Ριζική ανατροπή των δεδομένων στην αγορά των Ταξί και δη των ηλεκτρικών μοντέλων επιχειρεί να φέρει η Beat στους συνεργαζόμενους ιδιοκτήτες ή οδηγούς Ταξί.
Μάλιστα η εταιρεία πέραν των επιδοτήσεων του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά παρέχει επιπλέον εκπτώσεις και επιδοτήσεις για την αγορά κάποιου από τα τέσσερα διαθέσιμα ηλεκτρικά μοντέλα που η τελική αξία απόκτησής τους μετά την αφαίρεση των επιδοτήσεων κυμαίνεται σε χαμηλότερα ποσά από ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα με κινητήρα πετρελαίου ή φυσικού αερίου!
Ειδικότερα το κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού Ταξί αφαιρουμένης της επιδότησης από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά αλλά των εκπτώσεων που έχει πετύχει η Beat σε συνεργασία με τις εισαγωγικές εταιρείες μειώνεται σε μόλις 9.750 ευρώ έως και 20.000 ευρώ ανάλογα με το μοντέλο που επιθυμεί να αποκτήσει κάποιος επαγγελματίας.
Δηλαδή με μόλις 9.750 ευρώ κάποιος επαγγελματίας μπορεί να αποκτήσει ένα καινούριο ηλεκτρικό Ταξί με το κλειδί στο χέρι απολαμβάνοντας και επιπλέον οφέλη από αυτό όπως το κόστος χρήσης, την εργοστασιακή εγγύηση έως και επιπλέον κούρσες από τους συναδέλφους τους που κινούνται με οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Τα τέσσερα καινούρια ηλεκτρικά Ταξί σε τόσο χαμηλές τιμές απόκτησης αφορούν στο Peugeot e-2008 GT, στο Citroen e-C4, στην Skoda Enyaq iV και στην Mercedes-Benz EQA.
Η Beat, η μεγαλύτερη εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, με αυτό το φιλόδοξο πακέτο στήριξης των οδηγών – συνεργατών της, μέσα από μια σειρά προνομιακών συνεργασιών ευελπιστεί έως τα τέλη του 2025 να έχει μηδενίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διαδρομών της.
Με δεδομένη την απόφαση της Κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1.000 οδηγοί – συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια πρασινίζοντας την πόλη. Μάλιστα, η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.
Προκειμένου να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιουργήθηκε ειδική ομάδα Beat EV experts, στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.
Παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία και τη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας στην Ελλάδα, η Γενική Διευθύντρια της Beat Άσπα Τοπαλίδου τόνισε: «Η μετάβαση σε μια εποχή μηδενικών ρύπων αποτελεί για τη Beat και τη Free Now στρατηγική επιλογή. Πιστεύουμε σε μια τεχνολογία με κοινωνικό αποτύπωμα, που θα βοηθήσει τις πόλεις να γίνουν περισσότερο βιώσιμες, προσφέροντας στους πολίτες εναλλακτικές επιλογές μετακίνησης, αφήνοντας το ΙΧ στο σπίτι. Για το λόγο αυτό, στεκόμαστε έμπρακτα δίπλα στους οδηγούς – συνεργάτες μας και καλούμε και άλλες επιχειρήσεις να συστρατευτούν σε αυτή την προσπάθεια. Ο μετριασμός των συνεπειών της Κλιματικής Αλλαγής είναι μια προσπάθεια που απαιτεί συνέργειες και γι’ αυτό χαιρετίζουμε τη διάθεση της Πολιτείας να ενισχύσει τα κίνητρα μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Δεν αρκεί μόνο αυτό όμως. Η Ελλάδα πρέπει αφενός να συμπλεύσει με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αποκτώντας ένα σύγχρονο και βιώσιμο πλαίσιο αστικών μετακινήσεων και αφετέρου, να δοθεί έμφαση στις νέες on demand μορφές κινητικότητας. Η ΒΕΑΤ, συμπληρώνοντας δέκα χρόνια καινοτομίας, είναι έτοιμη να φέρει και στην Ελλάδα την επόμενη ημέρα των μετακινήσεων, στην οποία η FREE NOW πρωταγωνιστεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο».
Πάντως σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Beat οι οδηγοί σε ποσοστό 80% ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κάποιο ηλεκτρικό Ταξί αλλά το 40% από αυτούς θεωρεί υπερβολικό το κόστος απόκτησης και ένα επιπλέον 40% επιθυμεί να αποκτήσει ηλεκτρικό Ταξί μέσω χρονομίσθωσης. Επίσης η αυτονομία και οι σταθμοί φόρτισης είναι επίσης ακόμη δύο αρνητικά στοιχεία για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Επίσης σύμφωνα με στοιχεία της Beat ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των Ταξί στην Ελλάδα κυμαίνεται σε 13 έτη, ηλικία διπλάσια από τον μέσο όρο ηλικίας των οχημάτων στην υπόλοιπη ΕΕ ενώ τα οχήματα των συνεργατών της Beat έχουν ηλικία μόλις 9 έτη.
Στην Ελλάδα το 70% των ρύπων προέρχονται από τις Μεταφορές ενώ τα μικροσωματίδια ευθύνονται για τον θάνατο 3.788 ανθρώπων στην Αθήνα!