Βελτιωμένο, σύγχρονο με πολύ υψηλή δόση τεχνολογίας αποδείχθηκε ότι έχει εφοδιαστεί το νέο Nissan Qashqai το οποίο μάλιστα κινεί πλέον ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρου το οποίο αποδίδει 116 ίππους και διακρίνεται για την οικονομία του αλλά και δελεαστική τιμή του.
Παράλληλα ο χαμηλός κυβισμός του πετρελαιοκίνητου Qashqai αποδεικνύεται ότι είναι «κομμένος και ραμμένος» για τα ελληνικά φορολογικά δεδομένα καθώς οι κάτοχοί του ξεφεύγουν από όλα τα χαράτσια της εφορίας αλλά και τα υπέρογκα τεκμήρια με τα οποία βρίσκονται αντιμέτωποι κάθε χρόνο εκατομμύρια Έλληνες φορολογούμενοι.
Η τιμή διάθεσης του αυτοκινήτου της δοκιμής μας κυμαίνονταν σε 22.430 ευρώ και κρίνεται απολύτως λογική καθώς πέραν του υπερπλήρη εξοπλισμού το πετρελαιοκίνητο Nissan Qashqai διαθέτει πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία κάτι το οποίο θα εκτιμήσουν δεόντως όσοι το επιλέξουν και μετά από χρόνια αποφασίσουν να το αντικαταστήσουν.
Παράλληλα εξαιτίας του χαμηλού κυβισμού και το κόστος ασφάλισης καυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε μόλις 90 ευρώ.
Όμορφο και σύγχρονο
Με τις αλλαγές στο εξωτερικό του Qashqai να είναι έντονες και ορατές από κάθε γωνία του, το αυτοκίνητο διαθέτει τώρα μια ολοκαίνουργια σύγχρονη εμφάνιση, με ένα μοναδικό στυλ που η Nissan το ονομάζει “Premium Dynamism”.
Το μπροστινό μέρος του Qashqai έχει πλήρως αναβαθμιστεί, διαθέτοντας έναν νέο προφυλακτήρα. Το μεγαλύτερο μέρος του έχει το χρώμα του αυτοκινήτου, ενώ το ορατό κομμάτι του μαύρου πλαστικού έχει υποστεί ένα υψηλής ποιότητας γυαλιστερό φινίρισμα. Επιπλέον, η ύπαρξη αεραγωγών σε κάθε πλευρά του προφυλακτήρα, συμβάλλει στην ψύξη του κινητήρα.
Το καπό του νέου Qashqai έχει επίσης επανασχεδιαστεί, με τις νέες πτυχές να είναι εμφανείς στην επιφάνεια του, έχοντας ακτίνα μόλις 5 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος του νέου Qashqai, ο ανανεωμένος προφυλακτήρας έχει ένα πιο καλαίσθητο σχήμα και πιο φινετσάτο φινίρισμα.
Το φωτεινό μοτίβο του μπούμερανγκ των LED του Qashqai, έχει επεκταθεί σε ολόκληρο το φωτιστικό σώμα, προσθέτοντας οπτικό πλάτος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Πολυτελές και άνετο εσωτερικό
Ο αντίκτυπος των premium αναβαθμίσεων στο Nissan Qashqai είναι πιο εμφανής στην καμπίνα του μοντέλου. Αυτό έχει ως συνέπεια την παροχή ακόμα υψηλότερων επιπέδων απτής ποιότητας, σε ένα οδηγοκεντρικό εσωτερικό με ενισχυμένο το αίσθημα του απόλυτου ελέγχου.
Με την είσοδό τους στην καμπίνα του νέου Qashqai, το πρώτο πράγμα που θα αντικρίσει ο οδηγός του είναι το εντυπωσιακό νέο τιμόνι και τον κορυφαίο πίνακα οργάνων με τα πολύ όμορφα γραφικά.
Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί το νέο infotainment Nissan Connect, το οποίο διατηρεί το μέγεθος της οθόνης του προκατόχου του (7″) αλλά προσφέρει αναβαθμισμένο χειρισμό, ενώ διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας και συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto.
Φωτεινό και ευρύχωρο , το εσωτερικό του Qashqai προσφέρει μια μεγάλη ευελιξία για έως και πέντε επιβάτες, με έξυπνες λύσεις αποθήκευσης και πρακτικά χαρακτηριστικά, είτε πρόκειται για μεμονωμένα πρόσωπα ή ζευγάρια και οικογένειες. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης ευέλικτος στην φόρτωση με χωρητικότητα 430 λίτρων που αυξάνεται στα 860 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν σε διάταξη 60:40.
116 ίπποι
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.461 κ.εκ., καρπός της συνεργασίας του γκρουπ Renault-Nissan με τη Mercedes, αποδίδει 116 ίππους στις 3.750 στροφές και ροπή 26 Nm στις 2.000 στροφές και αποτελεί ένα στοιχείο που αναβαθμίζει σημαντικά το αυτοκίνητο. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό κινητήρα, εύστροφο, δυνατό, ελαστικό, που εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στα προσπεράσματα και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο με τελική ταχύτητα 183 χιλιόμετρα την ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε 13 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου που διαθέτει πολύ καλή αίσθηση και κλιμάκωση ωστόσο δεν ενδείκνυται για πολύ γρήγορες αλλαγές. Άλλωστε ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν είναι τέτοιος οπότε πολύ μικρό το κακό…
Η απόκριση του γκαζιού είναι αρκετά καλή και σε αυτό βοηθά τα μέγιστα η ροπή του πετρελαιοκινητήρα που πραγματικά εντυπωσιάζει και ο οδηγός νομίζει ότι κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί κάποιος κινητήρας με πολύ μεγαλύτερο κυβισμό.
Όπως είναι φυσικό, η κατανάλωση με ένα τέτοιο κινητήρα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο οδήγησης γιατί, όπως συμβαίνει σε όλους τους κινητήρες με τούρμπο αλλά ως γνωστόν οι πετρελαιοκινητήρες και δη της Nissan καταφέρνουν πραγματικά να εντυπωσιάσουν με την οικονομία καυσίμου ακόμη και τους πλέον απαιτητικούς οδηγούς.
Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας το Nissan Qashqai με τον πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 116 ίππων είχε μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα!
Μέσα στην πόλη η κατανάλωση με τη συνεχή χρήση του κλιματισμού ανέβαινε στα 4,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ μόλις το αυτοκίνητο κινούνταν στο εθνικό οδικό δίκτυο αμέσως η κατανάλωση μειώνονταν αισθητά και με ορθολογική χρήση έπεφτε ακόμη και κάτω από τα 4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα!
Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η αυτονομία του πετρελαιοκίνητου Qashqai να εκτοξεύεται και να ξεπερνά ακόμη και τα 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα και ο οδηγός του να ξεχνά να πηγαίνει στα… πρατήρια υγρών καυσίμων.
Γρήγορο και ασφαλές
Το Nissan Qashqai 1,5 diesel αποδείχθηκε πως διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης, άνεση αλλά και την αίσθηση της οδήγησης που συναντά κανείς σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα ενώ η έλλειψη της τετρακίνησης μάλλον δεν θα ενοχλήσει κανέναν.
Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Qashqai κινήθηκε με απόλυτη ασφάλεια και άνεση ενώ ιδιαίτερης αναφοράς χρίζει η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία κινούμενοι στα όρια του Κ.Ο.Κ. διατηρούνταν κάτω από τα 4 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Qashqai απέδειξε πως διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ενώ ακόμη και όταν ο οδηγός το πιέσει στα όρια πάλι ανταποκρίνεται χωρίς εξάρσεις και υπερβολές. Παράλληλα αν ο οδηγός εκμεταλλευτεί την ροπή του πετρελαιοκινητήρα θα διατηρήσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα και την κατανάλωση καυσίμου.
Μέσα στην πόλη η ανάρτηση του Nissan Qashqai 1,5 diesel απορροφά όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση δεν περνούν στην καμπίνα επιβατών περίεργοι ήχοι.
Παράλληλα η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει την διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για ένα άπειρο οδηγό.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Κινητήρας
Κόστος χρήσης
Μεταπωλητική αξία
ΚΑΤΑ
Έλλειψη τετρακίνησης