Δοκιμάζουμε το Peugeot 408 1,2 PureTech EAT8 με 130 ίππους!

Το νέο Peugeot 408 πραγματικά αποτελεί ένα διαφορετικό μοντέλο για την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία το οποίο διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση, πολυτέλεια, άνεση και υψηλή δόση τεχνολογίας.

Παράλληλα το γαλλικό μοντέλο έχει πολύ χαμηλό κόστος χρήσης ενώ ο χαμηλός κυβισμός του κινητήρα ταιριάζει απόλυτα στα φορολογικά δεδομένα της Ελλάδας καθώς δεν προκαλεί καμία απολύτως φορολογική επιβάρυνση στον ιδιοκτήτη του.

Το κορυφαίο crossover της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ξεκινά από τις 39.900 ευρώ με τον κινητήρα των 130 ίππων, για να φτάσει μέχρι τις 55.000 ευρώ για το plug-in υβριδικό των 225 ίππων. Ο εξοπλισμός παρουσιάζεται πληρέστατος από τη βασική έκδοση Allure, περιλαμβάνοντας ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ambient φωτισμό, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, 17άρες ζάντες, προβολείς LED και πολλά ακόμα.

Να επισημάνουμε επίσης πως το αυτοκίνητο κυκλοφορεί ελεύθερα καθημερινά στον Δακτύλιο ενώ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε μόλις 86,4 ευρώ.

Μοναδική σχεδίαση

Το βασικό χαρακτηριστικό στο νέο Peugeot 408 είναι η σχεδίασή του και είτε κινείται το αυτοκίνητο είτε βρίσκεται σταθμευμένο μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών.

Η Peugeot επέλεξε το μεγαλύτερο διαθέσιμο μεταξόνιο για το 408 με μεγάλους τροχούς 20 ιντσών και κατασκεύασε ένα coupe crossover το οποίο είναι σπορ, fastback σε σχεδίαση, αλλά συνάμα έχει σχεδόν 19 cm απόσταση από το έδαφος, μπαίνοντας στα χωράφια της καθεστηκυίας τάξης των SUV.

Στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνονται οι επιθετικοί προβολείς LED ημέρας ενώ η μάσκα να παρουσιάζεται πιο εντυπωσιακή από ποτέ. Κοιτώντας κανείς το Peugeot 408 από το πλάι θα διακρίνει την καμπύλη οροφή που χαμηλώνει δυναμικά μέχρι τη βάση του πίσω παρμπρίζ αλλά και τις όμορφες και μεγάλες ζάντες.

Στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα φωτιστικά σώματα αλλά και η αεροτομή που έχει σχεδιαστεί για την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία

Όσο εντυπωσιακό είναι το Peugeot 408 εξωτερικά άλλο τόσο εντυπωσιακό είναι και στο εσωτερικό. Ποιοτικά και άριστα φινιρισμένα πλαστικά συνοδεύουν την τελευταία γενιά του i-cockpit, το οποίο συνδυάζεται με το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι της μάρκας.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με μέγεθος 10 ιντσών μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως και να εξατομικευτεί, ενώ διαθέτει πολλές διαφορετικές επιλογές απεικόνισης που μπορούν να αλλάξουν απευθείας από τον πίνακα ελέγχου. Δίπλα του και λίγο πιο χαμηλά, βρίσκεται μια οθόνη αφής επίσης 10 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα infotainment της μάρκας.

Oι διαστάσεις και το μεταξόνιο του 408 μετατρέπουν την καμπίνα επιβατών σε «γαλλικό σαλόνι» που φιλοξενεί άνετα 5 επιβάτες αλλά και τις αποσκευές καθώς ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότξητα 536 λίτρα ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα η μεταφορική ικανότητα αυξάνεται στα 1.611 λίτρα!

130 ίπποι

Κάτω από καπό του Peugeot 408 είχε τοποθετηθεί το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων και 230 Nm ροπής το οποίο συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω paddles που βρίσκονται πίσω από τιμόνι.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Sport και Normal) τα οποία αλλάζουν τις διαθέσεις του κινητήρα αλλά και του κιβωτίου όπως επίσης και της κατανάλωσης καυσίμου. Πάντως με επιλεγμένη την Eco λειτουργία η μέση κατανάλωση διατηρήθηκε πραγματικά χαμηλά αφού ανήλθε σε περίπου 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Γαλλική άνεση

Στο δρόμο το Peugeot 408 ξεχωρίζει για την άνεση που προσδίδει αλλά και την κορυφαία ποιότητα κύλισης μετατρέποντας τα πολύωρα ταξίδια πολύ άνετα για τους επιβάτες του.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το 408 κινείται με απόλυτη ασφάλεια και οικονομία όταν ο οδηγός δεν ξεπερνά τα όρια ταχύτητας ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες ανεβαίνει η κατανάλωση και εγκυμονεί πάντα ο κίνδυνος της βεβαίωσης παράβασης.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η επιλογή της χειροκίνητης λειτουργίας του κιβωτίου θα βοηθήσει τον οδηγό που κινείται στο όριο καθώς θα διαπιστώσει ότι ο κυβισμός του κινητήρα είναι οριακός και τα κατεβάσματα ταχυτήτων  δίνουν λύσεις. Το αμάξωμα δεν λαμβάνει έντονες κλίσεις ακόμη και κάτω από πίεση και παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το γαλλικό μοντέλο απέδειξε ότι διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός θα εκτιμήσεις δεόντως το αυτόματο κιβώτιο αλλά και την ανάρτηση που φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Παράλληλα οι κάμερες κάνουν τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος χρήσης

Μεταπωλητική αξία

ΚΑΤΑ

Ελαστικά χαμηλού προφίλ