Και εκεί που το πλήρωμα της Car Center με το Ford Fiesta Rally3 θα μπορούσε να επιστρέψει στον τερματισμό του Ράλλυ Ακρόπολις, την τελευταία ημέρα του αγώνα, όντας πρώτο στην κατηγορία Rally3 μεταξύ των Ελλήνων και στην τρίτη θέση της γενικής μεταξύ όλων των ελληνικών πληρωμάτων, όλα σταμάτησαν στα πρώτα χιλιόμετρα της Ειδικής Διαδρομής Ταρζάν…
Ήταν το σημείο που οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς είχαν βρει τον ρυθμό που ήθελαν με το Ford Fiesta Rally3 για να πραγματοποιήσουν έναν βασικό στόχο τους, που υποσυνείδητα υπάρχει σε κάθε αγωνιζόμενο: να σημειώσουν κορυφαίο χρόνο απέναντι σε όλο τον ανταγωνισμό της κατηγορίας τους.
Και εν προκειμένω, όχι μόνο στην κατηγορία Rally3, αλλά και απέναντι σε ανταγωνισμό με πιο ισχυρά αυτοκίνητα.
Μόνο που στην μόλις πρώτη Ε.Δ. της τελευταίας ημέρας του αγώνα, το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου έσπασε. Κάτι που στους αγώνες αυτοκινήτου είναι μέρος της «καθημερινότητας»…
Ήταν όμως και ένα γεγονός που άφησε μία πικρή γεύση γιατί ανέκοψε μία σπουδαία εμφάνιση σε όλον τον αγώνα μέχρι τότε, και δεν αντάμειψε με πλούσια έπαθλα μία συνολικά κορυφαία επίδοση…
Την συμμετοχή #53 των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά υποστήριξαν, ως Μεγάλος Χορηγός η CAR CENTER (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ – Castrol (eltrekka διανομή λιπαντικών), STORE YOUR CAR (συντήρηση ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Total Pack (car parts & accessories) και Doulakis Parts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας ήταν το ATHENS VOICE media group.
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε: «Μπορεί η θρυλική Ειδική Διαδρομή Ταρζάν να αποτελούσε παλιά φόβητρο για τους αγωνιζόμενους στο Ράλλυ Ακρόπολις και μία μεγάλη πρόκληση για όλους εμάς σήμερα, αλλά δεν κρύβω ότι είναι από τις αγαπημένες μου. Σε αυτή όμως την διαδρομή, τελείωσε για εμάς και ο αγώνας… Έχοντας βρει τον ρυθμό που θέλαμε στο πρώτο κομμάτι της Ε.Δ. σε μία ευθεία που κινούμασταν με υψηλή ταχύτητα νοιώσαμε ένα αναπίδημα του αυτοκινήτου, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Δυστυχώς αμέσως μετά, διαπιστώσαμε ότι το τιμόνι είχε στραβώσει και εκεί κάπου έπρεπε να αποδεχτούμε την εγκατάλειψή μας. Κρατάω τις υψηλές επιδόσεις μας σε όλο τον αγώνα και με στενοχώρησε που δε έκανα τις τρεις τελευταίες Ε.Δ. του αγώνα, γιατί το ήθελα πάρα πολύ. Του χρόνου θα επανέλθουμε.»
Ο Γιώργος Κακαβάς είπε: «Το φετινό Ραλλυ Ακρόπολις νομίζω ήταν από τα πιο σκληρά όλων των εποχών επιβεβαιώνοντας τη φήμη του, δείχνοντας έτσι πόσο απαιτητικός αγώνας είναι. Και εμείς είχαμε την ευκαιρία στην εβδομηκοστή επέτειο του αγώνα να βιώσουμε ένα καθ’ όλα αντιπροσωπευτικό Ακρόπολις σε κάθε επίπεδο. Δυστυχώς για εμένα και το Νώντα ολοκληρώθηκε με άδοξο τρόπο διότι χρειάστηκε να εγκαταλείψουμε τη προσπάθεια μας προς τον τερματισμό στην πρώτη ειδική της τελευταίας μέρας. Ωστόσο είμαστε χαρούμενοι για τη συμμετοχή, κρατώντας τα θετικά στοιχεία μέσα από τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που κάναμε, αλλά και τους κορυφαίους χρόνους που σημειώσαμε.»
Οι άλλες συμμετοχές
Οι άλλες δύο συμμετοχές που υποστηρίζει τεχνικά η Car Center ολοκλήρωσαν και εκείνες την παρουσία τους στον αγώνα, «περνώντας» αμφότερες την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία.
Έτσι το πλήρωμα #55 Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης με το Ford Fiesta Rally3 της Car Center στα χρώματα Davanti Tyres, τερμάτισαν στην δεύτερη θέση της Rally3 μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων στην κατηγορία αυτή, ενώ η ιδιωτική συμμετοχή #51 των Γιώργου Βασιλακη-Νίκου Ιντζόγλου με το Ford Fiesta R5 τερμάτισαν στην δεύτερη θέση της κατηγορία Rally2 πάλι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων της κατηγορίας.
Οι τερματισμοί αυτοί, σε συνδυασμό με τον απροβλημάτιστο αγώνα που έκαναν τα εν λόγω πληρώματα, πιστοποιούν και το κορυφαίο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης της Car Center.