Εδώ και σχεδόν 100 χρόνια, η Citroën υποστηρίζει όλους τους επαγγελματίες με μια σειρά από στιβαρά, καινοτόμα επαγγελματικά οχήματα προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επαγγελματία. Αυτό είναι ιδιαίτερα ορατό στην κατηγορία των φορτηγών με εμβληματικά μοντέλα όπως το TUB, ένας πραγματικός πρωτοπόρος των σύγχρονων οχημάτων κοινής ωφέλειας, το φημισμένο Type H, το πολυβραβευμένο C25 και το Jumper, το οποίο γιορτάζει σήμερα την 30ή επέτειό του και δράττεται της ευκαιρίας να ανανεωθεί με περισσότερο στυλ, συνδεσιμότητα και το ίδιο επίπεδο πρακτικότητας.
Διαγράφοντας μια εξαιρετική πορεία 30 ετών στο πλευρό των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων, η Citroën συνεχίζει τον θρύλο του δημοφιλούς μοντέλου, με το λανσάρισμα ενός νέου, πιο καινοτόμου Jumper.
1994: Το Jumper φέρνει τον εκσυγχρονισμό στην αγορά των ελαφρών φορτηγών
Όταν παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1994, το Jumper τάραξε τα νερά της αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων , φέρνοντας στην αγορά των ελαφρών φορτηγών ένα είδος σχεδίασης, άνεσης, και οδηγικής απόλαυσης, εμπνευσμένο από τα επιβατικά οχήματα. Λαμβάνοντας υπόψη τους επαγγελματίες που περνούν πολλές ώρες στα οχήματά τους, η Citroën έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό με εργονομία παρόμοια με ενός σεντάν, ενισχυμένη ηχομόνωση και πρωτοφανή χαρακτηριστικά για ένα βαν, όπως ηλεκτρικά παράθυρα και κλιματισμό.
Φυσικά, το νέο Jumper δεν ξέχασε να καλύψει τις βασικές ανάγκες όλων των επαγγελματιών με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων (βενζίνης και πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένων των νέων ατμοσφαιρικών 2.5L Diesel και Turbo Diesel με τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κατάλληλων για βαριά φορτία) και διαμορφώσεων αμαξώματος, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνολικά 58 διαφορετικές εκδόσεις του Jumper!
2002: Πρωτοφανείς κινητήρες και χαρακτηριστικά
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το Jumper εξελίχθηκε με ανανεωμένο σχεδιασμό και, κυρίως, με την υιοθέτηση δύο κινητήρων τελευταίας τεχνολογίας: του turbo-Diesel άμεσου ψεκασμού 2.2 HDi και του κινητήρα βενζίνης/υγραερίου διπλού καυσίμου 2.0i. Το Jumper καινοτόμησε επίσης όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του, καθώς ήταν το πρώτο στην κατηγορία του που προσέφερε κάθισμα οδηγού με μεταβλητή απόσβεση, κάμερα ή πίσω ραντάρ.
2006: Ένα ολοκαίνουργιο Jumper που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της εποχής του.
Βασιζόμενη στην επιτυχία της πρώτης γενιάς, η Citroën παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο που ανταποκρινόταν ακόμη πιο πιστά στις ανάγκες των επαγγελματιών. Ο σχεδιασμός συνδύαζε τον εκσυγχρονισμό και την πρακτικότητα, περιλαμβάνοντας ενσωματωμένες σχάρες στον προφυλακτήρα για ευκολότερο καθαρισμό του παρμπρίζ. Η γκάμα των ωφέλιμων όγκων διευρύνθηκε, φτάνοντας πλέον τα 17 m3, σε σύγκριση με τα προηγούμενα 14 m3. Το νέο Jumper ήταν ένα από τα λίγα μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στην κατηγορία του που επέτρεπε συνολικό βάρος φορτίου άνω των 3,5 τόνων. Η γκάμα των κινητήρων ντίζελ HDi επεκτάθηκε και περιλαμβάνει τρία επίπεδα ισχύος: 100, 120 και 157 ίππους.
2014: Ένα Jumper με προηγμένα βοηθήματα οδήγησης
Συνεχίζοντας να βρίσκεται στην πρωτοπορία, το Jumper απέκτησε ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στα μέσα της δεκαετίας του 2010: φώτα ημέρας LED, οθόνη αφής με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, Connecting Box με Bluetooth hands-free και USB, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα Stop & Start στους κινητήρες e-HDi για μείωση της κατανάλωσης κατά 0,5 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη.
2024: Νέα εποχή Jumper and ë-Jumper
Σήμερα, το Jumper πηγαίνει τις επαγγελματικές μετακινήσεις σε ένα άλλο επίπεδο, για να παραμείνει πλήρως συνδεδεμένο με την εξέλιξη των αναγκών και των επιθυμιών των επαγγελματιών παρουσιάζοντας τα δύο νέα μοντέλα Jumper και ë-Jumper.
Με στόχο την οδηγική άνεση, για πρώτη φορά στο Jumper, διατίθεται αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με δύο από τους τρεις νέους κινητήρες BlueHDi (140 και 180 ίππων, ενώ ο κινητήρας των 120 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων).
Για τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν τη βιώσιμη κινητικότητα και να μειώσουν το καθημερινό κόστος, το νέο ë-Jumper διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Προσφέρει ισχύ (200 kW/270 hp) και αυτονομία (420 km*) που αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το νέο ë-Jumper μπορεί να φορτιστεί από 0 έως 80% σε μόλις 55 λεπτά με ταχυφορτιστή 150 kW.
Ως πρωτοπόρο στις μηδενικές εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του, το Jumper θα είναι επίσης διαθέσιμο αργότερα με ένα νέο σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου που θα προσφέρει αυτονομία σχεδόν 500 χλμ.
Το νέο Jumper σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα όσον αφορά τη συνδεσιμότητα. Οι εκδόσεις μεσαίας κατηγορίας διαθέτουν οθόνη 5 ιντσών που απεικονίζει τα χρησιμοποιούμενα μέσα (ραδιόφωνο, τηλέφωνο συνδεδεμένο με Bluetooth κ.λπ.). Τα high-end μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών με ενσωματωμένη πλοήγηση και ασύρματες διεπαφές Apple CarPlay και Android Auto. Optimized driving comfort and safety.
Για να προσφέρει στους χρήστες τις βέλτιστες συνθήκες εργασίας, το νέο Jumper διαθέτει πρωτοφανή εξοπλισμό. Μεταξύ αυτού βρίσκουμε το ηλεκτρικό χειρόφρενο, πιο άνετο στη χρήση από από ένα αντίστοιχο χειροκίνητο, ψηφιακό καθρέφτη που προσφέρει άνεση και ασφάλεια καθώς και σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης “hands-free”. Νέα βοηθήματα οδήγησης κάνουν επίσης την εμφάνισή τους, όπως η προειδοποίηση κόπωσης του οδηγού ή το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών.
Με αυτά τα νέα προτερήματα και μια πιο επιβλητική σχεδίαση, βασιζόμενη στην νέα ταυτότητα της μάρκας Citroën, το Jumper έχει όλες τις δυνάμεις για να εγκαινιάσει μια τέταρτη δεκαετία επιτυχιών στην κατηγορία των van.