Η πολυαναμενόμενη Adventure μοτοσικλέτα 450MT της CFMOTO έκανε το ντεμπούτο της στην EICMA 2023, επιδεικνύοντας περήφανα τη δέσμευση της μάρκας στην καινοτομία και το πάθος για adventure μοτοσικλέτες.
Με τον δοκιμασμένο δικύλινδρο κινητήρα 449 κυβικών της CFMOTO, το 450MT έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί για να καλύψει τις απαιτήσεις της adventure οδήγησης. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τα εντυπωσιακά νούμερα των 43,4 ίππων στις 8.500 rpm και 44 Nm στις 6250 rpm, παρέχοντας στους αναβάτες τον τέλειο συνδυασμό ισχύος και ροπής για ένα συναρπαστικές διαδρομές. Οι διπλοί άξονες ισορροπίας έχουν ενσωματωθεί για να βελτιώσουν την απόκριση του γκαζιού και να μειώσουν τους κραδασμούς, εξασφαλίζοντας μια ομαλή και απολαυστική οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. Με στροφαλοφόρο άξονα 270°, ο χαρακτηριστικός ήχος του κινητήρα CFMOTO προσθέτει απολαυστική επιτάχυνση. Με βάρος μόλις 175kg χωρίς υγρά, το 450MT είναι μια ελαφριά και στιβαρή επιλογή για τους λάτρεις της Adventure οδήγησης.
Οι δυνατότητες του 450MT εντός και εκτός δρόμου ενισχύονται σημαντικά με τις premium αναρτήσεις KYB που προσφέρουν διαδρομή 200 mm, οι οποίες διαθέτουν ρυθμιζόμενη συμπίεση, απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου.
Η εργονομία της μοτοσικλέτας έχει βελτιστοποιηθεί προσεκτικά για να παρέχει άνεση κατά τη διάρκεια ταξιδιών, διασφαλίζοντας παράλληλα τον απόλυτο έλεγχο σε off road διαδρομές. Το Off road πνεύμα αυτής της adventure μοτοσικλέτας είναι ορατό στα τεχνικά χαρακτηριστικά, το εντυπωσιακό ‘κουστούμι’ και τη σχεδίασή της. Εξοπλισμένο με τροχούς 90/90-21 εμπρός και 140/70-18 πίσω, μεγάλη απόσταση από το έδαφος 220 mm και άνετο ύψος σέλας 820 mm (800 mm με προαιρετικό χαμηλό κάθισμα), το 450MT είναι καλά προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει δύσκολες διαδρομές.
Για περαιτέρω βελτίωση των δυνατοτήτων εκτός δρόμου, οι αναβάτες έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν το ABS διπλού καναλιού BOSCH στον πίσω τροχό μέσω ενός αποκλειστικού κουμπιού στο τιμόνι. Επιπλέον, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) της BOSCH μπορεί να απεμπλακεί μέσω της φιλικής προς το χρήστη έγχρωμης οθόνης 5″ TFT, η οποία υποστηρίζει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth.
Προτεινόμενη τιμή λιανικής και δυνατότητα προπαραγγελίας
Η Προτεινόμενη Τιμή Λιανικής είναι στα 5.990 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν άμεσα να προχωρήσουν σε προπαραγγελία με παράδοση τον Απρίλιο 2024, εξασφαλίζοντας την απόκτηση μίας από τις μοτοσυκλέτες που έκαναν ‘θόρυβο’, με την άφιξη της την άνοιξη του 2024.
Κύρια σημεία
- Παράλληλος Δικύλινδρος 4χρονος , υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, DOHC 449cc
- Μέγιστη Ισχύς 43,4hp (32,5kW) / 8500rpm με μέγιστη ροπή 44Nm / 6.250rpm
- Ρεζερβουάρ 17,5Lt με αυτονομία άνω των 300χλμ, βάρος άνευ υγρών 175kg
- Ελαστικά 21 ιντσών μπροστά / 18 ιντσών πίσω και 220mm ground clearance για Adventure χρήση
- Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και ρυθμιζόμενη σέλα
- Traction control και ABS από την Bosch απενεργοποιούμενα για Off road χρήση από την θέση οδήγησης
- KYB ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με διαδρομή 200mm και δυνατότητα ρύθμισης απόσβεσης
- TFT οθόνη με Bluetooth συνδεσιμότητα επιτρέποντας mirroring πλοήγησης, μουσική και κλήσεις.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Κινητήρα : Παράλληλος Δικύλινδρος 4χρονος , υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, DOHC
Κυβισμός: 449cc
Διάμετρος x Διαδρομή : 72mm x 55.2mm
Λόγος Συμπίεσης: 11.5 :1
Σύστημα Τροφοδοσίας: EFI
Μέγιστη Ισχύς: 43.4 hp/ 8,500rpm
Μέγιστη Ροπή: 44Nm / 6.250rpm
Μετάδοση: 6-ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Εμπρός Ανάρτηση: Ø41mm KYB αντεστραμμένο πηρούνι, ρυθμιζόμενη συμπίεση, απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, 200mm διαδρομή
Πίσω Ανάρτηση: Μονό KYB πίσω αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη συμπίεση, απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, 200mm διαδρομή
Φρένα : Εμπρός : J.Juan τετραπίστονη δαγκάνα, μονός δίσκος Ø320mm / Πίσω: J.Juan μονοπίστονη δαγκάνα, δίσκος Ø240mm
ABS: της BOSCH με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό
Εμπρός Ελαστικό: 90/90-21, CST
Πίσω Ελαστικό: 140/70-18, CST
Μήκος x Πλάτος x Ύψος: 2,210mm x 870mm x 1,390mm
Μεταξόνιο: 1,505mm
Ύψος σέλας: 820mm (προαιρετική χαμηλή 800mm)
Ρεζερβουάρ: 17.5L
Βάρος χωρίς υγρά: 175kg