Δοκιμάζουμε το Hyundai i30 1,5Τ 48V με 140 ίππους!

Το value for money Hyundai i30 αναβαθμίστηκε περαιτέρω αποκτώντας παράλληλα και ένα σχεδιαστικό αλλά και τεχνολογικό ρετουσάρισμα εντείνοντας τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback της αγοράς.

Άλλωστε οι πωλήσεις του κορεατικού μοντέλου στην Ελληνική αγορά το κατατάσσουν τα τελευταία χρόνια σταθερά στο Top-5 των μικρομεσαίων hatchback μοντέλων με τις υψηλότερες πωλήσεις.

Με υπερπλήρη εξοπλισμό, κινητήρα 140 ίππων, πενταετή εργοστασιακή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων, 5ετή δωρεάν οδική βοήθεια, 5ετής δωρεάν ετήσιος τεχνικός έλεγχος και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση βαφής το Hyundai i30 και τιμή πώλησης τις από 20.590 ευρώ για την βασική έκδοση των 96 ίππων και 23.590 ευρώ για την υπερτροφοδοτύμενη έκδοση των 140 ίππων το Hyundai i30 ταράζει για τα καλά τα νερά της κατηγορίας.

Σπορ σχεδίαση

Η τρίτη γενιά του Hyundai i30 δέχτηκε μια διακριτική και ουσιαστική ανανέωση η οποία περιλαμβάνει στο εμπρόσθιο μέρος μια ελαφρώς διαφορετική μάσκα, νέα φώτα ομίχλης και διαφορετικά γραφικά στα LED στα φωτιστικά σώματα.

Από το πλάι ξεχωρίζουν οι ζάντες αλουμινίου με νέα σχεδίαση ενώ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου πρωταγωνιστούν τα LED φωτιστικά σώματα με επίσης νέα γραφικά.

H συνολική εικόνα του ανανεωμένου Hyundai i30 παραμένει σύγχρονη και νεανική ενώ ιδιαίτερα πλούσια είναι και η χρωματική παλέτα που καλύπτει κάθε γούστο.

Ευχάριστο και τεχνολογικά αναθαθμισμένο

Στην καμπίνα επιβατών οι σχεδιαστές της Hyundai πραγματοποίησαν εύστοχες παρεμβάσεις διατηρώντας τον κομψό και σύγχρονο περιβάλλον ενώ ενίσχυσαν περαιτέρω την ποιότητα τοποθετώντας μαλακό πλαστικό στο επάνω μέρος του ταμπλό.

Ωστόσο οι μεγαλύτερες αναβαθμίσεις εντοπίζονται στο τεχνολογικό υπόβαθρο και ειδικότερα στην έκδοση Distinctive της δοκιμής μας να περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” που απεικονίζει συνοπτικά σημαντικές πληροφορίες οδήγησης ακόμη και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Eco, Normal και Sport).

Στο κέντρο της κονσόλας έχει τοποθετηθεί οθόνη αφής με διαγώνιο 10,25 ιντσών η οποία ενσωματώνει το σύστημα τηλεματικής Bluelink και εξατομίκευσης αλλά και εξελιγμένης πλοήγησης.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό εμείς θα επισημάνουμε ότι διαθέτει τα πάντα μέχρι και αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα!

Η καμπίνα επιβατών είναι άνετη και ποιοτική και μπορεί να φιλοξενήσει 4 ή 5 ενήλικες επιβάτες χωρίς εκείνοι να κάνουν παραχωρήσεις.

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 357 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο διαθέσιμος χώρος ανεβαίνει στα 1.263 λίτρα.

140 ίπποι

Κάτω από καπό του Hyundai i30 της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και 253 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων το οποίος διακρίνεται για την αίσθηση αλλά και την κλιμάκωσή του.

Το ήπια υβριδικό σύστημα του i30 αποτελείται από μια μπαταρία 0,46 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 14 ίππων που ουσιαστικά βοηθά στις επιταχύνσεις και παράλληλα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου η οποία κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ανήλθε σε 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ασφαλές και άνετο

Το ανανεωμένο Hyundai αποτελεί ένα αυτοκίνητο που προσδίδει ασφάλεια, άνεση και δύναμη χωρίς ωστόσο ο ιδιοκτήτης του να έχει δαπανήσει μια περιουσία για να το αποκτήσει.

Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και στο εθνικό οδικό δίκτυο το Hyundai i30 απέδειξε ότι παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν το ταχύμετρο πλησιάζει τα 200 χλμ./ώρα. Ωστόσο αν ο οδηγός κινηθεί στα όρια του ΚΟΚ τότε η μέση κατανάλωση καυσίμου μειώνεται σε κάτω από 5,9 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά, ιδίως η στάνταρ πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με το αυτοκίνητο να έχει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Αν πάλι ο οδηγός θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα τότε η επιλογή του προγράμματος Sport ενισχύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και σε καμία περίπτωση δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό.

Μέσα στην πόλη το Hyundai i30 αποδείχθηκε ευέλικτο και ευκολοοδήγητο ενώ η ύπαρξη κάμερας οπισσθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό. Η ανάρτηση φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση οι επιβάτες κινούνται σε ένα πολύ ήσυχο περιβάλλον.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Τιμή

Κατανάλωση

Εγγύηση

ΚΑΤΑ

Μικρός χώρος αποσκευών