Η Kia κατόρθωσε να αποσπάσει δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις στα Good Design Awards 2023, αναγνωρίζοντας την αφοσίωση της μάρκας στον συναισθηματικό και ελκυστικό σχεδιασμό, όπως εκφράζεται μέσω της νέας φιλοσοφίας «Opposites United».
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United» της Kia αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2021, αντλώντας έμπνευση από τις αντιθέσεις που υπάρχουν στη φύση και την ανθρωπότητα. Η φιλοσοφία υπερβαίνει τον σχεδιασμό των οχημάτων της εταιρείας, μεταδίδοντας την αποφασιστικότητά της να προχωρήσει συμβατά σε δύο ζωτικά πεδία που έχουν έρθει σε αντίθεση μεταξύ τους – την ανθρώπινη ευημερία και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία ενσωματώθηκε για πρώτη στο πολυβραβευμένο EV6 και θα εμφανιστεί στη μελλοντική γκάμα 15 πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας μέχρι το 2027.
Στην περίπτωση του σχεδιασμού του EV9, αυτό υποδηλώνεται με απλές, καθαρές γραμμές και επιφάνειες που αποπνέουν σιγουριά, διαύγεια και ηρεμία καθώς και με την υπογραφή «Digital Tiger Face», που προσφέρει μια ξεχωριστή και φουτουριστική εμφάνιση και αίσθηση.
Οι σχεδιαστές της Kia προσπάθησαν να προσδώσουν στο επταθέσιο EV9 μια άνευ προηγουμένου οπτική έλξη, εναρμονίζοντας μοναδικά την ευελιξία ενός EV με τη στιβαρότητα ενός SUV, μεγιστοποιώντας την αξιοποίηση του χώρου με ένα ελκυστικό προφίλ. Εφάρμοσαν επίσης ένα στιβαρό αλλά εκλεπτυσμένο εξωτερικό σχεδιασμό χρησιμοποιώντας τον οπτικό συμβολισμό των πολυγώνων και των τριγώνων.
«Με το EV9 στοχεύσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα σχεδίαση που όχι μόνο άνοιξε νέους δρόμους, αλλά ενστικτωδώς επικοινωνούσε τη διαύγεια, την πρακτικότητα και την ασφάλεια του οχήματος», δήλωσε ο Karim Habib, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της Kia Global Design. «Αυτό συμβαδίζει με την κυρίαρχη σχεδιαστική φιλοσοφία της Kia, η οποία επιδιώκει να δώσει στους χρήστες τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη ζωή τους παρέχοντας συναρπαστικά προϊόντα, καινοτόμους χώρους στο αυτοκίνητο και ευέλικτες και φιλικές υπηρεσίες που εμπνέουν τους πελάτες και τους αφήνουν ελεύθερους να ακολουθήσουν τις δραστηριότητες που τους αρέσουν”.
Το σύστημα ψυχαγωγίας Kia «Ki» του EV9 τονίζει την ταυτότητα της μάρκας με έμφαση στις οπτικές έννοιες του Opposites United. Μια διαγώνια γραμμή που αντιπροσωπεύει ανοδικές τάσεις εφαρμόζεται στα στοιχεία του infotainment, από εικονίδια και γραμματοσειρές στο ταμπλό των οργάνων, ως βασική απεικόνιση.
Αυτή η διαγώνια γραμμή προάγει μια ξεχωριστή και ενιαία εμφάνιση, διατηρώντας παράλληλα την ευκρίνεια και την απλότητα. Η φόρτιση ηλεκτρικού οχήματος (EV) και η εμπειρία χρήστη (V2L) έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο διαισθητική και ευανάγνωστη με μια διαμόρφωση διεπαφής χρήστη βελτιστοποιημένη για πανοραμική οθόνη, που διευκολύνει τους χρήστες να αναγνωρίζουν τις μεταβάσεις σήματος και να προσαρμόζουν τις πληροφορίες φόρτισης και εκφόρτισης. Έχει επίσης αποκαλυφθεί ένα γραφικό στυλ που όχι μόνο ευθυγραμμίζεται με τις φιλοδοξίες της μάρκας της Kia, αλλά συμπληρώνει τη σχεδίαση του οχήματος, χρησιμοποιώντας φιλικά προς τα μάτια, αναγνωρίσιμα χρώματα για να ολοκληρώσει μια μοναδική και σύγχρονη εμπειρία για την μάρκα.
«Με αυτόν τον διαισθητικό και ελκυστικό σχεδιασμό, παρέχουμε μια οικεία και άνετη διεπαφή για τους πελάτες μας για να βελτιώσουμε τη συνολική τους εμπειρία», δήλωσε ο Haeyoung Kwon, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Κέντρου Ανάπτυξης Infotainment. «Είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε αυτά τα βραβευμένα χαρακτηριστικά που δίνουν πραγματικά προτεραιότητα στις ανάγκες και την ικανοποίηση των πολύτιμων πελατών μας».