Δοκιμάζουμε το Citroen C5 Aircross 1,5BlueHDI Auto με 130 ίππους

Η νέα ναυαρχίδα της Citroen δεν είναι κάποια λιμουζίνα αλλά το νέο C5 Aircross αποδεικνύοντας τη στροφή της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στα SUV οχήματα τα οποία γνωρίζουν μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Άλλωστε τόσο το C3 όσο και το νέο C4 όσο και το C4 Cactus ακολουθούν το δρόμο των SUV μοντέλων και καταγράφουν πολύ αυξημένες πωλήσεις.

To C5 Aircross αποτελεί κυριολεκτικά ένα μεγάλο SUV με μοναδική σχεδίαση και διαθέσιμους χώρους ενώ παράλληλα η ύπαρξη πετρελαιοκινητήρα αλλά και του αυτόματου κιβωτίου αυξάνουν στο μέγιστο την αξία μεταπώλησης.

Στα παραπάνω προσθέστε ότι το γαλλικό μοντέλο διαθέτει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, άνεση, πλούσιο εξοπλισμό, πρωτοποριακή διαμόρφωση χώρων, χαμηλό κόστος χρήσης, 5ετή εγγύηση και άκρως δελεαστική τιμή η οποία ξεκινά από 25.000 ευρώ! ΕΠίσης τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας της γαλλικής ναυαρχίδας ανέρχονται σε μόλις 103,88 ευρώ…

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει ανταγωνιστικό μοντέλο να προσφέρει όλα τα παραπάνω σε αυτή την τιμή ενώ επιπλέον το αμάξωμα του γαλλικού μοντέλου έχει την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (23 εκατοστά) καθώς και μεταξόνιο 2,73 μ. που επίσης δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα μοντέλα.

Δυναμικό και μοντέρνο

Διαθέτοντας ισχυρή προσωπικότητα, το νέο SUV Citroen C5 Aircross ξεχωρίζει με το μοναδικό, ενεργητικό και δυναμικό χαρακτήρα του. Με μήκος 4,50 μ., το νέο μοντέλο είναι μυώδες, ισχυρό, τεχνολογικά εξελιγμένο, με λεπτομέρειες υψηλής ακρίβειας και έτοιμο να ξεχωρίσει στην κατηγορία των SUV!

Χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα Airbump), οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 720 mm, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm, οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής και οι ακριβείς καμπύλες, δίνουν την υπόσχεση μιας εξαιρετικής οδηγικής αίσθησης και ενός σπορτιφ χαρακτήρα.

Το φαρδύ και στιβαρό εμπρόσθιο μέρος με υψηλό οριζόντιο καπό και τα φουτουριστικά φωτιστικά σώματα μαζί με την μεγάλη μάσκα που φιλοξενεί το σήμα της εταιρεία δημιουργούν ένα δυναμικό αλλά και μοντέρνο σύνολο που δεν συναντά κανείς σε άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.

Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα αλλά και οι απολήξεις των εξατμίσεων δίνουν ένα πιο σπορ χαρακτήρα.

Hitech Πολυτέλεια

Η καμπίνα επιβατών του νέου Citroen C5 Aircross αποτελεί μια έκπληξη ακόμη και για τους πλέον απαιτητικούς καταναλωτές καθώς συνδυάζει τέλεια την υψηλή τεχνολογία με την άνεση.

Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 12,3’’ και μια οθόνη αφής 8’’, που πραγματικά θα τον εντυπωσιάσουν ενώ το νέο SUV Citroen C5 Aircross διαθέτει 20 συστήματα υποστήριξης του οδηγού τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου του Highway Driver Assist, ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου δύο, καθώς και έξι προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Η καμπίνα του SUV Citroen C5 Aircross προσφέρει από την πρώτη στιγμή άνεση με υψηλή θέση οδήγησης για εξαιρετική ορατότητα και έλεγχο του δρόμου και ένα ευρύχωρο και κομψό περιβάλλον, σύμφωνο με το εξωτερικό στυλ, όπου οι επιβάτες αισθάνονται προστατευμένοι.

Πάντως η μεγάλη καινοτομία στο εσωτερικό του νέου μοντέλου αφορά στα τρία αυτόνομα πίσω καθίσματα τα οποία είναι πλήρως αναδιπλούμενα και συρόμενα δημιουργώντας ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του. Ειδικότερα ο χώρος αποσκευών έχει δυναμικότητα από 580 έως 1.630 λίτρα!

130 ίπποι

Το νέο SUV Citroen C5 Aircross διατίθεται με μια γκάμα από υψηλής απόδοσης, τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6.2, που είναι ιδανικοί για τις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς και για τις διακοπές και τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούνταν από τον πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm ροπής και η κίνηση μεταφέρεται στον εμπράσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου το οποίο διέθετε και χειροκίνητη λειτουργία με paddles πίσω από το βολάν του τιμονιού.

Ο κινητήρας παρά τηνχαμηλή χωρητικότητά του αποδείχθηκε ότι μπορεί να κινήσει με απίστευτη ευκολία το αμάξωμα του C5 Aircross και μάλιστα από τις χαμηλές στροφές εξαιτίας της υψηλής ροπής του πετρελαιοκινητήρα και χωρίς να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες καυσίμου.

Μάλιστα αν ο οδηγός επιλέξει μέσω του διακόπτη εμπρός από το λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου την ένδειξη ECO τότε η κατανάλωση μειώνεται εντυπωσιακά καθώς κυμαίνεται πέριξ των 4,8 με 5,2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.

Γαλλική άνεση

Τα γαλλικά μοντέλα είναι γνωστό ότι διακρίνονται για την άνεση που προσδίδουν κατά την κίνησή τους στο δρόμο. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς όταν πρόκειται για τη ναυαρχίδα της Citroen τότε τα πράγματα αγγίζουν την τελειότητα και οι επιβάτες θα εκτιμήσουν δεόντος την άνεση του C5 Aircross.

Παράλληλα με στάνταρντ τα Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετα ταξίδια!

Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το C5 Aircross κινούμενο στα όρια του ΚΟΚ πέτυχε ρεκόρ οικονομίας καυσίμου με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Ωστόσο αν ο οδηγός θελήσει απλά πιέζει το πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα και θα διαπιστώσει ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι ιδιαίτερα πρόθυμος και θα ανεβάζει στροφές μέχρι το στροφόμετρο να εισέλθει στην κόκκινη περιοχή.

Παράλληλα το γαλλικό μοντέλο είναι απόλυτα ευθύβολο και ασφαλές ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα και πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές ο οδηγός του C5 Aircross μπορεί να εκμεταλλευθεί τη ροπή του πετρελαιοκινητήρα όπως επίσης και του 8τάχυτου κιβωτίου και να κινηθεί ιδιαίτερα γρήγορα ωστόσο το αμάξωμα θα λάβει κάποιες κλίσεις οι οποίες κρίνονται απόλυτα φυσιολογικές για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο.

Μέσα στην πόλη η ναυαρχίδα της Citroen απέδειξε ότι είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και ευκίνητη για το μέγεθός της ενώ η κορυφαία ανάρτηση φιλτράρει όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος διατηρώντας μια απόλυτη ησυχία στην καμπίνα επιβατών. Επίσης η μεγάλη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει τις «αναβάσεις» σε πεζοδρόμια!

Τέλος οι κάμερες περιφερειακής ορατότητας κάνουν τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό!

Εκτός δρόμου το Citroen C5 Aircross μπορεί να κινηθεί με απίστευτη άνεση εξαιτίας της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, την μαλακή ανάρτηση αλλά και της ύπαρξης του Grip Control. Ωστόσο η έλλειψη τετρακίνησης κάνει την εμφάνισή της σε δύσκολα μονοπάτια ή λασπώδεις περιοχές…

20 συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό

Το νέο SUV Citroën C5 Aircross προσφέρεται με ένα ευρύ φάσμα κορυφαίων συστημάτων υποστήριξης οδηγού, με 20 τεχνολογίες για την οδική ασφάλεια, την άνεση και την απλοποίηση της οδήγησης ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες.

Εξοπλισμένο με μια φωτογραφική μηχανή στο πάνω μέρος του παρμπρίζ και έναν αισθητήρα ραντάρ ενσωματωμένο στον μπροστινό προφυλακτήρα, το νέο SUV Citroën C5 Aircross διαθέτει μία πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης που φέρνει τους οδηγούς πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση.

  • Active Safety Brake – Ενεργό φρένο ασφαλείας: για την αποφυγή συγκρούσεων, το σύστημα ανιχνεύει και αναλύει στάσιμα ή κινούμενα εμπόδια, πεζούς ή οχήματα και φρενάρει αυτόματα σε περίπτωση οποιουδήποτε κινδύνου σύγκρουσης.
  • Active Blind Sport Monitoring System – Ενεργό σύστημα προειδοποίησης απόκλισης: μια φωτεινή ένδειξη στους καθρέπτες των θυρών προειδοποιεί τους οδηγούς εάν υπάρχει όχημα στο τυφλό τους σημείο. Αν το ενεργό σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα είναι ενεργοποιημένο και ο οδηγός αρχίζει να στρέφεται προς αυτή την πλευρά στο τιμόνι εφαρμόζεται ροπή προς την αντίθετη κατεύθυνση για να αποτραπεί η σύγκρουση.
  • Active Lane Keeping Assist – Ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας: Το σύστημα αναγνωρίζει την οδική σήμανση, αναλύει συνεχώς την εικόνα και ερμηνεύει την κατάσταση. Διορθώνει την πορεία του οχήματος προειδοποιώντας τον οδηγό κάθε φορά που ανιχνεύει πιθανή αλλαγή λωρίδας χωρίς τη χρήση των φλας. Αν ο οδηγός επιθυμεί να διατηρήσει την τροχιά του οχήματος, μπορεί να αποτρέψει τη διόρθωση κρατώντας σταθερό το τιμόνι.
  • Adaptive Cruise Control – Προσαρμοζόμενο έλεγχος ταχύτητας: επιτρέπει στον οδηγό να αφήνει το όχημα να προσαρμόζεται αυτόματα στην ταχύτητα του προπορευόμενου αυτοκινήτου.
  • Adaptive Cruise Control with Stop & Go – Προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με Stop & Go: το σύστημα ανιχνεύει το αυτοκίνητο μπροστά και διατηρεί αυτόματα την απόσταση ασφαλείας που έχει επιλέξει προηγουμένως ο οδηγός μέχρι να σταματήσει το όχημα. Αυτό γίνεται με το φρένο και το γκάζι, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ξεκινήσει αυτόματα χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ρυθμίσει την ταχύτητα του οχήματος μεταξύ 30 km/h και 180 km/h, να ελέγξει την ταχύτητα και την απόσταση μεταξύ των οχημάτων και να περιορίσει την επιτάχυνση στις στροφές.
  • Collision Risk Alert – Προειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης: αυτό το σύστημα προειδοποιεί τους οδηγούς ότι το αυτοκίνητό τους κινδυνεύει να συγκρουστεί με το προπορευόμενο όχημα μπροστά, σε ταχύτητες άνω των 30 km/h. Το σύστημα ενεργοποιείται λίγο πριν την ενεργοποίηση της αυτόματης πέδησης.
  • Coffee Break Alert – Προειδοποίηση διαλείμματος για καφέ: ενημερώνει τους οδηγούς όταν είναι ώρα να κάνουν ένα διάλειμμα αφού έχουν οδηγήσει για δύο ώρες σε ταχύτητες πάνω από 70 km/h.
  • Driver Attention Alert – Προειδοποίηση προσοχής οδηγού: ειδοποιεί τους οδηγούς σε περίπτωση μειωμένης επαγρύπνησης. Το σύστημα αυτό αξιολογεί την εγρήγορση του οδηγού προσδιορίζοντας αποκλίσεις της τροχιάς του αυτοκινήτου σε σχέση με την οδική σήμανση. Το χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας, με ταχύτητα άνω των 65 km/h.
  • Extended Traffic Sign Recognition and Recommendation – Εκτεταμένη αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και σύσταση: αναγνωρίζει τα σήματα ταχύτητας και τα εμφανίζει στον πίνακα οργάνων. Η ταχύτητα μπορεί να καταγραφεί ως μια οδηγία για τον περιοριστή ταχύτητας/σύστημα ελέγχου ταχύτητας με μία απλή κίνηση. Εκτός από τα όρια της ταχύτητας, το σύστημα αυτό ανιχνεύει και ορισμένα άλλα οδικά σήματα (“Stop”, απαγορευτικό εισόδου, απαγόρευση προσπεράσματος) και τα εμφανίζει για τον οδηγό στον πίνακα οργάνων. Αυτό βελτιώνει τον σεβασμό των κανόνων οδικής κυκλοφορίας και αυξάνει την ασφάλεια.
  • Highway Driver Assist – Υποβοήθηση οδηγού στον αυτοκινητόδρομο: διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, συνδυάζει τον προσαρμοζόμενο έλεγχο ταχύτητας με Stop & Go και το ενεργό σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, για να διαχειρίζεται ημιαυτόνομα την οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες. Ο οδηγός επιλέγει την ταχύτητα και ενεργοποιεί το ενεργό σύστημα προειδοποίησης απόκλισης, σε ταχύτητες άνω 30 km/h. Το σύστημα παρακολουθεί τη θέση του αυτοκινήτου στη λωρίδα (στο κέντρο, πιο αριστερά ή δεξιά ανάλογα με τις συνήθειες οδήγησης) και ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να διαχειρίζεται ταχύτητα ή τροχιά, καθώς το όχημα διαχειρίζεται αυτές τις λειτουργίες. Ιδιαίτερα ρυθμισμένο για επαρχιακές οδούς και αυτοκινητόδρομους, το σύστημα επιτρέπει τη μερική μεταβίβαση της οδήγησης, με μόνη υποχρέωση από πλευράς οδηγού να έχει την προσοχή του εστιασμένη στο δρόμο. Ο οδηγός πρέπει να κρατά τα χέρια του στο τιμόνι (παρόλο που δεν χρειάζεται να κατευθύνει το αυτοκίνητο) για να έχει το σύστημα ενεργοποιημένο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Ο οδηγός μπορεί να αναλάβει και πάλι τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή πιέζοντας το κουμπί του συστήματος προειδοποίησης απόκλισης της ενεργής λωρίδας, ασκώντας δύναμη στο τιμόνι ή φρενάροντας.
  • Intelligent Beam Headlights – Προβολείς με ευφυή δέσμη: διασφαλίζει την άνετη και ασφαλή οδήγηση τη νύχτα με την αυτόματη εναλλαγή μεταξύ φώτων διασταυρώσεως και πορείας (μεσαία / υψηλή σκάλα).
  • Keyless Entry and Start – Είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί: οι οδηγοί μπορούν να ξεκλειδώσουν το αυτοκίνητό τους τοποθετώντας το χέρι τους σε μία από τις λαβές των μπροστινών θυρών ή κοντά στο χειριστήριο ανοίγματος του πορτμπαγκάζ. Οι οδηγοί μπορούν να ανοίξουν και να κλείσουν την ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών, κουνώντας το πόδι τους κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.
  • Electric Parking Brake – Ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης: ενεργοποιεί αυτόματα το φρένο στάθμευσης όταν ο κινητήρας είναι σβηστός και το απελευθερώνει όταν το αυτοκίνητο ξεκινά. Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει και να απελευθερώσει το φρένο στάθμευσης ανά πάσα στιγμή μέσω χειριστηρίου στην κεντρική κονσόλα.
  • Park Assist – Υποβοήθηση παρκαρίσματος: Ένα ενεργό σύστημα υποβοήθησης οδηγού που κάνει πιο ασφαλή, πιο εύκολη και πιο χαλαρή την παράλληλη (είσοδο και έξοδο) αλλά και την κάθετη στάθμευση (είσοδο). Κατόπιν αιτήματος του οδηγού, το σύστημα ανιχνεύει αυτόματα χώρο στάθμευσης και οδηγεί το αυτοκίνητο μέσα και έξω από το χώρο αυτό. Ο οδηγός διαχειρίζεται το γκάζι και το φρένο – το σύστημα φροντίζει τα υπόλοιπα.
  • Reversing camera with Top Rear Vision – Κάμερα οπισθοπορείας με Top Rear Vision: όταν ο οδηγός βάζει όπισθεν, η κάμερα δείχνει τι υπάρχει πίσω από το όχημα, στην οθόνη αφής, συμπληρώνοντας την εικόνα με έγχρωμα σημεία αναφοράς που δείχνουν την εγγύτητα με τυχόν εμπόδια, καθώς και μια ανασυσταθείσα εικόνα που δείχνει σε γωνία 180 ° τον πίσω χώρο.
  • 360 Vision: υποβοήθηση μέσω βίντεο για όλους τους ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας, η οποία ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός βάζει όπισθεν ή χειροκίνητα από τον οδηγό. Παρέχει πανοραμική θέα 360° του αυτοκινήτου και του περιβάλλοντος, από ψηλά. Η προβολή ενημερώνεται καθώς το όχημα κινείται προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα στις διάφορες επιλογές προβολής σύμφωνα με τους ελιγμούς που πραγματοποιεί ο οδηγός.
  • Grip Control with Hill Assist Descent – Έλεγχος πρόσφυσης με υποβοήθηση κατάβασης: ευφυής, αυξημένη πρόσφυση ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου για καλύτερο έλεγχο του οχήματος σε δύσκολα οδοστρώματα. Το σύστημα χρησιμοποιεί προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ενσωματωμένο στην υπολογιστική μονάδα του ESP), το οποίο διαχειρίζεται την πρόσφυση των εμπρός τροχών και διαθέτει διαφορετικές λειτουργίες που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικό έδαφος. Σε κανονική λειτουργία, το Grip Control λειτουργεί αυτόματα. Αλλά οι οδηγοί μπορούν επίσης να ορίσουν το επιθυμητό mode χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, για να επιλέξουν μεταξύ Sand, All-Road, Snow ή ESP OFF. Το νέο SUV Citroën C5 Aircross προσφέρει εντυπωσιακή ευελιξία προσαρμοζόμενο σε όλους τους τύπους δρόμων ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Σε συνδυασμό με το Grip Control, η το Hill Assist Descent διατηρεί το αυτοκίνητο με μειωμένη ταχύτητα ακόμα και σε απότομες κλίσεις. Η τεχνολογία διατηρεί το όχημα στη σωστή τροχιά, περιορίζοντας παράλληλα τον κίνδυνο ολίσθησης ή επιτάχυνσης όταν το αυτοκίνητο κινείται σε κατηφόρα, είτε προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Το Hill Assist Descent ελέγχει πλήρως και με ασφάλεια το όχημα, διατηρώντας πολύ χαμηλή ταχύτητα (3 km/h), παρέχοντας έλεγχο και ασφάλεια σε καταστάσεις που σε διαφορετική περίπτωση είναι αγχωτικές. Οι δύο λειτουργίες είναι διαθέσιμες με όλα τα μεγέθη των τροχών και τα καλοκαιρινά ελαστικά. Η αποτελεσματικότητά τους ενισχύεται από εξειδικευμένα ελαστικά που είναι κατάλληλα για τις τοπικές συνθήκες, ιδιαίτερα από τα 18″ λάστιχα λάσπης & χιονιού (Mud & Snow), που είναι προαιρετικά διαθέσιμα.
  • Hill-Start Assist – Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα: Για να γίνουν ευκολότερες οι εκκινήσεις σε δρόμους με μεγάλη κλίση, το σύστημα αυτό εμποδίζει οποιαδήποτε ανεπιθύμητη κίνηση του οχήματος προς τα πίσω όταν απελευθερώνεται το πεντάλ του φρένου. Η λειτουργία ενεργοποιείται σε κλίσεις άνω του 3%, ακινητοποιώντας το όχημα για δύο δευτερόλεπτα.
  • Cornering Lights Function – Λειτουργία φώτων στροφής: ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού, εκτός από τα κυρίως φώτα, ανάβει είτε ο αριστερός είτε ο δεξιός προβολέας ομίχλης για να φωτίσει μέχρι και σε γωνία 75° το χώρο εμπρός αριστερά ή δεξιά από το όχημα. Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες άνω των 40 km/h.
  • -Trailer Stability Control – Έλεγχος ευστάθειας ρυμουλκούμενου: Αυτό το σύστημα σταθεροποιεί ρυμουλκούμενα σε οχήματα εξοπλισμένα με σύστημα ρυμούλκησης (εργοστασιακή επιλογή). Συμπληρώνοντας το σύστημα ESP, ο έλεγχος ευστάθειας ρυμουλκούμενου μειώνει οποιαδήποτε ταλάντωση ή επιβραδύνει το ρυμουλκούμενο σε κρίσιμες ταχύτητες. Το ρυμουλκούμενο ανιχνεύεται όταν η ηλεκτρική του σύνδεση είναι συνδεδεμένη με το όχημα. Η σταθεροποίηση του ρυμουλκούμενου με ESP χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του συστήματος ESP για να λάβει τα απαραίτητα μέτρα. Μειώνει δραστικά την ταλάντωση, επενεργώντας μεμονωμένα και εναλλάξ στα φρένα κάθε τροχού στον μπροστινό άξονα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό αρκεί για να εξαλείψει τελείως την ταλάντωση και έτσι αποτρέπει κάθε κίνδυνο. Σε περίπτωση σημαντικής ταλάντευσης, το σύστημα μειώνει τη ροπή του κινητήρα και φρενάρει το αυτοκίνητο (επενεργώντας στα φρένα και των 4 τροχών) για να μειώσει γρήγορα την ταχύτητά του.

 

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Χώροι

Εξοπλισμός

Κινητήρας

Κόστος χρήσης

Μεταπωλητική αξία

 

ΚΑΤΑ

Χρήση σκληρών πλαστικών σε κάποια σημεία