Αποκλειστικό! Τι αναφέρει το πόρισμα των Αρχών για την BMW

  • Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Μετά από 4 χρόνια και 7 μήνες το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών του Υπουργείου Μεταφορών ολοκλήρωσε και παρέδωσε το πόρισμα (98 σελίδων) για την υπόθεση που αφορούσε σε αυτοκίνητα BMW, το οποίο δημοσιεύει αποκλειστικά το movenews.gr.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες τα γερμανικά αυτοκίνητα δεν πληρούσαν τις ευρωπαϊκές οδηγίες ρύπων, είχαν αλλαχθεί οι εκπομπές CO2, ο αριθμός που αναγράφονταν επάνω στο μπλοκ του κινητήρα δεν συμφωνούσε με εκείνον που ανέγραφε η Άδεια Κυκλοφορίας του οχήματος, υπήρχαν τρία αντί για ένα και μοναδικό Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης και βέβαια διίστανται οι απόψεις των Τελωνείων για το αν τα αυτοκίνητα ήταν Καινούργια ή Μεταχειρισμένα.

Οι δύο επιθεωρήτριες φαίνεται πως παρά τις όποιες πιέσεις είχαν δεχθεί όλα αυτά τα χρόνια από διάφορους πολιτικούς και μη ολοκλήρωσαν το έργο τους και τα ευρήματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά καθώς μεταξύ άλλων επισημαίνουν πως υπάρχει θέμα όχι μόνο με τα αυτοκίνητα BMW αλλά και με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες!

Πάντως σύμφωνα με το πόρισμα του ΣΕΕΥΜΕ το τελωνείο Αθηνών διαφωνεί με το Τελωνείο Βόλου για το αν το αυτοκίνητο είναι καινούριο ή μεταχειρισμένο.

Ο κωδικός που αναγράφει επάνω ο κινητήρας διαθέτει 8 ψηφία ενώ η Άδεια Κυκλοφορίας και το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης αναγράφουν τα 7 ψηφία!

Το τελευταίο ψηφίο που λείπει από την Άδεια Κυκλοφορίας αλλά υπάρχει στον κινητήρα δημιούργησε σύγχυση στα ΚΤΕΟ και εκδόθηκαν εγκύκλιοι που δεν θα έπρεπε να έχουν αποσταλεί.

Επίσης στο πόρισμα γίνεται ιδιαίτερα αναφορά για μαζική αλλαγή των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων κάνοντας λόγο για μείωση των εκπομπών Co2 από 162 γρ. σε 140 γρ. γεγονός που παραπέμπει σε χαμηλή καταβολή φορολογίας των αυτοκινήτων κατά την ταξινόμησή τους αλλά και σε πολύ χαμηλότερα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας σε οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά την 1/11/2010!

Όσον αφορά τις Γερμανικές Αρχές αλλά και την κατασκευάστρια εταιρεία φαίνεται ότι δεν θέλησαν να απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα των ελληνικών Αρχών ενώ κάποιες απαντήσεις που έχουν αποστείλει ουσιαστικά και πάλι δεν απαντούν κάνοντας λόγο για εσωτερική πληροφόρηση και απόρρητα στοιχεία…

Πάντως το επίμαχο αυτοκίνητο που έχει 1η Άδεια Κυκλοφορίας στις 5 Ιανουαρίου 2009 φέρεται ότι έχει κλαπεί στις 31/12/2008 και έχει καταγγελθεί από τον εξουσιοδοτημένο έμπορο που το πούλησε λίγες ημέρες αργότερα στην καταγγέλουσα!

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το πόρισμα του ΣΕΕΥΜΕ που δημοσιεύει αποκλειστικά το Movenews.gr.

Το λόγο τώρα έχουν οι Δικαστικές Αρχές αλλά και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, η Γενική Επιθεωρήτρια, κ.ά. για αναζήτηση τυχόν ποινικών ή άλλων ευθυνών…