Δοκιμάζουμε το MG4 με 170 ίππους!

Η MG επέστρεψε στην ελληνική αγορά με μια πλήρη γκάμα μοντέλων ωστόσο το ηλεκτρικό της μοντέλο στην βασική του έκδοση με τους 170 ίππους αποτελεί μια πραγματική ευκαιρία καθώς στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι το πιο φθηνό μοντέλο της αγοράς.

Πιο συγκεκριμένα η τιμή του MG4 Excite με την μπαταρία 51 kWh, διαμορφώνεται από 32.250 ευρώ μαζί με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» στις 24.448 ευρώ ενώ αν υπάρχει και απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου τότε το κόστος μειώνεται περαιτέρω στις 23.448 ευρώ, φέρνοντάς το σε ευνοϊκότερη θέση όχι μόνο από τον ηλεκτροκίνητο ανταγωνισμό, αλλά ακόμα και από τον καθιερωμένο που φέρει θερμικούς κινητήρες.

Επιπλέον θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλα τα μοντέλα της MG Motor καλύπτονται με εγγύηση για 7 χρόνια από την ημέρα πρώτης ταξινόμησής τους ή 150.000 χιλιόμετρα, για όλα τα μηχανικά τους μέρη και τη συστοιχία μπαταριών. Μάλιστα, η εγγύηση αυτή είναι πλήρως μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη του οχήματος, μέχρι και την περίοδο της λήξης της.

Παράλληλα το MG4 απαλλάσσεται από Τέλη Κυκλοφορίας, κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο και εξαιρείται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια.

Δυναμική σχεδίαση

Ένα από τα δυνατά στοιχεία του αυτοκινήτου είναι η πραγματικά εντυπωσιακή και δυναμική του σχεδίαση. Η σφηνοειδής διαρρύθμιση του εμπρός μέρους και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα κερδίζουν τις εντυπώσεις, όπως και η φουτουριστική διαμόρφωση των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Χαμηλότερα, ο προφυλακτήρας φιλοξενεί έναν μεγάλο διακοσμητικό αεροδυναμικό διαχύτη προς τέρψιν των οφθαλμών.

Η αεροδυναμική γενικότερα ήταν πρώτη στις προτεραιότητες των σχεδιαστών, με την οπισθέλκουσα να μην ξεπερνά το Cd 0,27.

Άνεση και ποιότητα

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι πιο ήπια με τις οριζόντιες γραμμές να ενισχύουν την αίσθηση του πλάτους και της άνεσης. Το ταμπλό χωρίζεται στην μέση από μία διακοσμητική φάσα που ενσωματώνει και τους αεραγωγούς του συστήματος κλιματισμού, με το μεγαλύτερο μέρος του πάνω τμήματος να καλύπτεται από μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας.

Ο οδηγός έχει όλη την πληροφόρηση μπροστά του μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών ενώ στο κέντρο υπάρχει η οθόνη αφής 10,25 ιντσών με όμορφα γραφικά.

Στο τιμόνι υπάρχουν δύο μικρά χειριστήρια τύπου joystick όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει για παράδειγμα τις οδηγικές ρυθμίσεις στο αριστερό χειριστήριο (Snow, Eco, Normal, Sport και Custom) και ειδικά του ελέγχου του κλιματισμού με το δεξί joystick.

Με μήκος 4.287 χλστ. το MG4 δεν στερείται ευρυχωρίας, χάρη στο μεγάλο του μεταξόνιο που αγγίζει τα 2.705 χλστ. και την καλή διαρρύθμιση στο εσωτερικό του ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 363 λίτρα με κανονικό σχήμα, που επιτρέπει τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

170 ίπποι

Το MG4 Excite διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων και 250 Nm ροπής, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 51 kWh. Η πλατφόρμα της SAIC επιτρέπει την τοποθέτηση κυριολεκτικά στο πάτωμα, χαμηλώνοντας σημαντικά το κέντρο βάρους και απογειώνοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Η μπαταρία με χωρητικότητα 51 kWh, προσφέρει αυτονομία 350 χιλιόμετρα και φορτίζει μέχρι τα 6,6 kW σε ρεύμα AC και έως τα 88 kW σε ρεύμα DC.

Οι τιμές αυτές επηρεάζουν αντίστοιχα τους χρόνους φόρτισης αφού μια πλήρης σε AC διαρκεί 8 ώρες για το 10%-80%, ενώ σε DC περίπου 40 λεπτά για το 20%-80%.

Το ηλεκτρικό  MG εντυπωσιάζει με την απόκριση στο γκάζι, και διαθέτει όπως προαναφέραμε 5 προγράμματα οδήγησης (Snow, Eco, Normal, Sport, Custom).

Ποιότητα κύλισης και σπορ επιδόσεις

Το ηλεκτρικό MG4 πραγματικά αποτελεί ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θα σου αφήσει θετικές εντυπώσεις σε πολλούς τομείς και βέβαια δεν θα έχει πληρώσει μια περιουσία για να το αποκτήσεις έχοντας επιπλέον την ξεγνοιασιά της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης.

Το χαμηλό κέντρο βάρους επιτρέπει στο MG4 να στρίβει ακόμη και κάτω από ακραίες καταστάσεις ενώ το τιμόνι δίνει τη σωστή πληροφόρηση στον οδηγό. Μάλιστα ο μικρός κύκλος στροφής των 10,6 μέτρων, ενισχύσει στο μέγιστο την ευελιξία.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο ο οδηγός μπορεί εύκολα να ξεγελαστεί και να πιέσει το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο μειώνοντας την αυτονομία αλλά το MG4 απέδειξε ότι παραμένει ευθύβολο, γρήγορο και ασφαλές ακόμη και κάτω από έντονη πίεση.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο το χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για λάθος και το MG4 ακόμη και αν ο οδηγός θέλει να νιώσει την υπερστροφή αυτή καταπνίγεται από τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός θα εκτιμήσει δεόντως την ησυχία αλλά και το χαμηλό κόστος χρήσης όπως επίσης και την ευελιξία. Ωστόσο η έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας κάνει αισθητή την απουσία της με τους αισθητήρες παρκαρίσματος να έχουν αναλάβει να βοηθούν τον οδηγό κατά τη διαδικασία παρκαρίσματος.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Πολυετής εγγύηση

Κόστος χρήσης

Τιμή

Εξοπλισμός

ΚΑΤΑ

Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας