Τελικά ούτε η θρυλική μάρκα Harley-Davidson φαίνεται ότι δεν κατάφερε να βγει αλώβητη από την οικονομική κρίση και κατόπιν από την πανδημία του κορωνοϊού καθώς ανακοίνωσε ότι θα απολύσει 500 υπαλλήλους έως τα τέλη του 2020.
Οι πωλήσεις της θρυλικής αμερικανικής εταιρείας υποχωρούν τα τελευταία πέντε χρόνια στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της ενώ οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας έχουν πλήξει περαιτέρω τη ζήτηση για τις μηχανές της.
Ο νέος CEO, Jochen Zeitz εφαρμόζει το σχέδιο «The Rewire», το οποίο έχει στόχο να εστιάσει στα δυνατά σημεία της εταιρείας και να δώσει έμφαση στις κερδοφόρες αγορές της, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters.
«Είναι αναγκαίο να γίνουν σημαντικές αλλαγές, και πρέπει να κινηθούμε σε νέες κατευθύνσεις» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Zeitz.