Η Aston Martin Lagonda Global Holdings ενδέχεται σύντομα να επιστρέψει στην αγορά ομολόγων της Ευρώπης για να αντισταθμίσει την πίεση που δέχεται η ταμιακή ροή των πολυτελών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η πιθανή έκδοση χρεογράφων θα είναι μη εξασφαλισμένη και θα βαθμολογηθεί με CCC, σύμφωνα αναλυτές.
«Αν χρειαστούμε κάποια πρόσθετη χρηματοδότηση, από πηγές τις οποίες δεν γνωρίζουμε, ώστε να διατηρήσουμε την ικανότητα και την ευελιξία τότε αυτό ακριβώς θα βγούμε και θα κάνουμε», ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Η νέα χρηματοδότηση αναμένεται να ενισχύσει τη ρευστότητα της Aston Martin έως ότου εγκαινιάσει την πλήρη παραγωγή της DBX στις αρχές του 2020.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Βρετανίας κατάφερε να αντλήσει μόλις 1,1 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά το πρώτο εξάμηνο του έτους, το οποίο αποτελεί το χαμηλότερο ποσό από τότε που άρχισε να καταγράφει κέρδη.
Ένας άλλος παράγοντας που πιέζει την ταμειακή ροή της επιχείρησης είναι η άρνηση της κυβέρνησης της Βρετανίας να χορηγήσει χρηματοδότηση για εξαγωγές. Η έλλειψη χρηματοδότησης που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση ίσως έχει επιταχύνει το χρονοδιάγραμμα για την ανάληψη νέου χρέους, πρόσθεσαν.
Επίσης η αβεβαιότητα που έχει προκαλέσει το Brexit έχει πλήξει τις πωλήσεις της εταιρείας ενώ μια έξοδος της χώρας από την ΕΕ χωρίς συμφωνία θα προκαλέσει πεγαλύτερο πλήγμα στην εταιρείας.
Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας υποχώρησε 70% από τότε που η κάθε μετοχή της έφτασε στις 19 λίρες πριν από 11 μήνες.
Η Aston Martin απέφυγε την προσφορά του δημόσιου χρέους τον Απρίλιο επιλέγοντας να εκδόσει ιδιωτικά ομόλογα ύψους 190 εκατ. δολαρίων.
Η έκδοση των ομολόγων θα επιτρέψει στην εταιρεία «να αντιμετωπίσει τις δύσκολες συνθήκες της βιομηχανίας», δήλωσαν τότε οι αναλυτές.