Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 1,5 EcoBoost Auto με 186 ίππους!

Το Ford Kuga είναι το μεσαίο SUV που ανατρέπει και πάλι τα δεδομένα στην κατηγορία, προτάσσοντας τις πιο προηγμένες τεχνολογίες, μια νέα και άκρως εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαίο εξοπλισμό και μία άκρως δελεαστική τιμή.

Μάλιστα η Ford αφουγκραζόμενη την ιδιαίτερη ελληνική αγορά εισήγαγε μια κορυφαία, βενζινοκίνητη έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, η οποία συνδυάζει υποδειγματικά τον καταξιωμένο βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά το νέο Kuga 1.5L EcoBoost 186 ίππων με αυτόματο κιβώτιο προσφέρονται στη χώρα μας από την Ford στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή των 34.078 ευρώ, σε συνδυασμό με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και ευκολία απόκτησης μέσω χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Ford Finance που περιλαμβάνουν προνομιακό επιτόκιο 3,99%.

Σπορ και μυώδης εμφάνιση

Το νέο βενζινοκίνητο Ford Kuga σχεδιαστικά δεν διαφέρει από τις full υβριδικές εκδόσεις διατηρώντας το μυώδες αμάξωμα αλλά και τις μεγάλες διαστάσεις όπως επίσης και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα είναι ανασχεδιασμένα, με βασικό γνώρισμα τη φωτεινή μπάρα LED που αποτελεί φυσική προέκταση των προβολέων. Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν νέα σχεδίαση ώστε να συμπληρώνουν αρμονικά την καινούργια φωτεινή υπογραφή του Kuga. Επίσης η δυναμική μάσκα δίνει ένα πιο σπορ τόνο στο αμάξωμα.

Άνεση και ποιότητα

Στη καμπίνα επιβατών του νέου Ford Kuga ο στάνταρ κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός δίνει μία όμορφη νότα η οποία ενισχύεται από το digital στοιχείο χάρη στις δύο μεγάλες οθόνες του.

Πιο συγκεκριμένα το σύστημα πολυμέσων έχει δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων και συνοδεύεται από οθόνη αφής 13,2 ιντσών, ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, με τις ενδείξεις του να είναι όπως πάντα ευανάγνωστες και άκρως κατατοπιστικές.

Οι φυσικοί διακόπτες λείπουν όμως η χρήση του συστήματος infotainment είναι εξαιρετικά εύκολη και άμεση.

Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα έως και 553 λίτρων με βάση και τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος. Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό, είναι υπερπλήρης.

186 ίπποι

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είναι ένας τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας Ecoboost 1,5 λίτρου, με την απόδοση των 186 ίππων να είναι αρκετή για να κινήσει σβέλτα και οικονομικά το αμάξωμα του αυτοκινήτου. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 8 σχέσεις.

Η μέση κατανάλωση που καταγράψαμε ήταν 8,3 λίτρα/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες στο πρόγραμμα οδήγησης ECO, αποφεύγοντας τις υπερβολές με το δεξί πεντάλ, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει συνολικά μεταξύ 4 προγραμμάτων οδήγησης (ECO, Normal, Sport, Slippery).

Ποιότητα κύλισης και οικονομία

Το νέο Ford Kuga με τους 186 ίππους απέδειξε από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα ότι διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης ενώ ο θόρυβος που προκαλείται συνήθως από τα τρικύλινδρα μηχανικά σύνολα είναι ανεπαίσθητος.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Kuga παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι και το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες που ξεπερνούν ακόμη και τα 180 χλμ./ώρα.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το αμάξωμα του Kuga λαμβάνει κάποιες κλίσεις οι οποίες κρίνονται φυσιολογικές και σε καμία περίπτωση δεν εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο.

Μέσα στην πόλη η ανάρτηση φιλτράρει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες ενώ η κάμερα οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.

Εκτός δρόμου το Ford Kuga θα κινηθεί σε έναν χωματόδρομο ή λασπωμένο μονοπάτι αλλά χρειάζεται προσοχή γιατί μπορεί η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να είναι αυξημένη αλλά η έλλειψη τετρακίνησης δεν επιτρέπει κίνηση σε σκληρά κομμάτια off-road.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος

Εγγύηση

Ιπποδύναμη

ΚΑΤΑ

Έλλειψη τετρακίνησης