«Θυσία στο βωμό» του χρήματος αποτελούν οι εργαζόμενοι για την Daimler καθώς ο πρόεδρός της ανακοίνωσε πως από τις περικοπές προσωπικού που θα πραγματοποιήσει ο όμιλος έως το 2022 θα εξοικονομήσει 1 δις. ευρώ!
Οι θέσεις Management θα μειωθούν κατά περίπου 10% και η εταιρεία δήλωσε ότι θα επιδιώξει να εξοικονομήσει 300 εκατομμύρια ευρώ από την περικοπή των δαπανών προσωπικού και επιπλέον 250 εκατομμύρια ευρώ από την μονάδα των φορτηγών.
Μετά από δύο προειδοποιήσεις σχετικά με τα κέρδη, ο νέος διευθύνων σύμβουλος Ola Kallenius βρίσκεται υπό πίεση να χαράξει μια στρατηγική για την αναζωογόνηση των κερδών, ενώ ταυτόχρονα θα διασφαλίσει ότι η Daimler δεν θα χάσει την τεχνολογική της ακμή.
Στο Corinthia Hotel, στο Λονδίνο, ο διάδοχος του παλαίμαχου Dieter Zetsche αντιμετωπίζει τους επενδυτές πρόσωπο με πρόσωπο στην πρώτη του μεγάλη παρουσίαση στρατηγικής από τότε που ανέλαβε τη γερμανική αυτόματη εικόνα τον Μάιο.
Όπως είπε ο Ola Kallenius «πρέπει να χαράξουμε μια σαφή στρατηγική για το μέλλον, καθώς οι δαπάνες που απαιτούνται για να πετύχουμε τους στόχους μείωσης εκπομπών CO2 απαιτούν σημαντικές αλλαγές». Ο πρόεδρος του ΔΣ της Daimler δήλωσε ότι οι προβλέψεις για τα κέρδη της εταιρείας για το 2020 και το 2021 δεν είναι όσο καλές θα ήθελαν και αυτό καθιστά απαραίτητη τη λήψη μέτρων και νέων δράσεων από τώρα.
Η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα κοστίζει ακριβά ενώ μαζί με τα διάφορα ζητήματα diesel, οι προβλέψεις περιθωρίου κέρδους της Mercedes σημείωσαν νέα πτώση στο 3% έως 5% το 2019.
Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένεται να επιτύχει αύξηση πωλήσεων από λειτουργικές δραστηριότητες της Mercedes-Benz Cars & Vans κατά τουλάχιστον 4% το 2020 και τουλάχιστον 6% το 2022.
Να υπενθυμίσουμε ότι οι περικοπές θα αφορούν και στο εργατικό δυναμικό καθώς η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απλουστεύει σε μεγάλο βαθμό τη διαδικασία παραγωγής των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να κοστίσει και σε θέσεις εργασίας.
Η Daimler δήλωσε ότι χρειάζεται να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα για να συμμορφωθεί με αυστηρότερους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίοι υποχρεώνουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα κατά 37,5% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα 2021 τα οποία έχουν υποστεί μείωση 40% μεταξύ 2007 και 2021.
Οι συνεργάτες της Daimler στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ προσπαθούν επίσης να μειώσουν το κόστος και αρκετά στελέχη από αυτοκινητοβιομηχανίες να εκτιμούν πως τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι δύσκολα!