Τα λειτουργικά κέρδη της BMW στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 33% με «οδηγό» τις ισχυρότερες πωλήσεις των SUV μοντέλων της καθώς και στην απουσία έκτακτων παραγόντων που μείωσαν τα κέρδη πέρυσι.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν στα 2,29 δισ. ευρώ, από 1,72 δισ. ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση της BMW.
Παράλληλα τα καθαρά κέρδη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκαν κατά 11,5% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, στα 1,5 δισ. ευρώ, την ίδια στιγμή που τα κέρδη προ φόρων και τόκων σημείωσαν άνοδο της τάξεως του +33% στα 2,29 δισ. ευρώ.
Σε επίπεδο έτους τα έσοδα της BMW σημείωσαν άνοδο 7,9% και ανήλθαν στα 26,7 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ η παράδοση οχημάτων αυξήθηκε κατά 3,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, στα 613.361 οχήματα.
«Τα μέτρα ενίσχυσης της αποδοτικότητας που εφαρμόσαμε έχουν αποφέρει καρπούς», σχολίασε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Nicolas Peter, προσθέτοντας ότι «οι επιδόσεις της εταιρείες βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και λαμβάνοντας υπόψην τις δύσκολες συνθήκες στον τομέα των αυτοκινήτων».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της BMW, Oliver Zipse, «στο στάδιο των εννέα μηνών, βρισκόμαστε σε τροχιά ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας για ολόκληρο το έτος», διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «εξετάζουμε περαιτέρω το μέλλον, αναγνωρίζοντας ότι ο ευρύτερος τεχνολογικός μετασχηματισμός αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για τον όμιλο BMW».
«Είμαι πεπεισμένος ότι το επιχειρηματικό μοντέλο μας θα επωφεληθεί από αυτό», τόνισε ο κ. Zipse, ο οποίος πρόσθεσε ότι «το όχημα του μέλλοντες, με όλες τις ενσωματωμένες ψηφιακές λειτουργίες του, είναι ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας μίας πολυπλοκότητας που εξακολουθεί να υποτιμάται».
Οι πωλήσεις των οχημάτων της BMW αυξήθηκαν μόνο κατά 3,6% στο τρίμηνο, αλλά η άνοδος πέρασε στα SUV από τα sedans, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων X3 και X4.