Δύο σχεδόν χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Bugatti Chiron ήρθε στον πραγματικό κόσμο και σήμερα ήρθε η ώρα για μία έκδοση που διαθέτει βελτιωμένα χαρακτηριστικά στις στροφές και αρκετές μικρές περιφερειακές αναβαθμίσεις.
Και λέμε «περιφερειακές», καθώς η καρδιά της κατασκευής, ο γνώριμος κινητήρας των 1.500 ίππων του Ομίλου VW, δεν έχει υποστεί αλλαγές σε σχέση με τη «βασική» έκδοση.
Όπως ανακοινώθηκε, η νέα Bugatti Chiron Sport διαθέτει αναρτήσεις με αναβαθμισμένο λογισμικό στο πρόγραμμα Handling που τις καθιστά 10% πιο σφικτές σε σχέση με εκείνες της βασικής έκδοσης. Ακόμα πιο σημαντική όμως είναι η προσθήκη ενός συστήματος torque vectoring που ελέγχει δυναμικά το «μοίρασμα» της ροπής του κινητήρα σε κάθε τροχό ξεχωριστά.
Από εκεί και πέρα, το βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 18 κιλά, με το carbon να απαντάται στο κάλυμμα του εναλλάκτη, στους τροχούς, καθώς και στο σώμα των… υαλοκαθαριστήρων, οι οποίοι έτσι είναι κατά 77% πιο ελαφριοί σε σχέση με τους συμβατικούς εξοικονομώντας έκαστος 1,4 κιλά. Ελαφρύτερα είναι επίσης και το πίσω τζάμι. Χάρη σε όλα τα παραπάνω, οι ιθύνοντες της Bugatti είδαν την έκδοση Sport να γυρνά στην πίστα Nardo με βελτιωμένο κατά 5 δλ. χρόνο σε σχέση με την «απλή» Chiron.
Από εκεί και πέρα, η Bugatti Chiron Sport ξεχωρίζει οπτικά από τις διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης καθώς και από τις νέας σχεδίασης ζάντες. Εξωτερικά, προσφέρονται περισσότερα χρώματα, με το βασικό να είναι το grey carbon και τα «βοηθητικά» τα Italian Red, French Racing Blue, Gris Rafale και Gun Powder.
Όπως ανακοινώθηκε, η «καθαρή» τιμή της βασικής έκδοση του αυτοκινήτου κοστίζει 2,65 εκατ. ευρώ και το εικονιζόμενο, το οποίο εκτέθηκε στο περίπτερο της γαλλικής εταιρείας στη Γενεύη, 2,98 εκατ. ευρώ.
Πηγή Πληροφοριών: 4Τροχοί