Η BMW M GmbH παρουσιάζει μία ακόμα ειδική έκδοση που «ακούει» στο όνομα BMW M3 CS, συνεχίζοντας με αυτό τον τρόπο τη μακροχρόνια παράδοση των ειδικών εκδόσεων Μ, που ξεκίνησε το 1988 με την E30 BMW M3 Evolution.
Ο ισχυρός 3λιτρος κινητήρας φθάνει τους 460 ίππους και προσφέρει επιτάχυνση από την στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 χλμ./ώρα. Με δύο υπερσυμπιεστές mono-scroll, εναλλάκτη αέρα, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS, ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας στοχεύει μεν σε κορυφαίες επιδόσεις, αλλά έχει σχεδιαστεί επίσης με γνώμονα την πλούσια ροπή από χαμηλές στροφές και την εξαιρετική απόδοση.
Η νέα BMW M3 CS είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Το προηγμένο κιβώτιο έχει ανεξάρτητο ψυγείο λαδιού και προσφέρει αυτόματες αλλαγές σχέσεων αλλά και μηχανικές από τα σχετικά χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.
Οι σχέσεις αλλάζουν σε κλάσματα του δευτερολέπτου, χωρίς διακοπή στη ροή ισχύος, αλλά χρησιμοποιείται μία μακριά έβδομη σχέση για να κρατά τις στροφές χαμηλά και να ελαχιστοποιεί την κατανάλωση σε μεγάλα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
Η ανάρτηση της νέας BMW M3 CS τόσο ως προς τους συνδέσμους εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, γι’ αυτό και είναι πανάλαφρα. Η M3 CS εφοδιάζεται στάνταρ με ανάρτηση Adaptive M, της οποίας η γεωμετρία έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένες επιδόσεις στο δρόμο και στην πίστα.
Στο εσωτερικό διακρίνεται η δίχρωμη, δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων που προσδίδει σπορ χαρακτήρα, ενώ ο οδηγός μιας M3 CS δεν στερείται καμιάς απόλαυσης, όπως είναι ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού, το σύστημα ήχου Harman Kardon surround και το Σύστημα Πλοήγησης Professional. Στο εξωτερικό, οι σχεδιαστές της BMW M GmbH χάρισαν στη νέα M3 CS μία εμφάνιση που υποδηλώνει τις σπορ προθέσεις της.
Tο στοιχείο ταυτότητας του εμπρός τμήματος μαζί με τους προηγμένους, προηγμένους δίδυμους προβολείς LED είναι η εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς τριών τμημάτων. Η διακριτική αεροτομή Gurney πίσω έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα M3 CS, και συνεργάζεται με το εμπρός splitter και τον πίσω διαχύτη για ελαχιστοποίηση της δυναμικής άνωσης. Τα εξαρτήματα αυτά κατασκευάζονται από ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο high-tech πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), όπως το καπό και η οροφή της νέας BMW M3 CS.
Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 Cs ξεκίνησαν ήδη, ενώ θα παραχθούν μόλις 1.200 μονάδες.
Πηγή Πληροφοριών: ΑΠΕ