Την Έκθεση του Λ. Άντζελες στις ΗΠΑ επέλεξε η Mercedes προκειμένου να παρουσιάσει σε λίγες ώρα από τώρα και για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τη νέα CLS, ένα αυτοκίνητο που θα συναντήσει στο δρόμο του το Audi A7 αλλά και την Porsche Panamera. Βασιζόμενη στο δάπεδο της Ε-Class, η γκάμα της νέας 4θυρης CLS θα συμπληρωθεί σε έναν χρόνο από σήμερα από την κορυφαία έκδοση «63» την οποία θα επιμεληθεί φυσικά η AMG. Σε εμφάνιση, αλλά κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τα μηχανικά της μέρη. Έως τότε, η κορυφαία εκδοχή της θα είναι η «53», η οποία θα τροφοδοτείται, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα 50 kW και έναν 3λιτρο θερμικό κινητήρα βενζίνης με 6 κυλίνδρους, που συνδυαστικά πρόκειται να αποδίδουν πάνω από 450 ίππους (βλ. σχετική φωτογραφία). Κομμάτι του 48βολτου ηλεκτρικού κυκλώματος της έκδοσης θα είναι και το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την πέδηση, το οποίο θα τροφοδοτεί με επιπλέον ρεύμα τους συσσωρευτές ιόντων λιθίου του αυτοκινήτου.
Σε ότι αφορά στην υπόλοιπη γκάμα κινητήρων, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, ακόμα δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις των προθέσεων των Γερμανών, αν και βέβαιο είναι πως οι λύσεις που είδαμε να υιοθετούνται στη νέα Ε-Class θα «μεταμοσχευτούν» ίδιες ή ελαφρώς τροποποιημένες και κάτω από το καπό της πιο… αθλητικής CLS. Στο ίδιο μήκος κύματος, το 4θυρο μοντέλο της Mercedes θα διαθέτει το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης της E-Class, που θα συνοδεύονται από τα υποσυστήματα Speed Limit Pilot και Active Lane Change Assist.