Αυτές είναι οι καινοτομίες της νέα εξωλέμβιας Suzuki με 325 ίππους

Η Suzuki Marine, παρουσίασε στο πρόσφατο Ναυτικό Σαλόνι του  Düsseldorf  την νέα εξωλέμβια DF325A, που ισορροπεί απόλυτα την εκπληκτική δύναμη και την ώθηση, με την εξαιρετική οικονομία καυσίμου και την αξιόπιστη λειτουργία, σε έναν ελαφρύ και κομψό σχεδιασμό.

Κατασκευασμένος για καθημερινή χρήση σε μεγάλα σκάφη, αυτός ο νέος εξωλέμβιος κινητήρας,  που πρωτοστατεί στην αγορά, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με καύσιμο 91 RON, όντας έτσι ο πρώτος στον κόσμο, τετράχρονος εξωλέμβιος κινητήρας άνω των 300 ίππων, που το έχει επιτύχει αυτό.

Ο υψηλής τεχνολογία και πρωτοποριακός DF325A, έχει σχεδιαστεί για να είναι ανθεκτικός, εύχρηστος και ευέλικτος,  αποτελώντας την  ιδανική εξωλέμβια για μεγάλα σκάφη και για οποιαδήποτε εργασία.

Είτε χρησιμοποιείτε το σκάφος σας ως επαγγελματικό, ή για αναψυχή, η εξωλέμβια αυτή αποτελεί μια ιδανική επιλογή, καθώς μοιράζεται τις ίδιες επαναστατικές τεχνολογίες με την προσφάτως διαθέσιμη DF350A.

Τεράστιο απόθεμα ισχύος με κορυφαία απόδοση

Οι μηχανικοί της Suzuki Marine αποφάσισαν να κατασκευάσουν μια συμπαγή, ελαφριά εξωλέμβια, που προσφέρει υψηλή ισχύ, ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα κατά την λειτουργία της.

Επιπρόσθετα, θέτοντας ως στόχο να λειτουργεί με καύσιμο χαμηλού οκτανίου 91 RON, η DF350A αποτελεί την ιδανική εξωλέμβια για  ένα μεγάλο εύρος σκαφών ανά την Υφήλιο. Ο παραδοσιακός σχεδιασμός του μονού έλικα όχι μόνο δημιουργεί εμπρόσθια ώθηση, αλλά προσφέρει και  μια σημαντική ποσότητα περιστροφικής ενέργειας. Οι μηχανικοί της Suzuki έχουν εντοπίσει αυτή την σπατάλη ενέργειας και έχουν καταφέρει να την μετατρέψουν σε παραγωγική δύναμη, χρησιμοποιώντας μια επαναστατική τεχνολογία διπλού έλικα.

Dual Prop System – μια πραγματική επανάσταση στις προπέλες

Οι μηχανικοί της Suzuki γνωρίζουν ότι το χαμηλότερο σχήμα της εξωλέμβιας  και ο σχεδιασμός του έλικα, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση. Ο καινοτόμος σχεδιασμός αντεστραμμένου έλικα παρέχει περισσότερη υποβρύχια πρόσφυση και συμβάλλει επίσης στην επίτευξη ενός μικρότερου και πολύ πιο υδροδυναμικής διάταξης κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό επιτυγχάνεται με τη ομοιόμορφη κατανομή της ροπής του κινητήρα σε δύο έλικες,  έτσι ώστε η ροπή ανά προπέλα να είναι μειούμενη, επιτρέποντας με την σειρά της την μείωση της διαμέτρου του γραναζιού.

Επιπλέον, ο νέας διάταξης έλικας τριών λεπίδων.  έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει απίστευτη επιτάχυνση και υψηλή απόδοση. Σε περιβάλλον δοκιμών,  αυτή η διαμόρφωση κατέγραψε υψηλές ταχύτητες ακόμα και υπό βαρύ φορτίο και σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής. Η γεωμετρία του πτερυγίου του έλικα  έχει επίσης βελτιστοποιηθεί για να λειτουργήσει στη νέα διαμόρφωση, με αποτέλεσμα να σημειώνεται απίστευτη πρόσφυση και επιτάχυνση σε όλο το εύρος των στροφών του κινητήρα. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα οφέλη είναι η εξαιρετική ακρίβεια στον χειρισμό  και η εγκάρσια σταθερότητα που επιτυγχάνεται, καθώς κάθε έλικας περιστρέφεται σε διαφορετικές κατευθύνσεις, για να εξισορροπήσει τη στροφή.

Διπλά μπεκ ψεκασμού και τροφοδοσίας

Η έγχυση καυσίμου επιτυγχάνει δύο πράγματα: ψεκάζει το καύσιμο και δροσίζει τον κύλινδρο. Για την παροχή της απαιτούμενης ισχύος και ψύξης, το καύσιμο πρέπει να εγχυθεί με απόλυτη ακρίβεια στον σωστό χρόνο και στην σωστή γωνία. Το ολοκαίνουργιο σύστημα διπλού ψεκασμού χρησιμοποιεί δύο μικρότερα μπεκ που προσφέρουν τεράστια ακρίβεια, βελτιωμένο ψεκασμό και αυξημένη απόδοση καυσίμου.

 

Προσοχή στη λεπτομέρεια με κορυφαίας τεχνολογίας έμβολα

Με έναν υψηλό λόγο συμπίεσης (10,5: 1) η πιο προηγμένη τεχνολογία στον τομέα των εμβόλων είναι για την Suzuki Marine, εκ των ων ουκ άνευ. Τόσο η επιφάνεια, όσο και το υλικό του εμβόλου αυτό καθαυτό,  πρέπει να αντέχει μεγαλύτερες δυνάμεις. Για να εξασφαλιστεί τόσο η απόδοση όσο και η μεγάλη διάρκεια ζωής του κινητήρα, οι μηχανικοί της Suzuki άλλαξαν την κατασκευή των  εμβόλων από μια τυπική θερμική επεξεργασία σε μια “σφαιριοδιοβολή”. Η σφαιριδιοβολή αποτελεί μια υψηλού κόστους διαδικασία, καθώς δημιουργεί μια αδρή επιφάνεια στο πρόσωπο του εμβόλου, κατανέμοντας με αυτό τον τρόπο ομοιόμορφα την πίεση που δημιουργείται κατά την καύση. Επιπλέον, οι μπιέλες και τα λοιπά υλικά έχουν ενισχυθεί, προκειμένου να αντέξουν τα πρόσθετα φορτία.

 

Άμεσο σύστημα εισαγωγής και σύστημα διπλών αεραγωγών (dual louver) για δροσερό και ξηρό αέρα

Η επίτευξη ροής ψυχρότερου, ξηρού αέρα απευθείας στον κινητήρα καθίσταται εφικτή χάρη στον μοναδικό συνδυασμό του συστήματος άμεσης εισαγωγής και του συστήματος διπλών αεραγωγών (dual louver). Αυτή η επαναστατική προσέγγιση εξασφαλίζει μια άμεση ροή αέρα ενώ εξαλείφει την πρόσληψη νερού, ακόμη και εν όψει των πιο δύσκολων δοκιμών σε νερό.

Το σύστημα διπλών αεραγωγών ενσωματώνει μια διπλή “θωράκιση” περσίδων. Η εξωτερική σειρά των περσίδων αφαιρεί το σπρέι από το σκάφος, ενώ οι εσωτερικές περσίδες συλλαμβάνουν και αποστραγγίζουν το υπόλοιπο νέφος. Ως αποτέλεσμα, ο αέρας στην εισαγωγή είναι απαλλαγμένος από υγρασία και διατηρείται κοντά στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Με την ανάπτυξη αυτής της νέας εξωλέμβιας, η  Suzuki Marine θεωρεί σημαντικό να προσφέρει στους ιδιοκτήτες σκαφών, κάτι πολύ περισσότερο από ιπποδύναμη. Ενώ η ισχύς και η ταχύτητα είναι κρίσιμοι παράγοντες, εντούτοις οι πρόσθετες παράμετροι της  απόδοσης, της αξιοπιστίας και της σταθερότητας, καθιστούν την DF325A μια άκρως ελκυστική εξωλέμβια που προστίθεται στην γκάμα των συγχρόνων μηχανών θαλάσσης της Suzuki Marine.

Ο Yasuharu Osawa, εκτελεστικός γενικός διευθυντής Global Marine & Power Products Operation,  της Suzuki Motor Corporation, δήλωσε: “Όλες οι τελευταίες,  υψηλών προδιαγραφών και υψηλής απόδοσης εξωλέμβιες, απαιτούν καύσιμα με υψηλό αριθμό οκτανίων. Εξ όσων γνωρίζουμε, δεν υπάρχουν άλλες εξωλέμβιες άνω των 300 ίππων που να λειτουργούν με καύσιμο προδιαγραφών RON 91. Αυτό καθιστά την DF325A μια πολύ ελκυστική εξωλέμβια, εφοδιασμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που προσφέρει μια αξεπέραστη εμπειρία στους χειριστές σκαφών.”

Τις εξωλέμβιες SUZUKI, εισάγει και αντιπροσωπεύει αποκλειστικά για την Ελλάδα, η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων και συναφών ειδών, με πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελληνική αγορά.