Το Dunlop Sport Classic αντιλαμβάνεται, όπως κανένα άλλο vintage ελαστικό, ότι τα κλασικά οχήματα οφείλουν να διαθέτουν σύγχρονες τεχνολογίες αναφορικά με το χειρισμό και την απόδοση φρεναρίσματος, διατηρώντας ταυτόχρονα αυτή την old-schoolαίσθηση και εμφάνιση. Κερδίζοντας τον διαγωνισμό vintage ελαστικών Auto Bild Klassik για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Dunlop δείχνει ότι γνωρίζει ακριβώς πώς να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών.
ToAutoBildKlassikξεχώρισε το DunlopSportClassic για το ακριβές σύστημα διεύθυνσής του, την πολύ καλή απόδοσή του σε συνθήκες υδρολίσθησης, την μικρή απόσταση φρεναρίσματος σε υγρή επιφάνεια και συνολικά την αρμονική οδηγική εμπειρία.
Το Dunlop Sport Classic ξεχώρισε σε πολλές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε βρεγμένες συνθήκες. Οδηγώντας με ελαστικά Dunlop, το αυτοκίνητο – έναAustinHealy 3000 – άρχισε να υδρολισθαίνει μόνο με ταχύτητα 92,5 χλμ./ώρα, κερδίζοντας με μεγάλη διαφορά αυτή τη δοκιμασία πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα. Η μέση ταχύτητα που οι υπόλοιπες μάρκες ελαστικών μπορούσαν να διατηρήσουν πριν από την υδρολίσθηση ήταν 80,1 χλμ./ώρα. Τα ελαστικά Dunlop ώθησαν το Austin να επιτύχει τον πιο γρήγορο γύρο σε βρεγμένοοδόστρωμα, χάρη στη βέλτιστη πρόσφυση του σε βρεγμένες συνθήκες.
Τέλος, το DunlopSportClassic κατέγραψε την τρίτη καλύτερη επίδοση τόσο σε υγρό φρενάρισμα,οδηγώντας με 100 χλμ./ ώρα – 51,8 μέτρα με τον μέσο όρο των δοκιμών να βρίσκεται στα 57 μέτρα – όσο και στον χειρισμό σε βρεγμένες συνθήκες, ενισχύοντας το AustinHealy 3000 ώστε να πιάσει μέση ταχύτητα 68,9 χλμ./ώρα σε σύγκριση με το μέσο όρο των δοκιμών που ήταν 65,8 χλμ./ώρα. Με μέση ταχύτητα 82 χλμ./ ώρα στη στεγνή επιφάνεια της πίστας Wachauring στην Αυστρία, το DunlopSportClassic ξεπέρασε όλα τα άλλα ελαστικά στη δοκιμή χειρισμού σε συνθήκες στεγνού οδοστρώματος.
Ο Piotr Nagalski, Director Marketing Consumer Europe δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε ότι το Dunlop Sport Classic αναδεικνύεται ξανά καλύτερο ελαστικό στην κατηγορία του. Αυτή η δεύτερη διαδοχική νίκη δείχνει ότι η Dunlop είναι ο πρωταθλητής αναφορικά με τα vintage ελαστικά».