Μια αυτοκινητοβιομηχανία γνώριμη στο ελληνικό κοινό επιστρέφει και πάλι στη χώρα μας η οποία θα διαθέτει τρία μοντέλα SUV από αντίστοιχες κατηγορίες αλλά και ένα επαγγελματικό τετρακίνητο όχημα (διπλοκάμπινο).
Ο λόγος για την γνωστή σε όλους SsangYong η οποία έχει μετονομαστεί σε KGM και το φθινόπωρο αναμένεται να δούμε τα μοντέλα της και στην Ελλάδα. Μάλιστα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με μεγάλο ελληνικό όμιλο!
Η νέα μάρκα θα εισάγει στην Ελλάδα τρία SUV μοντέλα από τις κατηγορίες B, C, και D ενώ παράλληλα θα εισάγει και ένα διπλοκάμπινο τετρακίνητο επαγγελματικό όχημα.
Όλα τα μοντέλα θα συνοδεύονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 χλμ. και θα είναι ετοιμοπαράδοτα σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές!
Ποια είναι η KGM
H KGM αποτελεί τον διάδοχο της κορυφαίας μάρκας SsangYong η οποία ιδρύθηκε το 1954 και είχε γίνει γνωστή για τα κορυφαία τετρακίνητα μοντέλα της τα οποία έφεραν και λογότυπο της Mercedes-Benz.
Μάλιστα τη δεκαετία του 1980 αναπτύσσοντας ανεξάρτητα τα μοντέλα Musso και Korando κατέγραψαν πολύ υψηλές πωλήσεις ενώ λίγο αργότερα το 2000 η SsangYong καθιερώθηκε ως στην κατηγορία των μεγάλων SUV αλλά και MPV με τα Rexton, Korando, Actyon Sports, Tivoli και XLV.
Το Korando, το παλαιότερο SUV μοντέλο στην Κορέα, είναι κατασκευασμένο τόσο για οδήγηση στην πόλη όσο και για δραστηριότητες αναψυχής στην επαρχία. Το Tivoli, στην κατηγορία SUV μικρού μεγέθους, θα επιδιώξει να κατακτήσει μια θέση ψηλά στον πίνακα των πωλήσεων με την μοναδική του σχεδίαση αλλά και την value for money τιμή του.
Το Rexton, αποτέλεσε την πρώτη εγχώρια ναυαρχίδα στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων premium, και το 2017 λειτούργησε ως πρωτοπόρος στην αγορά SUV μεγάλου μεγέθους ως New Rexton. Το New Musso το 2018 προκάλεσε για άλλη μια φορά νέες αισθήσεις στην αγορά των SUV.
Σήμερα η KGM ηγείται της φιλικής προς το περιβάλλον τεχνολογίας με κινητήρες Euro 6 βενζίνης και diesel ενώ παράλληλα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία και εξάγει μέσω ενός παγκόσμιου δικτύου 1.500 αντιπροσώπων σε 126 χώρες.
Για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη, η KGM δεν θα επικεντρωθεί μόνο σε υπάρχουσες και ώριμες αγορές, αλλά θα αναπτύξει επίσης αναδυόμενες αγορές όπως η Κεντρική Αμερική, η Ανατολική Ευρώπη και ακόμη θα στοχεύσει στην Ινδία και την Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Επιπλέον, αξιοποιώντας πλήρως την ισχυρή γκάμα προϊόντων SUV, η KGM θα μπορέσει να ενισχύσει τη θέση της ως ανταγωνιστικός κατασκευαστής SUV σε τεχνική συνεργασία με την Mahindra & Mahindra.
Ποια είναι τα μοντέλα που θα εισαχθούν στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα η KGM θα εισάγει πέντε μοντέλα εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, τα τέσσερα βενζινοκίνητα και το ένα πετρελαιοκίνητο.
Το πρώτο μοντέλο το οποίο και αποτελεί και το φθηνότερο μοντέλο ονομάζεται Tivoli και ανήκει στην κατηγορία B SUV. Το Tivoli είναι ένα ιδιόμορφο SUV με εξωτερικό στυλ που έχει μοντέρνα και ξεχωριστή εμφάνιση.
Το κορεατικό μοντέλο κινεί ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 163 ίππους. Το μήκος του είναι 4,22 μ. το πλάτος του 1,81 μ. και το ύψος του 1,62 μ. Η κίνηση μεταφέρεται στο εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός χειροκίνητου ή αυτόματου 6τάχυτου κιβωτίου.
Ο εξοπλισμός του διαθέτει τα πάντα και φυσικά καλύπτει και την τελευταία ευρωπαϊκή οδηγία GSR 2.
Το δεύτερο μοντέλο της KGM ανήκει στην κατηγορία C-SUV και φέρει το λογότυπο Korando. To μεσαίας κατηγορίας SUV ενδείκνυται για τους διαθέσιμους χώρους του αλλά και την ξεχωριστή σχεδίαση που διαθέτει. Επίσης διακρίνεται για το πολύ καλό φινίρισμα αλλά και την τεχνολογία που υπάρχει από την βασική έκδοση η οποία θα διατίθεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή.
Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δερμάτινο τιμόνι με φωτεινές αποχρώσεις, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη multimedia 8 ιντσών, εμπρόσθια φώτα ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Το Korando κινείται επίσης από τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 163 ίππων. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις.
Στην μεγάλη κατηγορία των D-SUV η KGM έχει τη δική της μοναδική πρόταση η οποία φέρει το λογότυπο Torres και πραγματικά αναμένεται να εντυπωσιάσει ακόμη και τους πλέον απαιτητικούς καταναλωτές. Το Torres με την τολμηρή και εντυπωσιακή σχεδίαση, τους τρισδιάστατους προβολείς και τα πίσω φώτα LED αλλά και την πίσω πόρτα με το κάλυμμα του εφεδρικού τροχού σε προϊδεάζει για off-road περιπέτειες.
Το κορεατικό μοντέλο κινεί ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 163 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις ενώ υπάρχει και η επιλογή της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς αλλά μόνο με το αυτόματο κιβώτιο.
Το Torres στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 207 ίππων που αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία χωρητικότητας 73,4 Kwh. Η αυτονομία του ηλεκτρικού Torres ξεπερνά τα 460 χλμ.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα, ειδικά για την ελληνική αγορά, μοντέλα της KGM αναμένεται να είναι το Musso Grand το οποίο αφορά σε ένα τετρακίνητο επαγγελματικό όχημα. Το διπλοκάμπινο κορεατικό μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων ο οποίος αποδίδει 202 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ.
Το Musso έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους ενώ το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται σε 1.024 κιλά.