Δοκιμάζουμε το Nissan X-Trail 1,5 Hybrid M-CVT με 163 ίππους!

To Nissan X-Trail άλλαξε ριζικά απέκτησε mild-hybrid αλλά και e-Power έκδοση προσδίδοντας premium κύρος και σχεδιαστική μοναδικότητα. Στα παραπάνω θα πρέπει να συμπληρώσει κανείς και την τεχνολογική και κατασκευαστική αναβάθμιση οπότε έχει προκαλέσει τουλάχιστον μια σύγχυση στα ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών.

Επιπλέον το νέο Nissan X-Trail διαθέτει χώρους λιμουζίνας ενώ παράλληλα ο εξοπλισμός του μάλλον δεν υπάρχει στα ανταγωνιστικά μοντέλα στην τιμή του η οποία κυμαίνεται σε μόλις 38.590 ευρώ!

Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα πραγματικά μεγάλο SUV εκτός από το χαμηλό κόστος χρήσης το οποίο συνοδεύεται από το Nissan X-Trail όπως επίσης και η υψηλή μεταπωλητική αξία…

Εντυπωσιακό!

Η Nissan είναι ξεκάθαρο ότι θέλει να διαχωρίσει τα μοντέλα της καθώς η τέταρτη γενιά του X-Trail απέκτησε ξεκάθαρη ταυτότητα και δεν έχει καμία σχέση με το Qashqai. Αυτό γίνεται αμέσως εμφανές από την σχεδίαση του αμαξώματος όπου το νέο X-Trail διατηρεί κάποια από τα βασικά σχεδιαστικά μοτίβα της Nissan, όπως η μάσκα V-Motion, όμως έχει αποκτήσει ένα πολύ πιο μοντέρνο αέρα και μία σαφώς πιο επιβλητική διάσταση.

Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά φθάνοντας τα 4,68 μέτρα, ενώ αυξημένες είναι και οι άλλες διαστάσεις (πλάτος και ύψος), δημιουργώντας έτσι ένα πολύ ευρύχωρο αυτοκίνητο.

Premium καμπίνα επιβατών

Εντυπωσιακή χαρακτηρίζεται άνετα η καμπίνα επιβατών του νέου Nissan X-Trail με τα υλικά να είναι υψηλής ποιότητας ενώ φαίνεται και η υπερδοσολογία χρήσης της υψηλής τεχνολογίας.

Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας βρίσκουμε την οθόνη αφής 12,3 ιντσών, που κάνει πολλά και ακριβώς από κάτω έχουν τοποθετηθεί και τα κανονικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Ο οδηγός επίσης αντικρίζει μια πολύ όμορφη οθόνη υψηλής ανάλυσης επίσης 12,3 ιντσών όπου φιλοξενείται ο πίνακας οργάνων με ένα πολύ καλά οργανωμένο User Interface.

Παράλληλα το νέο Χ-Trail με τη νέα γενιά του ProPILOT Assist το οποίο προσφέρει αυξημένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, ενώ λειτουργεί σε συνεργασία και με το σύστημα πλοήγησης ώστε να δρα με βάση και τα real time δεδομένα της διαδρομής.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι κυριολεκτικά «βασιλικοί» ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 585 λίτρα, τα οποία είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα.

163 ίπποι

Κάτω από το καπό του Nissan X-Trail της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί το γνωστό τρικύλινδρο υπερτροφοδούμενο βενζινοκίνητο σύνολο χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 163 ίππων με μέγιστη ροπή 300 Nm (2.800-3.600 σ.α.λ.).

Από την πλευρά του το ήπιο υβριδικό σύστημα δρα ευεργετικά στην εκκίνηση από στάση με ώθηση ροπής περίπου 6 Nm, στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Παρότι τρικύλινδρος ο βενζινοκινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία, καθώς δεν εμφανίζει τριγμούς ή θορύβους, ενώ ανεβάζει πρόθυμα και αρκετά γραμμικά ρυθμούς, έχοντας γερό «τράβηγμα» από χαμηλά.

Συνεργάζεται με αυτόματο Μ-CVT Χ-Tronic κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και διαθέτει 8 διαβαθμίσεις/σχέσεις, οι οποίες μάλιστα μπορούν να επιλεγούν μέσω paddles στο τιμόνι, έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να συμμετέχει πιο ενεργά στην λειτουργία του κινητήρα.

Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, το σύνολο λειτουργεί μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας και του μεγέθους του αμαξώματος, με μία μέση τιμή να υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 7 λίτρα/100 χλμ ή και ακόμα περισσότερο αν εξαντληθούν οι ικανότητες του αυτοκινήτου σε φορτίο επιβατών και αποσκευών.

Εντυπωσιακή κύλιση

Το νέο Nissan X-Trail αναμένεται να εντυπωσιάσει και τον πλέον απαιτητικό οδηγό με την κορυφαία ποιότητα κύλισης που διαθέτει. Η ανάρτηση, τα ελαστικά αλλά και η κορυφαία ηχομόνωση αποτελεί μια μοναδική ασπίδα έναντι των κακοτεχνιών του οδοστρώματος και βέβαια στο εθνικό οδικό δίκτυο προσδίδουν μια μοναδική ασφάλεια και σταθερότητα.

Οι επιβάτες μέσα στην καμπίνα δεν ακούνε το παραμικρό και μόνο όταν ο τρικύλινδρος κινητήρας αγγίζει το όριο περιστροφής του ακούγεται ένας ανεπαίσθητος ήχος που σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητικός.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο η άψογη συνεργασία κινητήρα – κιβωτίου σε συνδυασμό με το πολύ στιβαρό πλαίσιο προσδίδουν απόλυτη ασφάλεια ενώ οι κλίσεις είναι σωστά ελεγχόμενες και μετρημένες.

Εκτός δρόμου η αυξημένη απόσταση από το έδαφος βοηθά στην κίνηση όπου δεν υπάρχει άσφαλτος ωστόσο ο οδηγός θα πρέπει να είναι προσεκτικός και να μην υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου καθώς δεν υπάρχει τετρακίνηση.

Μέσα στην πόλη το Nissan X-Trail κρύβει το μέγεθός του και αποτελεί ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Άνεση

Ποιότητα

Κόστος απόκτησης

ΚΑΤΑ

Έλλειψη τετρακίνησης