Δοκιμάζουμε το Suzuki Swace Hybrid με 140 ίππους!

Η Suzuki διεύρυνε την γκάμα της με την προσθήκη ενός νέου μοντέλου που δεν είναι άλλο από το μικρομεσαίο station wagon Swace και αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Toyota καθώς διαθέτει ελάχιστες διαφορές με το αντίστοιχο Toyota Corolla Touring Sports.

Το Suzuki Swace απευθύνεται σε όσους επιθυμούν επιπλέον χώρους αλλά και το χαμηλό κόστος χρήσης που προσδίδουν οι υβριδικοί κινητήρες ενώ ενδείκνυται και ως εταιρικό αυτοκίνητο εξαιτίας και του χαμηλού μηνιαίου μισθώματος.

Πρόσφατα το Suzuki Swace αναβαθμίστηκε και έγινε πιο γρήγορο, πιο οικονομικό και περισσότερο ασφαλές σε δελεαστική τιμή η οποία ξεκινά από τις 29.180 ευρώ.

Επιθετική εμφάνιση

Παρά το γεγονός ότι το Suzuki Swace αποτελεί ένα station wagon μοντέλο οι ιάπωνες σχεδιαστές κατάφεραν να του δώσουν μια επιθετική εμφάνιση κυρίως στο εμπρόσθιο μέρος που πραγματικά θα λέγαμε ότι είναι εντυπωσιακή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Οι διαφορές με το Corolla εντοπίζονται μόνο στο εμπρός άκρο και στην τοποθέτηση των σημάτων της Suzuki. Στο εμπρόσθιο μέρος έχουν διατηρηθεί τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, όμως έχουν αλλάξει σχεδιασμό η μάσκα και ολόκληρος ο προφυλακτήρας.

Στο πίσω μέρος τα νέα φωτιστικά σώματα και οι νέας σχεδίασης φουσκωμένοι προφυλακτήρες αποτελούν τις διαφορές που έχει υποστεί facelift έκδοση του μοντέλου.

Απίστευτοι χώροι

Στην καμπίνα επιβατών του Suzuki Swace η μόνη διαφορά με το Corolla ουσιαστικά είναι το λογότυπο της μάρκας στο τιμόνι καθώς όλα τα υπόλοιπα είναι γνώριμα και την Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής.

Ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, όπου βρίσκονται πολλές λειτουργίες του αυτοκινήτου, μειώνοντας έτσι τον αριθμό των χειριστηρίων. Ένα μεγάλο μέρος του πίνακα οργάνων αποτελείται από την οθόνη των 7 ιντσών με επιπλέον ενδείξεις και εκατέρωθεν αυτής υπάρχουν αναλογικά όργανα. Ιδιαίτερα προσεγμένο είναι το εσωτερικό σε ποιότητα, μέσω της χρήσης παχιού αφρώδους υλικού σε ολόκληρη σχεδόν την επιφάνεια του ταμπλό, έως το μετωπικό τμήμα με τις χαρακτηριστικές ραφές.

Πολύ σημαντικό ατού του Swace αποτελούν και οι χώροι για τους επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 596 λίτρα. Κάτω από το δάπεδο «κρύβεται» επιπλέον αρκετός χώρος λόγω έλλειψης ρεζέρβας, ενώ με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων δημιουργείται ένας επίπεδος αποθηκευτικός χώρος 1.606 λίτρων!

140 ίπποι

Η μηχανολογική αναβάθμιση που έγινε στο Suzuki Swace Hybrid των 140 ίππων ήταν ουσιαστική καθώς το σύστημα Strong Hybrid 5ης γενιάς απέκτησε ένα νέο λογισμικό διαχείρισης και έναν ελαφρύτερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει τώρα 93 αντί για 71 ίππους κάνοντας το αυτοκίνητο πιο αποδοτικό.

Σε συνδυασμό με τον μοντέρνο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει μόλις 102 ίππους η συνολική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 140 ίππους, όμως η  συνολική ροπή των 335 Νm κινούν σβέλτα και οικονομικά το ιαπωνικό μοντέλο.

Το Swace χρησιμοποιεί για μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς το γνωστό κιβώτιο CVT της Toyota.

Ιδιαίτερη μνεία χρίζει η μέση κατανάλωση του καυσίμου η οποία ανήλθε σε μόλις 4,9 λίτρα για κάθε 100 χλμ. καθώς ο ηλεκτροκινητήρας κινεί το όχημα αυτόνομα με ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα.

Εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης

Το ανανεωμένο Suzuki Swace, είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο, αναμφίβολα καλύτερο από πλευράς απόδοσης του υβριδικού συστήματος, σίγουρα δε, πολύ καλύτερο από οδηγικής άποψης και ιδιαίτερα πολιτισμένο πια.

Η ρύθμιση των αναρτήσεων όντως αγγίζει το ιδανικό, καθώς απορροφά αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και την ίδια ώρα προσδίδει στο Ιαπωνικό station wagon πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Η άμεση απόκριση του υβριδικού συστήματος και η δυνατότητα επιλογής «Β» στο αυτόματο κιβώτιο (η οποία στο άφημα του πεντάλ του γκαζιού συνδράμει στην επιβράδυνση μέσω του ηλεκτροκινητήρα) όλα αυτά, συν το στιβαρό πλαίσιο επιτρέπουν εν τέλει ένα γρήγορο ρυθμό κίνησης, αλλά ταυτόχρονα και άκρως οικονομικό.

To Suzuki Swace είναι μακράν το πιο ευκολοδήγητο μικρομεσαίο Station Wagon αυτοκίνητο της κατηγορίας στην καθημερινότητα. Ο συνδυασμός λοιπόν φιλικότητας και ισορροπίας μεταξύ άνεσης και συμπεριφοράς στο νέο υβριδικό ιαπωνικό μοντέλο είναι εξαιρετικός!

Ο οδηγός πάντως αν το θελήσει μπορεί πολύ εύκολα να ανεβάσει ρυθμό με σύμμαχους το στιβαρό πλαίσιο και τη δυνατότητα απενεργοποίησης των συστημάτων ελέγχου της πρόσφυσης…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος χρήσης

Μεταπωλητική αξία

ΚΑΤΑ

Θόρυβος κιβωτίου στις υψηλές στροφές