Στο Λας Βέγκας και συγκεκριμένα στην έκθεση τεχνολογία Consumer Electronics Show (CES) παρουσίασε η Mercedes-Benz τη νέα CLA Coupe. Ο λόγος της πρεμιέρας του γερμανικού μοντέλου στη συγκεκριμένη έκθεση δεν είναι άλλος από την υψηλή δόση τεχνολογίας που διαθέτει το νέο γερμανικό μοντέλο.
«Τώρα προχωρούμε στο επόμενο επίπεδο με ένα έξυπνο σύστημα υποβοήθησης στην καμπίνα. Αναγνωρίζοντας τις χειρονομίες διευκολύνει τη φυσική λειτουργία», δηλώνει ο Ola Källenius, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, υπεύθυνος για την έρευνα και την ανάπτυξη των αυτοκινήτων της Mercedes. «Αυτό δεν είναι το μόνο νέο χαρακτηριστικό της CLA».
Σχεδιαστικά η νέα CLA δεν έχει αλλάξει και το αποτέλεσμα κρίνεται ελκυστικό και σύγχρονο.
Η νέα CLA Coupe είναι αυξημένο κατά 48 χλστ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, και συγκεκριμένα στα 4,688 μ., ενώ κατά 30 χλστ. είναι διευρυμένο το μεταξόνιο, που πλέον αγγίζει τα 2,729 μ. κατά 63 και 55 χλστ., επίσης, είναι μεγαλύτερα τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μεταξόνιο. Σε αντίθεση, ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος σε σχέση με το παρελθόν φτάνοντας τα 460 λίτρα.
Η νέα CLA Coupe, η οποία ξεχωρίζει για τον κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας (0,23).
Στο εσωτερικό δεν έχουμε εκπλήξεις, ακολουθείται το μοτίβο που είδαμε και στη νέα A-Class, με το σύστημα πολυμέσων MBUX, σε αναβαθμισμένη μορφή, με τις δύο μεγάλες οθόνες που πραγματικά εντυπωσιάζουν – η μία περιλαμβάνει τις λειτουργίες του πίνακα οργάνων και η άλλη των συστημάτων infotainment.
Σημείο αναφοράς αποτελεί το σύστημα MBUX Interior Assist, το οποίο αναγνωρίζει τις χειρονομίες διαθέτοντας τη δική του… νοημοσύνη. Επίσης, επιτρέπει την προσαρμογή του περιεχομένου της οθόνης μόλις το χέρι του επιβάτη προσεγγίσει την οθόνη αφής στον πίνακα οργάνων ή την επιφάνεια touch pad στην κεντρική κονσόλα, με τα επιμέρους στοιχεία να επισημαίνονται σύμφωνα με το τρέχον ενεργό μενού.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, η Mercedes κάνει λόγο μόνο για την έκδοση «250» αναφέροντας ωστόσο ότι από τον Μάιο και εξής η γκάμα θα εμπλουτιστεί με χειροκίνητες και αυτόματες εκδόσεις αλλά και με περισσότερους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης. Προς το παρόν, η «250» τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα (4κύλινδρο ασφαλώς) ο οποίος αποδίδει 225 ίππους και 350 Nm ροπής συνδυαζόμενος με το κιβώτιο 7G-DCT της γερμανικής εταιρείας.
Οι πωλήσεις της νέας CLA στην Ευρώπη θα αρχίσουν τον προσεχή Μάιο…