Δοκιμάζουμε την Toyota Corolla 1,2T με 116 ίππους!

H Toyota Corolla από μόνη της αποτελεί ένα ιστορικό όνομα για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς έχει πουλήσει πάνω από 46 εκατ. μονάδες στα 53 χρόνια παρουσίας της στην αγορά. Με λίγα λόγια η Corolla αποτελεί best-seller μοντέλο για την Toyota!

Σήμερα η νέα Corolla έχει περάσει στην 12η γενιά της και παρουσιάζεται πληρέστερη από ποτέ ενώ η υπερτροφοδοτούμενη βασική έκδοση του 1,2 λίτρου που δοκιμάσαμε πραγματικά μας εντυπωσίασε με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, με την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, με τον εξοπλισμό της και βέβαια με την τιμή διάθεσής της η οποία κυμαίνεται κάτω από τις 16.800 ευρώ και συνοδεύεται ο από πολυετή εγγύηση.

Δυναμική εμφάνιση

Η νέα Toyota Corolla έχει σχεδιαστεί από την αρχή και σίγουρα οι σχεδιαστές της ήθελαν να δώσουν έναν δυναμισμό στο κορυφαίο τους μοντέλο και όπως αποδείχθηκε τα κατάφεραν πάρα πολύ καλά!

Στο εμπρόσθιο μέρος της Corolla ξεχωρίζει ο προφυλακτήρας με τις έντονες γωνίες ο οποίος με τα δυναμικά φωτιστικά σώματα και τη μάσκα να δένουν αρμονικά προσδίδουν ένα «άγριο» σύνολο!

Στο πίσω μέρος επίσης ο προφυλακτήρας κάνει έντονη την παρουσία του και τα φωτιστικά σώματα να δίνουν έναν τόνο πολυτέλειας και σοβαρότητας. Επίσης το τελείωμα της πίσω κολώνας δίνει μια περισσότερο σπορ αίσθηση του αμαξώματος.

Όσον αφορά στις διαστάσεις η Corolla έχει μακρύνει κατά 40 χλστ. Και έχει επιπλέον αυξήσει τα με αποτέλεσμα τη βελτίωση και των οδικών του χαρακτηριστικών.

Hitech εσωτερικό και με ποιότητα

Η Toyota φαίνεται ότι έχει ποντάρει πολλά στη νέα Corolla καθώς πέραν της δυναμικής εξωτερικής σχεδίασης έχει γίνει εξαιρετική δουλειά και στην καμπίνα επιβατών η οποία διακρίνεται για την υψηλή δόση τεχνολογίας που διαθέτει σε συνδυασμό με την ανώτερη ποιότητα κατασκευής.

Η χρήση σκληρών πλαστικών είναι περιορισμένη και το επάνω μέρος του ταμπλό έχει επενδυθεί με μαλακό και απορροφητικό υλικό που ανεβάζει πολύ τον πήχη στην κατηγορία.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η νέα ψηφιακή οθόνη αφής 8 ιντσών μέσω της οποία ο οδηγός ή συνοδηγός χειρίζονται το σύστημα πλοήγησης, το ηχοσύστημα αλλά και τα υπόλοιπα συστήματα συνδεσιμότητας. Επίσης ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό η βασική έκδοση της Corolla διαθέτει τα πάντα και δύσκολα οι υποψήφιοι αγοραστές θα βρουν κάποιο έξτρα αξεσουάρ για να προσθέσουν.

Ο χώρος αποσκευών διαθέτει ικανοποιητική χωρητικότητα 361 λίτρων, που θα βολέψει τις αποσκευές των επιβατών της, ενώ εφόσον αναδιπλωθεί η πλάτη των πίσω καθισμάτων, τότε η χωρητικότητα μέχρι την οροφή αυξάνονται στα 1.024 λίτρα.

Οικονομία και «ζωντάνια»

Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης της Toyota Corolla είναι ο υπερτροφοδοτούμενος 1,2 λίτρου με απόδοση 116 ίππων ο οποίος διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων προσδίδοντας χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

Στην πράξη ο 1,2 Τ κινητήρας, είναι πολιτισμένος και διακρίνεται αρχικά για την ήσυχη λειτουργία του και το θετικό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Τραβάει έτσι θετικά από τις 1.500 σ.α.λ και «κρατάει» μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. χωρίς ξεσπάσματα αλλά και χωρίς ιδιαίτερη πτώση ισχύος και σε πιο ψηλές στροφές. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα αντίκτυπο στις επιδόσεις προς όφελος της κατανάλωσης (μέση πραγματική τιμή στα 6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η αίσθηση του επιλογέα που είναι ιδιαίτερα θετική στη νέα Corolla.

Για τους πιο ζωηρούς οδηγούς η θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, «οξύνει» τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου δημιουργώντας μια πιο γρήγορη κίνηση.

Ποιότητα κύλισης

Ένα ακόμη δυνατό σημείο της νέα Corolla αφορά στην ποιότητα κύλισης που έχει αποκτήσει η οποία είναι ξεκάθαρα βελτιωμένη σε όλα τα επίπεδα. Στο εθνικό οδικό δίκτυο το ιαπωνικό μοντέλο διακρίνεται για την ευθύτητα και την στιβαρότητά του ενώ αν ο οδηγός κινείται στα όρια του ΚΟΚ η οικονομία είναι δεδομένη.

Επίσης ακόμη και αν κινείται κανείς στο όριο δεν υπάρχει εκείνος ο χαρακτηριστικός ήχος του CVT κιβωτίου που υπάρχει στην υβριδική έκδοση.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η νέα Corolla απέδειξε πως έχει αποκτήσει υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης και είναι εντελώς προβλέψιμη ενώ εξαιρετική ήταν και η απόδοση των φρένων αλλά και των συστήματος διεύθυνσης.

Μέσα στην πόλη η Corolla κινείται αθόρυβα και άκρως οικονομικά με την ανάρτηση να φιλτράρει όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.

Επίσης η μαλακή σε ρύθμιση ανάρτηση απορροφά εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα και σε συνδυασμό με την προσοχή που έχει δοθεί στο κομμάτι του περιορισμού του θορύβου και των κραδασμών, προσφέρει ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ποιότητας κύλισης.

ΥΠΕΡ

Κόστος χρήσης

Τιμή

Ποιότητα

Εξοπλισμός

Εγγύηση

ΚΑΤΑ

Αραιές σχέσεις στο κιβώτιο