Έως την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 17.00 θα παραμείνει ανοιχτή η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Αττικής Οδού για την κατάθεση αιτήσεων αποζημιώσεων.
Συγκεκριμένα, η Αττική Οδός ενημέρωσε ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων μέσω της ιστοσελίδας της www.aodos.gr (στην ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022») για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022, θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17:00.
Η online Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων, είναι διαθέσιμη στο site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022». Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.
Βήμα – βήμα η διαδικασία καταχώρησης της αίτησης
Αρχικά εισέρχεστε στην ιστοσελίδα της Αττικής Οδού www.attikiodos.gr και επιλέγετε την ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022».
Κατόπιν συμπληρώνετε το email σας μέσω του οποίου θα γίνει και η επιβεβαίωση της κατάθεσης του αιτήματος καθώς και κάθε μελλοντική επικοινωνία.
Στη συνέχεια θα πρέπει να συμπληρώσετε στην πλατφόρμα τα εξής στοιχεία: Όνομα, Επίθετο, ΑΦΜ, Κινητό Τηλέφωνο, IBAN λογαριασμού, Δικαιούχος Λογαριασμού και Τράπεζα Λογαριασμού.
Επίσης θα πρέπει να συμπληρώσετε αν το όχημα ανήκει σε εταιρεία και αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε θα πρέπει να συμπληρώσετε επιπλέον το Όνομα της Εταιρείας και το Ονοματεπώνυμο του Οδηγού.
Κατόπιν το σύστημα σας ζητάει να καταχωρήσετε τον Αριθμό Κυκλοφορίας του οχήματός σας σε δύο πεδία (το ένα αφορά ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας και το δεύτερο ξένες πινακίδες κυκλοφορίας).
Στη συνέχεια πρέπει να συμπληρώσετε τι ώρα εισήλθατε περίπου στην Αττική Οδό την Δευτέρα 24/1 και από ποιο Σταθμό Διοδίων μπήκατε στην Αττική Οδό.
Κατόπιν πρέπει να καταγράψετε την ώρα και ημέρα αποχώρησής σας από την Αττική Οδό και ποιο ήταν το σημείο Εξόδου που αποχωρήσατε.
Στη συνέχεια θα πρέπει να επισημάνετε την Περιοχή ή το Σημείο στο οποίο αποκλειστήκατε και ποια ήταν η κατεύθυνσή σας ενώ επίσης θα πρέπει να απαντήσετε αν κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού σας μιλήσατε τηλεφωνικά με τις υπηρεσίες της Αττικής Οδού.
Κατόπιν θα πρέπει να δηλώσετε με ποιο τρόπο πληρώσατε τα διόδια ή να δηλώσετε ότι δεν πληρώσατε διόδιο επειδή είχε σταματήσει η πληρωμή του αντιτίμου.
Αν πληρώσατε σε Λωρίδα με Εισπράκτορα η Αττική Οδός θα καλεί να καταχωρήστε το αριθμό της απόδειξης που πήρατε (αν την έχετε διαθέσιμη)!
Αν χρησιμοποιήσατε Ηλεκτρονικό Πομποδέκτη ή Κάρτα (της Αττικής Οδού ή Άλλου Αυτοκινητόδρομου), παρακαλούμε θα πρέπει να καταχωρήσετε τον κωδικό του πομποδέκτη/κάρτας.
Επίσης θα πρέπει να συμπληρώσετε την Μάρκα, το Χρώμα και την Κατηγορία του Οχήματος.
Στο τέλος η πλατφόρμα σας ζητά να αποστείλετε τα αρχεία ή τις φωτογραφίες που έχετε αλλά το συνολικό τους μέγεθος να μην ξεπερνάει τα 6 ΜΒ καθώς και το αντίγραφο πληρωμής διοδίου ή άλλου αποδεικτικού.
Παράλληλα η Αττική Οδός ζητά επίσης να δηλώσετε ότι τα ανωτέρω στοιχεία είναι αληθή και πως συμπληρώνοντας την αίτηση αυτή αποδέχεστε την τήρηση και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από την Εταιρεία, με σκοπό την επικοινωνία για τη διερεύνηση και ικανοποίηση του αιτήματός σας.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την καταγραφή του αιτήματός σας μπορείτε να επικοινωνείτε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού στο τηλέφωνο 210 668 2222 (Δευτέρα-Σάββατο: 08:00-19:00 και Κυριακή: 11:00-19:00).