Τα νέα σπορ μοντέλα BMW i8 Roadster και BMW i8 Coupe, θα λανσάρουν στην ευρωπαϊκή αγορά, τον Μάιο του 2018.
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μονάδα παραγωγής ενέργειας. Το plug-in υβριδικό σύστημα έχει βελτιστοποιημένη τεχνολογία.
Απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα συνολικής ισχύος 374 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 143 ίππους και μέγιστη ροπή 25,2 χλγμ. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, έχει χωρητικότητα 1.500 κ.εκ. Ισχύς 231 ίπποι, μέγιστη ροπή 32,4 χλγμ. Ο βενζινοκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας τους εμπρός. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 4,6΄΄, τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος 14,5 kWh/100 χλμ. Κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος 2,1 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 46 χλμ./ώρα.
Επίσης, αυξήθηκαν η χωρητικότητα των κυψελών της μπαταρίας ιόντων λιθίου στα 34 Ah και η μικτή χωρητικότητα ενέργειας στα 11.6 kWh. Αυξημένες είναι οι δυνατότητες για οδήγηση με μηδενικούς ρύπους. Η οδήγηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα είναι εφικτή για ταχύτητες έως 105 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία αυξήθηκε στα 53 χλμ.