Εντυπωσιακά τζιπ, πολυτελείς λιμουζίνες, αυτοκίνητα πόλης, οικογενειακά, hatchback και ότι άλλο αυτοκίνητο επιθυμεί κανείς μπορεί να βρει στη δημοπρασία οχημάτων που διοργανώνει ο πρώην ΟΔΔΥ στη Λάρισα.
Οι τιμές εκκίνησης των αυτοκινήτων για κυκλοφορία ξεκινούν από τα 300 ευρώ ενώ το όχημα με την ακριβότερη τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στις 6.000 ευρώ.
Ειδικότερα την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 π.μ. στο τελωνείο Λάρισας, θα γίνει πλειοδοτική δημοπρασία για να εκποιηθούν 28 αυτοκίνητα, 9 δίκυκλα, ένας τράκτορας και ένα φορτηγό για κυκλοφορία σε άκρως δελεαστικές τιμές εκκίνησης που ξεκινούν από μόλις 300 ευρώ.
Η επίσκεψη των οχημάτων επιτρέπεται ελεύθερα την Τετάρτη 31 Αυγούστου και την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:00 π.μ. μέχρι 13:00 μ.μ.
Το πρώτο αυτοκίνητο στη λίστα δημοπρασίας είναι ένα Mercedes-Benz ML320, το οποίο φέρει και σύστημα υγραεριοκίνησης, με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2000 και τιμή εκκίνησης τα 2.500 ευρώ! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 3.2 λίτρων και απόδοσης 220 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων πωλούνται έναντι 6.000 ευρώ.
Μια εντυπωσιακή BMW X5 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001 εκποιείται από τον πρώην ΟΔΔΥ με τιμή εκκίνησης τα 2.500 ευρώ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων και απόδοσης 286 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά κοστίζουν πάνω από 7.000 ευρώ.
Αν πάλι κάποιος αναζητά ένα Mini με ηλιοροφή τότε θα βρει ένα αντίστοιχο μοντέλο στην λίστα της δημοπρασίας του ΟΔΔΥ με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2004 και τιμή εκκίνησης τις 3.500 ευρώ. Το κορυφαίο ιαπωνικό μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 90 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται πάνω από 4.500 ευρώ.
Αν πάλι κάποιος αναζητά ένα γνωστό και οικονομικό hatchback τότε το VW Golf με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2005 και η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί σε μόλις 300 ευρώ σίγουρα θα τον δελεάσει! Το VW Golf κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 115 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 6.000 ευρώ.
Μια υπερπολυτελέστατη BMW 745i υπάρχει επίσης στη λίστα της δημοπρασίας με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2004 και τιμή εκκίνησης τις 3.000 ευρώ! Η γερμανική λιμουζίνα κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 4,5 λίτρων και απόδοσης 333 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 9.000 ευρώ.
Τώρα αν κάποιος αναζητά ένα πραγματικά μικρό αυτοκίνητο πόλης τότε το Smart ForTwo diesel που υπάρχει στη λίστα της δημοπρασίας με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001 και τιμή εκκίνησης τα 1.500 ευρώ μάλλον θα τον ικανοποιήσει. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 800 κ.εκ. και απόδοσης 61 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα πωλούνται στην εγχώρια αγορά από 3.700 ευρώ.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την διακήρυξη των οχημάτων της δημοπρασίας από τον πρώην ΟΔΔΥ στη Λάρισα.
Οι όροι συμμετοχής
Τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους νέους όρους πώλησης τροχοφόρων οχημάτων (Φ.Ε.Κ. 3420Β/25-10-2016).
Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.
Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι 300 ευρώ.
Τα αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημίες, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάσουν, μαζί με τους τεχνικούς της επιλογής τους, πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα και τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης οφείλουν οι ενδιαφερόμενοι να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.
Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.
Από 11-10-2013, καταργείται η υποχρέωση τήρησής του, κατά τα προβλεπόμενα στο ν.δ.1146/1972 (ΦΕΚ 64/Α΄) , βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας για τα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους κάτω των 4.000 χιλιόγραμμων.
Σε ότι αφορά τη μεταβίβαση, αυτή θα διενεργείται με σχετική πράξη επί του τίτλου κυριότητας, που σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, θεωρείται, για τα άνευ αριθμού κυκλοφορίας οχήματα, κατά περίπτωση, το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων ή το πιστοποιητικό μεταβιβαστικό κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος που εκδίδεται από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, ενώ για τα έχοντα αριθμό κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας αυτών.
Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 4 τόνων και για τα λεωφορεία δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016) και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.
Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Η Δ.Δ.Δ.Υ. ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει πραγματικότητας.
Η Διεύθυνση για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.
Μετά το πέρας της πλειοδοσίας κάθε οχήματος, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει προκαταβολή υπολογιζόμενη σε ποσοστό 20% της τιμής πλειοδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 8 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016).