Η Ford Mustang Mach-E είναι αναμφισβήτητα το ηλεκτρικό μοντέλο με τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα, προκλητική εμφάνιση, ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά και τεχνολογία.
Τώρα η «πισωκίνητη» Ford Mustang Mach-E με την μεγάλη μπαταρία προσδίδει μια πολύ μεγάλη αυτονομία οπότε όσοι την επιλέξουν θα εντυπωσιαστούν πραγματικά καθώς δεν θα έχουν το άγχος της συχνής φόρτισης ενώ παράλληλα τα ταξίδια θα πραγματοποιούνται με μεγαλύτερη άνεση.
Η πισωκίνητη εκδοχή των 294 ίππων κοστίζει 69.996 ευρώ ωστόσο αν αφαιρέσει κανείς την επιδότηση των 8.000 ευρώ που προκύπτει από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 τότε το κόστος απόκτησης μειώνεται σε 61.996 ευρώ.
Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς τα φορολογικά οφέλη αν αποκτήσει την Mustang Mach-E μέσω leasing αλλά και τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας και το εξαιρετικά χαμηλό ετήσιο κόστος χρήσης αλλά και την αυτονομία που ξεπερνά εύκολα τα 600 χλμ.
Μοναδική σχεδίαση
Η ηλεκτρική Mustang Mach-E μπορεί να είναι ένα εντυπωσιακό κουπέ crossover, ωστόσο σχεδιαστικά η σύνδεση με τη θρυλική Mustang είναι εμφανέστατη στα πίσω φανάρια με τις τρεις κάθετες λωρίδες, στη γρίλια, στους μπροστά προβολείς, καθώς και στην έντονη κλίση της οροφής.
Οι αναλογίες της, με το μακρύ καπό και το κοντό πίσω μέρος, της χαρίζουν μοναδικότητα και σπορ δυναμική. Στο πίσω μέρος όπως προαναφέραμε τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα να αποτελούν και το μοναδικό στοιχείο σύνδεσης με την κουπέ έκδοση της Mustang.
Από το πλάι οι σκουρόχρωμες ζάντες των 18 ιντσών γεμίζουν τους θόλους, ενώ τα προστατευτικά γύρω από το αμάξωμα μαρτυρούν και τον απαραίτητο off-road χαρακτήρα.
Hitech εσωτερικό
Στο εσωτερικό της Mach-Ε έχει διαμορφωθεί ένα όμορφο και λιτό εσωτερικό κατασκευασμένο από ποιοτικά υλικά. Η γοητεία της απλότητας συνδυάζεται με ένα απόλυτα ψηφιακό περιβάλλον, με την κάθετη κεντρική οθόνη αφής των 15,5’’ ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο της καμπίνας. Φυσικά, το επίπεδο τεχνολογίας είναι κορυφαίο, αφού συμπεριλαμβάνει όλα τα νεότερα συστήματα ψυχαγωγίας, και μάλιστα την προηγμένη γενιά του συστήματος πολυμέσων SYNC4, χωρίς να έχουν γίνει συμβιβασμοί όσον αφορά την ενίσχυση της σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.
Οι επιβάτες από την άλλη θα αισθανθούν τη μοναδική άνεση του εσωτερικού το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει έως και 5 ενήλικους και μάλιστα παρά την κουπέ σχεδίαση στο πίσω μέρος, ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι επαρκής.
Στο παραδοσιακό πορτ-μπαγκάζ που διαθέτει μεγάλο άνοιγμα χωράνε αποσκευές 402 λίτρων, ενώ επιπλέον αυτού υπάρχουν 100 λίτρα κάτω από το εμπρός καπό με δυνατότητα αποστράγγισης, όπως στο MegaBox του Puma.
294 ίπποι!
Η Mustang της δοκιμής μας απέδιδε 294 ίππους και 430 Nm ροπής εντυπωσιάζοντας με την δύναμη και την αμεσότητά της ως ηλεκτρική. Μπορεί να μην διαθέτει τις επιδόσεις και την εκρηκτικότητα της GT έκδοσης, ωστόσο σε κάθε βύθιση του πεντάλ η Mustang αποκρίνεται ακαριαία και επιταχύνει εκρηκτικά, ιδιαίτερα επιλέγοντας το «Untamed» (Sport) οδηγικό πρόγραμμα.
Η Extended Range έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρία 98,8 kWh καταφέρνοντας να πετύχει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 600 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες ενώ η φόρτιση της μπαταρίας σε παροχή με ισχύ 150 kW μπορεί να προσθέσει κατά μέσο όρο αυτονομία 99 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά περίπου, ενώ η μπαταρία μπορεί να ανακτήσει το 80% της φόρτισής της από 10%, σε 45 λεπτά.
Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται με επιτοίχιο φορτιστή 7,4 kW ή 11 kW, επιτρέποντας τη φόρτιση της μπαταρίας από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.
Τέλος με την λειτουργία 1 Pedal που διαθέτει καθίσταται ιδιαίτερα ευκολοδήγητη και ευχάριστη σε όλες τις συνθήκες αφού ο οδηγός δεν χρειάζεται να πατάει το φρένο ανακτώντας σημαντική ενέργεια. Να τονίσουμε πως η τελική ταχύτητα της Mustang Mach-E περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Ταξίδια χωρίς άγχος
Η Mach-E αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει το παρελθόν με το μέλλον. Έτσι από τη μία δεν ξεχνάει τι αντιπροσωπεύει το όνομα που φέρει, αλλά από την άλλη έχει και ένα πιο σύγχρονο προφίλ.
Σε καθημερινές συνθήκες η Mach-E αποδεικνύεται φιλική και άνετη. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και ουσιαστικά οι καθημερινές μετακινήσεις είναι απολαυστικές στο εσωτερικό της.
Στον αυτοκινητόδρομο η Mustang Mach-E προσδίδει στιβαρό πάτημα και ικανοποιεί με την άνεση που προσφέρει και την ποιότητα κύλισής της. Οι προσπεράσεις πραγματοποιούνται σε ταχύτητες «φωτός» ωστόσο χρειάζεται ένα μέτρο καθώς τα βυθίσματα του πεντάλ του γκαζιού κοστίζουν στην αυτονομία…
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο η πισωκίνητη Mustang έχει υπερστροφικές τάσεις οι οποίες διορθώνονται από τα ηλεκτρονικά συστήματα οπότε δεν εξελίσσονται σε τίποτα επικίνδυνο.
Μέσα στην πόλη η Mustang κρύβει το μέγεθός της και οι επιβάτες του θα απολαύσουν την ηρεμία που υπάρχει στην καμπίνα επιβατών ενώ οι αναρτήσεις φιλτράρουν στον μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Παράλληλα η αυτονομία εντός της πόλης ανεβαίνει σε πάνω από 650 χλμ. αλλά η δύναμη του αυτοκινήτου και η πίσω κίνηση «προκαλούν» τον οδηγό να παίξει με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Τέλος οι κάμερες που υπάρχουν στο αυτοκίνητο κάνουν την διαδικασία παρκαρίσματος κυριολεκτικά παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Αυτονομία
Κόστος χρήσης
Εξοπλισμός
Άνεση
ΚΑΤΑ
Βάρος