Η 4η γενιά του Nissan X-Trail αποτελεί ένα τελείως νέο μοντέλο, απόλυτα εκσυγχρονισμένο, πρακτικό και εξηλεκτρισμένο σύμφωνα με την τάση της εποχής. Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσεις κανείς ότι το νέο Nissan X Trail είναι ένα τίμιο και ανέλπιστα ευχάριστο στη πράξη οικογενειακό αυτοκίνητο που μαζί του χαίρεσαι τη κάθε στιγμή.
Η κορυφαία έκδοση του X Trail φέρει τα λογότυπα e-POWER e-4ORCE και αποδίδει 213 ίππους φαίνεται ότι μπορεί να ανταγωνιστεί οποιονδήποτε αντίπαλο στη κατηγορία και να τον κατατροπώσει. Όπλα του είναι η υψηλή τεχνολογία που φέρει στο όμορφο και ιδιαίτερα ευρύχωρο αμάξωμα του αλλά και η αξιοπιστία που προσδίδουν τα ιαπωνικά μοντέλα.
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς όλα τα παραπάνω θα πρέπει να δαπανήσει λίγο πάνω από τις 50.000 ευρώ ωστόσο το χαμηλό κόστος χρήσης και η υψηλή μεταπωλητική αξία ίσως να «χρυσώσουν» το χάπι της τιμής απόκτησης…
Σπορ αλλά και επιβλητικό
Βλέποντας το νέο X-Trail, καταλαβαίνεις πως είναι ένα original SUV με σπορ πινελιές αλλά και επιβλητικό λόγω του αυξημένου μήκους (4,68 μ.), τους μυώδεις θόλους αλλά και τη μεγάλη μάσκα που αποκαλύπτει τις διαθέσεις του, χωρίς να αμελεί το κύρος και την πολυτέλεια που έρχονται από τη γρίλια αλλά και τα διαιρεμένα φωτιστικά σώματα.
Επίσης η υβριδική έκδοση τονίζεται από τα λογότυπα e-POWER e-4ORCE που αποκαλύπτουν ότι κρύβουν 213 ίππους χωρίς βέβαια να εκτοξεύεται το κόστος χρήσης!
Άνεση και πολυτέλεια
Η καμπίνα του Nissan X-Trail e-Power e-4orce αποτελεί μια έκπληξη για όλους τους επιβάτες καθώς από την πρώτη στιγμή θα νιώσουν την άνεση και την πολυτέλεια που προσδίδει το εσωτερικό. Εκτεταμένη χρήση μαλακών μερών, υψηλή ποιότητα υλικών ακόμα και στα χειριστήρια, με σωστό φινίρισμα και συναρμογή που φαίνεται ότι αντέχει στις κακουχίες αλλά και στο πέρασμα των ετών.
Η ύπαρξη της τεχνολογίας τονίζεται μέσα από τις δύο μεγάλες οθόνες, αμφότερες σε διάσταση 12,3’’, με την πρώτη να ρόλο πίνακα οργάνων και τη δεύτερη να βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό αλλά και το εξελιγμένο widescreen Head-Up Display 10,8 ιντσών. Οι περισσότερες λειτουργίες των συστημάτων ψυχαγωγίας και υποβοήθησης του οδηγού χρησιμοποιούνται από την οθόνη αφής, ενώ δεν λείπουν οι φυσικοί διακόπτες για το κλιματιστικό και το ηχοσύστημα.
Ωστόσο η άνεση είναι κάτι που εκτιμήσουν δεόντος οι 5 ή 7 επιβάτες του Nissan X-Trail e-Power e-4orce με το πίσω κάθισμα να είναι διαιρούμενο και συρόμενο απογειώνοντας την πρακτικότητα.
Όσον αφορά στον χώρο του πορτ-μπαγκάζ, το υβριδικό Χ-Trail στην 5θέσια διάταξη μπορεί να μεταφέρει έως και 575 λίτρα αποσκευών, ενώ ως 7θέσιο η χωρητικότητα μειώνεται στα 485 λίτρα, ενώ σε κάθε περίπτωση η λειτουργία της πίσω πόρτας είναι ηλεκτρική.
213 ίπποι
Κάτω από καπό του Nissan X-Trail e-Power e-4orce είχε τοποθετηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 158 ίππους ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) ονομαστική απόδοσης 204 και 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση των τριών συνόλων που απαρτίζουν το e-POWER είναι 213 ίπποι και μέγιστη ροπή 525Nm!
Σε πλήρη αντίθεση με τα υβριδικά συστήματα του είδους, ο θερμικός κινητήρας περιορίζεται σε βοηθητικό ρόλο και ενεργοποιείται σε δύο περιπτώσεις και μόνον. Είτε για τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου (χωρητικότητας 1,73 kWh), είτε στη φάση πλήρους επιτάχυνσης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης που σίγουρα θα εκτιμήσει ο οδηγός του Nissan X-Trail e-Power e-4orce.
Ο οδηγός παράλληλα έχει πέντε προγράμματα οδήγησης που προσδίδουν απίστευτη ευελιξία στο ιαπωνικό μοντέλο (Eco, Standard, Sport Off-Road, Snow).
Όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου το Nissan X-Trail e-Power e-4orce χρειάζεται μόλις 5,2 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. Τιμή απίστευτη για ένα όχημα με βάρος σχεδόν 2 τόνους!
Απίστευτη άνεση εντός και εκτός δρόμου
Το Nissan X-Trail e-Power e-4orce ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει και την ευκολία στη χρήση του είτε κινείται εντός είτε εκτός δρόμου.
Το ιαπωνικό μοντέλο αποτελεί ένα επιβλητικό SUV, και ο οδηγός το αντιλαμβάνεται αμέσως μόλις καθίσει στο κάθισμα πίσω από τιμόνι καθώς θα αντιληφθεί ότι έχει άπειρη περιφερειακή ορατότητα. Η εργονομία είναι πολύ καλή και όλα βρίσκονται τοποθετημένα στο σωστό σημείο ενώ ιδιαίτερης μνείας χρήζει ο ανεπαίσθητος θόρυβος που παράγει ο κινητήρας τον οποίο βέβαια διατηρεί σε τόσο χαμηλά επίπεδα και η κορυφαία ηχομόνωση.
Ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται ανεπαίσθητα και οι στροφές λειτουργίας του ανεβαίνουν ανάλογα με τον τρόπο που ο οδηγός πατάει το γκάζι.
Στο εθνικό οδικό δίκτυο οι επιβάτες θα απολαύσουν ένα ποιοτικό ταξίδι ενώ ο ιδιοκτήτης του θα απολαύσει το χαμηλό κόστος χρήσης!
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το αμάξωμα του Nissan X-Trail e-Power e-4orce θα λάβει κάποιες κλίσεις οι οποίες κρίνονται φυσιολογικές λόγω της μαλακής ανάρτησης ενώ η τετρακίνηση κρατά το αυτοκίνητο στο σωστό δρόμο ακόμη και κάτω από πολύ έντονη πίεση.
Μέσα στην πόλη η ανάρτηση φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος ενώ παράλληλα το κόστος χρήσης κυμαίνεται σε εξωπραγματικά χαμηλά επίπεδα!
Εκτός δρόμου το Nissan X-Trail e-Power e-4orce απέδειξε ότι έχει πολλές δυνατότητες ενώ αν ο οδηγός έχει επιλέξει και το πρόγραμμα εκτός δρόμου (Off Road) τότε ξεδιπλώνονται και off road δυνατότητες του ιαπωνικού μοντέλου.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Άνεση
Εξοπλισμός
Κινητήρας
Κόστος χρήσης
Μεταπωλητική αξία
ΚΑΤΑ
Τιμή