Την πρώτη παρουσίασή του στην Ελλάδα πραγματοποίησε το 8,7 μέτρων BYD eBus, το οποίο κινήθηκε στη Αθήνα αθόρυβα, με μηδενικούς ρύπους και με δυνατότητα μεταφοράς 58 επιβατών, από τους οποίους οι 22 καθήμενοι.
H επίσημη παρουσίαση έγινε στο χώρο του Ζαππείου, με την παρουσία στελεχών της Π. Πετρόπουλος που θα το εισάγει στην Ελλάδα, αλλά και με την πολύ επεξηγηματική ενημέρωση που παρείχε στους παριστάμενους δημοσιογράφους ο αντιπρόεδρος της BYD Ευρώπης. Όσο για την κινεζική εταιρεία, βασικό πλεονέκτημά της είναι η προηγμένη τεχνολογία των μπαταριών της, στις οποίες είναι κατασκευαστικά ειδήμων εδώ και δεκαετίες, αφού από αυτές ξεκίνησε την βιομηχανική της δραστηριότητα.
Στα τέλη περίπου του Μαρτίου, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) θα προκυρήξει δύο διεθνείς διαγωνισμούς, για την απόκτηση 320 συνολικά ηλεκτρικών λεωφορείων που θα αλλάξουν κυριολεκτικά τον αέρα της ελληνικής πρωτεύουσας. Η ΒΥD, στη γκάμα της οποίας υπάρχουν αυτή τη στιγμή τέσσερις τύποι ηλεκτρικών λεωφορείων με μήκος 8,7, 12, 13 και 18 μέτρα, θα είναι παρούσα στον διαγωνισμό, καθώς σαφώς την ενδιαφέρει και η ελληνική αγορά.
Με αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών με ισχύ 250 ίππων, ροπή 350 Km, σύστημα ανάκτησης ενέργειας και με δύο ώρες χρόνο φόρτισης μπαταριών το αστικό ηλεκτρικό λεωφορείο BYD, έχει τη δυνατότητα να καλύψει μέχρι και 200 χιλιόμετρα περίπου χωρίς επαναφόρτιση.Το λεωφορείο, μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο, έχει τη δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων μιας ολόκληρης βάρδιας, απαλλάσσοντας έτσι τον συγκοινωνιακό φορέα από την εγκατάσταση έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία για την επαναφόρτιση των μπαταριών, μια υποδομή που αυξάνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας του στόλου.