Ξεχωρίζει με την όμορφη παρουσία του, διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά ενώ ο ιδιοκτήτης του δεν χρειάζεται να επισκέπτεται συχνά τα πρατήρια υγρών καυσίμων. Ο λόγος για το νέο Peugeot 308 1,5 BlueHdi EAT8 το οποίο στην κορυφαία έκδοση GT, που αφορούσε και την έκδοση της δοκιμής μας, αποτελεί μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία που όσοι την επιλέξουν μόνο κερδισμένοι μπορούν να βγουν.
Το πετρελαιοκίνητο 308 προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο EAT8, σε τιμές που ξεκινούν από 32.800 ευρώ το Active Plus. Η κορυφαία έκδοση GT στοιχίζει από 39.200 ευρώ η οποία διακρίνεται για τον κορυφαίο εξοπλισμό της και βέβαια για την πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία της.
Εντυπωσιακή εμφάνιση
Το Peugeot 308 από την βασική του έκδοση διαθέτει μια πραγματικά εντυπωσιακή σχεδίαση που μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών είτε κινείται είτε βρίσκεται σταθμευμένο. Η εντυπωσιακή και δυναμική εμφάνιση του γαλλικού μοντέλου τονίζεται ακόμη περισσότερο με τη προσθήκη σημαντικών λεπτομερειών.
Στο εμπρόσθιο μέρος έχουμε τη μάσκα «GT» με οριζόντιες χρωμιωμένες γρίλιες, τους προβολείς Full Matrix LED, στο πλάι έχουμε τα σήματα της Peugeot στα εμπρός φτερά και τις 18άρες δίχρωμες ζάντες αλουμινίου, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε το έμβλημα «GT» στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Σπορ και hitech εσωτερικό
Η καμπίνα επιβατών του Peugeot 308 υιοθετεί τη γνωστή i-cockpit λογική με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι ενώ πραγματικά εντυπωσιάζει με την ποιότητα κατασκευής της όσο και με την πολυτέλεια που συναντά κανείς σε εσωτερικό η οποία θα πρέπει να επισημάνουμε ότι σφύζει από τεχνολογία.
Άλλωστε ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, με δυνατότητες διαμόρφωσης, το νέο infotainment με τη δεκάρα HD οθόνη και τα μεγάλα πλήκτρα αφής από κάτω της που λειτουργούν ως συντομεύσεις, διαμορφώνοντας συνολικά μια εντυπωσιακή, high-tech σύγχρονη εικόνα.
Όσο για τον εξοπλισμό είναι υπερπλήρης και μάλιστα αγγίζει τα όρια της premium κατηγορίας καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει επενδύσεις Alcantara, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις και λειτουργία μασάζ, ηχοσύστημα Focal 10 ηχείων 515 Watt, κάμερες 360 μοιρών και πολλά ακόμη.
130 ίπποι
Κάτω από καπό του Peugeot 308 της δοκιμής μας βρίσκονταν ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος 16βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας προδιαγραφών Euro 6.2 με χωρητικότητα 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 130 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 300Nm μέγιστη ροπή στις 1.750 σ.α.λ.
Ομοιογενές και ιδιαίτερα πολιτισμένο, μετακινεί με ασφάλεια και σπιρτάδα (0-100χλμ./ώρα σε 10,6 δευτ., τελική ταχύτητα 207χλμ./ώρα) το βάρους 1436 κιλών πεντάθυρο Γαλλικό μοντέλο. Τα 300Nm της μέγιστης ροπής σε συνδυασμό με, τη σωστή κλιμάκωση και λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, προσφέρουν στη πράξη ένα σύνολο με μοναδική λειτουργία ήδη από τις 1.100 σ.α.λ. μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., που υπερεπαρκεί για να μετακινεί το 308 και με ευχάριστο τρόπο. Όσον αφορά στο έτερο φλέγον θέμα, αυτό της κατανάλωσης δηλαδή, η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας σταμάτησε στα 5,3 λίτρα/100χλμ.
Η απόλυτη επιλογή εντός και εκτός πόλης
Το μαύρο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, με την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση GT διαθέτει άψογη θέση οδήγησης και ο οδηγός σίγουρα θα αποκομίσει θετικές εντυπώσεις. Το Peugeot 308 diesel αποδείχθηκε ότι προσεγγίζει την απόλυτη επιλογή για κίνηση εντός και εκτός πόλης με τον οδηγό να εκτιμά δέοντος το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Ιδίως σε μια εποχή όπου οι τιμές των καυσίμων έχουν χτυπήσει κυριολεκτικά «κόκκινο».
Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Peugeot 308 diesel αποδείχθηκε ότι είναι ευθύβολο, ασφαλές ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 180 χλμ./ώρα. Αν βέβαια ο οδηγός κινηθεί στην εθνική οδό στα όρια του ΚΟΚ τότε η αυτονομία καυσίμου ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα!
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το γαλλικό μοντέλο απέδειξε ότι διαθέτει εντυπωσιακά επίπεδα πρόσφυσης, ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και υπό έντονη πίεση, ενώ την ευχάριστη εικόνα του σε οδηγικό επίπεδο, έρχεται να συμπληρώσει η αίσθηση από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, που είναι ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές.
Μέσα στην πόλη η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά και απορροφά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος ωστόσο τα ελαστικά χαμηλού προφίλ χρειάζονται προσοχή καθώς μπορούν να σκιστούν εύκολα στις γωνίες των πεζοδρομίων.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Εξοπλισμός
Πετρελαιοκινητήρας
Κόστος χρήσης
Μεταπωλητική αξία
ΚΑΤΑ
Ελαστικά χαμηλού προφίλ