Δοκιμάζουμε το MG ZS 1.5 VT-I με 106 ίππους!

Σπορ νεανική σχεδίαση, υπερπλήρη εξοπλισμό, ευκολοοδήγητο, άκρως δελεαστική τιμή και εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χλμ.) περιλαμβάνουν μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων της MG που πρόσφατα ήρθαν στην Ελλάδα και κυριολεκτικά κοιτούν κατάματα τον ανταγωνισμό!

Μοδάτο αλλά και με πραγματικές χάρες όντας, ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο, ευκολοδήγητο, προσφέρεται σε άκρως δελεαστική τιμή και το κυριότερο, καλύπτεται από πλήρη εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών είναι επίσης μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του MG ZS που δοκιμάσαμε!

Τα πράγματα για την MG άλλαξαν ριζικά το 2006 όποτε και εξαγοράστηκε από κινεζικό κολοσσό Saic ο οποίος μετά τις κατάλληλες ενέργειες κατάφερε να παρουσιάσει στο ευρωπαϊκό κοινό τα μοντέλα της που πραγματικά έχουν πετύχει κορυφαίες επιδόσεις στον πίνακα των πωλήσεων.

Αυτό που πραγματικά αποκομίζει κανείς οδηγώντας το MG ZS που είχαμε στην διάθεσή μας είναι ότι αποτελεί ένα πραγματικά value for money μοντέλο με προσεγμένη κατασκευή η οποία διατίθεται σε τιμή που πραγματικά δεν υπάρχει σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα με επιπλέον και τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.

Το MG ZS κινείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου που αποδίδει 106 ίππους και η τιμή της βασικής έκδοσης κυμαίνεται σε 18.950 ευρώ ενώ αυτή την περίοδο «τρέχει» και πρόγραμμα ανταλλαγής που μειώνει την τιμή έως και 2.500 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο που θα επιλέξουν οι υποψήφιοι αγοραστές.

Σύγχρονη σχεδίαση

Η σχεδίαση του MG ZS είναι σύγχρονη και όμορφη και σίγουρα σε έχει καμία απολύτως σχέση με τα μοντέλα άλλων κινεζικών εταιρειών. Σήμα κατατεθέν στο εμπρόσθιο αλλά και πίσω μέρος είναι το οκτάγωνο σήμα της μάσκας με τα γνώριμα για τους Ευρωπαίους και όχι μόνο γράμματα MG. Είναι δε σαφές ότι πρόκειται για SUV εξαιτίας της αυξημένης απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος.

Επίσης τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στα μαρσπιέ και στους θόλους των φτερών, οι ράγες στην οροφή και αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (17,7 εκ.), όλα αυτά διαμορφώνουν στο ZS ένα SUV παράστημα ιδιαίτερα κομψό, που θα εκτιμηθεί δεόντως από το αγοραστικό κοινό.

Οι Full LED προβολείς στο εμπρόσθιο τμήμα δίνουν μια πρόγευση τεχνολογίας που δεν λείπει από τις MG κατασκευές, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν επίσης τα φωτιστικά σώματα.

Άνετο και ποιοτικό

Παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι μαζεμένες (μήκος 4,32μ., μεταξόνιο 2,58μ.), εν τούτοις, οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό του αποτελούν μία ευχάριστη έκπληξη. Μάλιστα στο MG ZS αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευρύχωρο για τετραμελή ή πενταμελή οικογένεια ενώ και τα 448 λίτρα χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ (ή 1.375 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων) είναι μία εξαιρετική τιμή.

Άπαντα τα ψηφιακά καλούδια είναι παρόντα εκτός από ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών (που διατίθεται σε ακριβότερη έκδοση), κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών που προσφέρει, συνδεσιμότητα smartphone, Apple CarPlay και Android Auto, χειρισμό του αναβαθμισμένου ηχοσυστήματος και του κλιματισμού.

Ευχής έργον, η ύπαρξη φυσικών διακοπτών κάτω ακριβώς από τη κεντρική οθόνη που παρέχουν άμεση πρόσβαση στο χειρισμό, του ηχοσυστήματος, του κλιματισμού, του κύριου μενού του αυτοκινήτου και του πίσω θερμαινόμενου παρμπρίζ, συνιστώντας προσθήκη που πραγματικά σου λύνει τα χέρια.

Την ίδια στιγμή, η παρουσία εξίσου ποιοτικών μαλακών πλαστικών στο ταμπλό, παραπέμπει σε μεγαλύτερες και κατά πολύ ακριβότερες προτάσεις, αποτελώντας μία έκπληξη πρώτου μεγέθους, ευχάριστη αναμφίβολα.

106 ίπποι!

Κάτω από καπό του MG ZS της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο γνώριμος τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 16βάλβιδος κινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος με τη χρήση άμεσου ψεκασμού και τεχνολογίας μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων αποδίδει 106 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 141Nm μέγιστης ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Είναι βέβαια πασιφανές ότι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έχει ως πρώτη προτεραιότητα τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και όχι τις επιδόσεις. Σαφώς λοιπόν και οι επιδόσεις του βάρους 1.231 κιλών μοντέλου της MG, δεν τρελαίνουν ωστόσο τα 7,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ. ως μέση κατανάλωση σίγουρα θα εντυπωσιάσουν τον υποψήφιο αγοραστή.

Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει καλή αίσθηση και κλιμάκωση.

Τίμιο και ασφαλές

Το MG ZS αποτελεί ένα αυτοκίνητο value for money και το αποδεικνύει με κάθε τρόπο ενώ η ύπαρξη 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης όπως επίσης και της τιμής έκπληξης παραπέμπουν στο γεγονός ότι θα το αποκτήσουν νέοι ή οικογενειάρχες που θέλουν ένα τίμιο και ασφαλές αυτοκίνητο για εκείνους και τις οικογένειές τους.

Στον αυτοκινητόδρομο το MG ZS θα κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα ωστόσο αν ο οδηγός κινηθεί στα όρια του ΚΟΚ θα απολαύσει την οικονομία καυσίμου.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές ο οδηγός θα χρειαστεί να καταφεύγει συχνά στον λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι φυσιολογικές ενώ στην υπερβολή επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και το επαναφέρουν στην τάξη.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός θα εντυπωσιαστεί από το πραγματικά ελαφρύ τιμόνι ενώ η ανάρτηση φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Τιμή

Κόστος χρήσης

7ετής εργοστασιακή εγγύηση

Εξοπλισμός

ΚΑΤΑ

Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας