Ακόμα πλουσιότερη έκανε την γκάμα της F-Pace η Jaguar με ένα νέο μοντέλο, που διαθέτει δυναμική σπορ εμφάνιση, αρκετή τεχνολογία και κορυφαίες ιπποδυνάμεις και επιδόσεις! Ο λόγος για την Jaguar F-Pace P400 η οποία προσφέρει μια σειρά από επιπλέον αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό, λειτουργικό και αισθητικό κομμάτι, ενώ παράλληλα αποτελεί και την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση, ώστε οι επιδόσεις να συνδυαστούν με εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς την Jaguar F-Pace P400 PHEV θα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη ωστόσο τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αλλά και το χαμηλό κόστος χρήσης σε περίπτωση καθημερινής φόρτισης της μπαταρίας χρυσώνουν το χάπι των 71.000 ευρώ…
Επιβλητική
Η Jaguar έχει καταφέρει να δώσει μια μοναδική σχεδίαση στα μοντέλα της που προσδίδουν το ανάλογο κύρος, την επιβλητικότητα, την πολυτέλεια αλλά και τα σπορ εκείνα χαρακτηριστικά που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα.
Με τους θηριώδεις τροχούς των 21 ιντσών και την απόσταση των 213 χλστ. από το έδαφος, η Jaguar F-Pace P400 θα μπορούσε να «καταπιεί» τα πάντα εντός και εκτός ασφάλτου. Παράλληλα οι «κόκκινες» δαγκάνες υποδεικνύουν στους περίεργους ότι δεν πρόκειται για κάποια απλή έκδοση του μοντέλου αλλά για ένα όχημα υψηλών προδιαγραφών και επιδόσεων.
Κατά την ανανέωσή της, η F-Pace ενισχύθηκε περαιτέρω με λεπτότερα LED φώτα εμπρός-πίσω που τονίζουν το μοντέρνο χαρακτήρα της, ενώ πιο δυναμικοί έγιναν και οι προφυλακτήρες, χωρίς πάντως να είναι υπερβολικοί.
Κορυφαία ηχομόνωση
Στο εσωτερικό της F-Pace συναντά κανείς περισσότερες βελτιώσεις που εστιάζονται στην πολυτέλεια, στην χρήση υψηλής τεχνολογίας αλλά και στην εργονομία.
Ο οδηγός και οι επιβάτες θα εκτιμήσουν δέοντος τα πολυτελή καθίσματα του βρετανικού μοντέλου τα οποία διαθέτουν λειτουργία μασάζ, τη δυνατότητα ιονισμού του εσωτερικού αέρα από τα βλαβερά σωματίδια, αλλά και την παρουσία ακόμη και ενεργού συστήματος που ελαχιστοποιεί τους εξωτερικούς θορύβους, για να εγγυηθεί την κορυφαία εσωτερική ηχομόνωση.
Η ψηφιοποίηση του εσωτερικού έχει ενισχυθεί μέσω της νέας κεντρικής οθόνης αφής 11,4 ιντσών για το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Pivi Pro, ενώ ακριβώς από κάτω της έχουν τοποθετηθεί νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό που είναι και αφής. Άλλη μια πλήρως ψηφιακή οθόνη υπάρχει μπροστά από τον οδηγό στη θέση του πίνακα οργάνων, η οποία προσφέρει πλήρη πληροφόρηση. Εντυπωσιακός είναι και ο νέος αναδυόμενος περιστροφικός διακόπτης για τα προγράμματα οδήγησης δίπλα από τον επιλογέα ταχυτήτων.
Η παρουσία της μπαταρίας στο πίσω μέρος έχει δημιουργήσει ένα μικρό σκαλοπάτι στο πορτ-μπαγκάζ και έχει μειώσει τα διαθέσιμα λίτρα στα 354 λίτρα.
404 ίπποι
Κάτω από το καπό της Jaguar F-Pace P400 βρίσκεται τo plug-in υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον γνωστό 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 300 ίππων και 400 Nm της Jaguar Land Rover, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων ισχύος που βρίσκεται ανάμεσα στο μοτέρ βενζίνης και το κιβώτιο (αυτόματο 8 σχέσεων). Συνδυαστικά, τα δύο μοτέρ μπορούν να παράγουν μέγιστη ισχύ 404 ίππων και ροπή 640 Nm, δημιουργώντας έτσι έναν κορυφαίο συνδυασμό.
Η δύναμη και ροπή των δύο μοτέρ μοιράζεται με μια πραγματική μηχανική τετρακίνηση στους δύο άξονες του αυτοκινήτου. Ως προς τη μπαταρία, αυτή βρίσκεται στο πίσω μέρος, κάτω από το χώρο αποσκευών και έχει χωρητικότητα 17,1 kWh. Σύμφωνα με τη Jaguar η αυτονομία ηλεκτρικού ρεύματος αγγίζει τα 53 χιλιόμετρα, στην πράξη βέβαια και ανάλογα με τις συνθήκες, υπολογίστε κοντά στα 35 με 40 χιλιόμετρα.
Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το «EV» πρόγραμμα για χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα, το «Save» για να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται τη διαθέσιμη ενέργεια, όμως το «Hybrid» (χρήση ηλεκτροκινητήρα/βενζινοκινητήρα) είναι το ενδεδειγμένο για το περισσότερο της χρήσης του αυτοκινήτου. Σημειώστε ότι υπάρχουν επιπλέον προγράμματα οδήγησης (Eco, για άνεση, δυναμική οδήγηση ή χιόνι/πάγο/βροχή) που διαμορφώνουν διάφορα από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου).
Βρετανική ποιότητα κύλισης
Η Jaguar έχει γίνει διάσημη για την κορυφαία ποιότητα κύλισης που διαθέτει. Σήμερα η ποιότητα κύλισης έχει περάσει σε άλλα επίπεδα με την βοήθεια της τεχνολογίας αλλά και της χρήσης καινοτόμων υλικών.
Βέβαια ο οδηγός για να κινηθεί άκρως οικονομικά θα πρέπει να φορτίζει καθημερινά την μπαταρία ώστε να κινείται για τουλάχιστον 35-40 χιλιόμετρα μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα. Σε διαφορετική περίπτωση η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ εύκολα πάνω από τα 11 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
Στο εθνικό οδικό δίκτυο όπως σε όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα, η αυτονομία της ηλεκτρικής ενέργειας τελειώνει γρήγορα, όμως το σύστημα κρατά πάντα μια μικρή ποσότητα στη μπαταρία η οποία χρησιμοποιείται από το σύστημα για να μειώσει την κατανάλωση βενζίνης.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η Jaguar F-Pace P400 με επιλεγμένο το δυναμικό πρόγραμμα οδήγησης απέδειξε ότι διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και η ησυχία των επιβατών δεν διαταράσσεται με τίποτα…
Μέσα στην πόλη το κορυφαίο βρετανικό μοντέλο μαγνητίζει τα βλέμματα από όπου κινείται και βέβαια τόσο η ανάρτηση όσο και η ηχομόνωση «εξαφανίζουν» τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος.
Πολύ καλή τέλος είναι και η λειτουργία της τετρακίνησης, που μοιράζει συνεχώς τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες, αλλά και με βάση το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεγεί και για παράδειγμα στο πρόγραμμα Eco στέλνει περισσότερη δύναμη στους πίσω τροχούς.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Τετρακίνηση
Εξοπλισμός
Ποιότητα κατασκευής
Ηλεκτροκίνηση
ΚΑΤΑ
Κόστος απόκτησης