Ξεχάστε ότι γνωρίζατε για το Opel Astra! Το νέο μοντέλο εντυπωσιάζει με τη νέα του σχεδίαση, διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και βέβαια η ποιότητα κύλισης και η οδική του συμπεριφορά έχει αλλάξει ριζικά.
Αν στα παραπάνω συνυπολογίσει κανείς και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που φέρει το νέο Opel Astra τότε η οδήγηση εκτός από άνετη είναι και άκρως ποιοτική.
Άλλωστε το νέο Opel Astra αποτελεί ένα νέο προϊόν της Stellantis το οποίο συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα γαλλικά με τα γερμανικά συστατικά και βέβαια έρχεται με μια πλήρη γκάμα κινητήρων η οποία απαρτίζεται από δύο επιλογές στην βενζίνη με βάση τον ίδιο PureTech κινητήρα 1,2 λίτρου με απόδοση 110 και 130 ίππων, και τον 1.500άρη diesel με 130 ίππους και μια Plug-in Hybrid επιλογή απόδοσης 180 ίππων.
Η βασική του έκδοση βενζίνης με 110 ίππους κοστίζει από 23.900 ευρώ στο αρχικό επίπεδο εξοπλισμού. Η έκδοση των 130 ίππων τιμάται από 25.900 ευρώ (29.300 με το αυτόματο EAT8), το diesel από 27.800 και το PHEV από 41.900 ευρώ.
Κορυφαία εμφάνιση
Ένα από τα δυνατά σημεία του νέου Opel Astra αποτελεί η σχεδίαση και εμφάνισή του. Είτε κινείται είτε βρίσκεται σταθμευμένο θα μαγνητίσει τα βλέμματα των περαστικών!
Κοιτώντας το μπροστινό του μέρος, το νέο Astra δίνει ένα πολύ συγκροτημένο συνδυασμό δυναμισμού και στιβαρότητας ενώ οι γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα τονίζουν την καθαρότητα του σχεδίου και τις σπορ διαθέσεις του.
Το εμπρόσθια φανάρια αποτελούνται από 168 LED στοιχεία έκαστο και πραγματικά προσδίδουν έναν εντυπωσιακό φωτισμό χωρίς να ενοχλούν τους άλλους οδηγούς που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα φώτα και το μικρό κάθετο τρίτο στοπ στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου των αποσκευών, καθώς και το φως της όπισθεν που είναι κεντρικά τοποθετημένο κάτω από την πινακίδα με τον αριθμό κυκλοφορίας.
Υπερβολική δόση τεχνολογίας
Στο εσωτερικό του νέου Opel Astra θα πρέπει να ξεχάσει κανείς τα αναλογικά όργανα. Τα πάντα είναι ψηφιακά και ένα ενιαίο πάνελ με δύο οθόνες στο ταμπλό δίνουν την εικόνα ότι η εταιρεία απλά ψηφίζει υπέρ της τεχνολογίας.
Όσον αφορά στην ποιότητα σε χειριστήρια και στα υλικά που αγγίζεις είναι πολύ καλή ενώ το Head Up Display είναι πραγματικά εντυπωσιακό όπως επίσης και οι διαθέσιμοι αποθηκευτικοί χώροι.
Πολύ καλός είναι ο χώρος αποσκευών πάντως με συνολικό όγκο 422 λίτρων ο οποίος είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμος, με διπλό πάτο και μεγάλο άνοιγμα.
130 ίπποι
Το Astra που είχαμε στη διάθεσή μας εξοπλιζόταν με τον 1.200άρη PureTech κινητήρα 130 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο τραβάει δυνατά από χαμηλά ενώ αν οδηγός επιλέξει το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης Eco σίγουρα θα εντυπωσιαστεί από την χαμηλή κατανάλωση η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε σε 5,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Βέβαια αν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Normal ή Sport αυξάνεται ανάλογα και η κατανάλωση καυσίμου.
Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω και paddles πίσω από το τιμόνι διακρίνεται για τις αθόρυβες αλλαγές του ωστόσο θα λέγαμε ότι υπάρχει κάποια καθυστέρηση kickdown.
Γαλλο-γερμανική συμμαχία στο δρόμο
Όπως είναι εύκολο κανείς να αντιληφθεί το νέο Opel Astra διαθέτει και νέα κορυφαία οδηγική συμπεριφορά καθώς και σε αυτό τον τομέα το πάντρεμα της γερμανικής και γαλλικής τεχνολογίας και κουλτούρας απέφερε ένα μοναδικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο οι επιβάτες θα εντυπωσιαστούν από την κορυφαία ποιότητα κύλισης που προσδίδει το νέο μοντέλο ενώ η μόνωση που έχει χρησιμοποιηθεί δεν επιδέχεται κριτικής.
Στο εθνικό οδικό δίκτυο το νέο Opel Astra κινείται στα όρια του ΚΟΚ με απίστευτη οικονομία ενώ όταν ο οδηγός θελήσει μπορεί να ξεπεράσει με άνεση και απόλυτη ασφάλεια τα 180 χλμ./ώρα.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου θα αποτελέσει σύμμαχο του οδηγού ωστόσο στις υψηλές στροφές φαίνεται η μικρή χωρητικότητα του κινητήρα.
Μέσα στην πόλη το Opel Astra θα κινηθεί με απόλυτη άνεση και οικονομία ενώ η ανάρτηση απορροφά πάρα πολύ καλά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, χωρίς να φέρνει κραδασμούς, εξαιτίας των ζαντών 18 ιντσών.
Η διαδικασία παρκαρίσματος επίσης είναι ένα παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό καθώς υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Κόστος χρήσης
Εξοπλισμός
Ποιότητα
Μεταπωλητική αξία
ΚΑΤΑ
Εξοικίωση με την τεχνολογία