Αθάνατη Ιταλική αισθητική…

Με βάση τη δοκιμασμένη πλατφόρμα του V7 κινητήρα, οι τρεις νέες εκδόσεις της Moto Guzzi, Stone, Special και Racer, έχουν αναγεννηθεί αισθητικά, αλλά και σε επίπεδο τεχνολογίας διαθέτοντας πλέον ένα κοινό τεχνικό χαρακτηριστικό: το νέο βολάν εμβαπτισμένο σε λάδι που αντικαθιστά το προηγούμενο ξηρού τύπου. Παράλληλα έχει τροποποιηθεί ελαφρώς το μπροστινό άκρο του θρυλικού V-twin 90° κινητήρα των 749 κ.εκ, χάρη σε ένα νέο, πιο συμπαγές κάλυμμα με ελκυστική εμφάνιση.

Εμφανισιακά οι αλλαγές αναλόγως της έκδοσης έχουν ως εξής:

MG V7 Stone: Το πιο προσιτό από τα μοντέλα της σειράς V7, απέκτησε συνολικά «black look»: κάθε μεταλλικό τμήμα της είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα με εξαίρεση, τον κινητήρα, το τελικό της εξάτμισης και το πιρούνι.

MG V7 Special: η εκδοχή πιστό αντίγραφο της αρχικής ιδέας του V7, φέρει τα ίδια γραφικά όπως ακριβώς η V750  του 1974. Η V7 Special είναι διαθέσιμη σε δύο βασικούς χρωματικούς συνδυασμούς: ασημί μεταλλικό με μαύρες λωρίδες και μαύρο χρώμα με πορτοκαλί λωρίδες, που ακολουθούν πιστά τα χρώματα του διάσημου προγόνου. Το ρεζερβουάρ κοσμείται με το ιστορικό ανάγλυφο λογότυπο, ενώ οι ζάντες είναι επίσης βαμμένες σε μαύρο χρώμα.

MG V7 Racer: Παράγεται σε αριθμημένη έκδοση, όπως αποδεικνύεται και από την σχετική επετειακή πλακέτα. Εδώ το πλαίσιο παραμένει κόκκινο και το ρεζερβουάρ χρωμιομένο, όμως επιμέρους λεπτομέρειες όπως, τα πλαϊνά πλαστικά, οι καθρέφτες και τα προστατευτικά των μαρσπιέ, είναι πλέον βαμμένες σε μαύρο ματ χρώμα, προσφέροντας μία εντυπωσιακή αντίθεση με το γυαλιστερό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ 22 λίτρων. Ο αριθμός “7” παραμένει στο μπροστινό φέρινγκ και στην ουρά του μοντέλου, όμως εν προκειμένω είναι χρωμιομένος. Καινούρια είναι και η μονή σέλα (προσφέρεται ωστόσο και η δυνατότητα παραγγελίας διπλής σέλας και μαρσπιέ συνεπιβάτη). Το κόκκινο πλαίσιο της, εμπνευσμένο από τα πρώτα θρυλικά V7 Sport με το CrMo πλαίσιο, έχει υποστεί ειδική επεξεργασία καθώς επίσης τα κέντρα των τροχών και το ψαλίδι.