Δοκιμάζουμε το Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i με 197 ίππους!

Με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς το νέο C-HR είναι για την Toyota το σημαντικότερο ίσως μοντέλο που έχει παρουσιάσει την τελευταία 10ετία. ‘Αλλωστε με το πρώτο C-HR η Toyota κατάφερε να αποκτήσει το δικό της καταναλωτικό κοινό στην κατηγορία των μικρομεσαίων coupe SUV με ιδιαίτερη σχεδίαση αλλά και ελάχιστο κόστος χρήσης.

To C-HR είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα φθηνότερα υβριδικά οικογενειακά SUV στην ελληνική αγορά με κόστος από 28.300 ευρώ και πάντα με 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία.

Εμείς είχαμε στην διάθεσή μας την κορυφαία δίλιτρη και τετρακίνηση έκδοση των 197 ίππων η οποία κοστίζει 37.100 ευρώ η οποία διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό αλλά και υψηλή δόση τεχνολογίας αλλά και όλα τα τελευταία συστήματα ασφαλείας της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Επίσης το αυτοκίνητο έχει και Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο.

Ακόμη πιο τολμηρή σχεδίαση

Το Toyota C-HR διακρίνονταν για την τολμηρή σχεδίαση και όπως αποδείχθηκε οι Ιάπωνες σχεδιαστές κατάφεραν να εξελίξουν ακόμη περισσότερο την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Το αμάξωμα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε βαφτεί από ένα κόκκινο έντονο περλέ χρώμα ενώ η οροφή ήταν μαύρη. Οι εντυπωσιακές γρίλιες αλλά και οι πολύ όμορφες ζάντες 19 ιντσών προσέθεταν έναν επιπλέον σπορ τόνο στο ιαπωνικό μοντέλο.

Επίσης χαρακτηριστικά είναι πλέον και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα σε σχήμα C ενώ στο πίσω μέρος τα οριζόντια φωτιστικά σώματα τα οποία επεκτείνονται σε όλο το αμάξωμα μαγνητίζουν τα βλέμματα.

Την ίδια στιγμή το φωτιζόμενο όνομα του μοντέλου κάνει ακόμη πιο εντυπωσιακή την παρουσία του ιαπωνικού SUV ξακαθαρίζοντας την ταυτότητά του.

Hitech και πολυτελές εσωτερικό

Στην καμπίνα επιβατών του C-HR η εικόνα είναι και εδώ εντελώς διαφορετική σε σχέση με την πρώτη γενιά με τους Ιάπωνες να έχουν δώσει ένα πολυτελές εσωτερικό με υψηλή δόση τεχνολογίας.

Το ταμπλό έχει οδηγοκεντρική αρχιτεκτονική με το κέντρο του να στρέφεται ελαφρώς προς τη μεριά αυτού που κάθεται πίσω από το τιμόνι.

Ο οδηγός λαμβάνει πληροφορίες από μια στάνταρ οθόνη 12,3 ιντσών ενώ εντυπωσιακή είναι πλέον και η κεντρική οθόνη αφής του νέου multimedia συστήματος των 12,3 ιντσών με τα απλά και κατανοητά μενού και την ταχύτατη απόκριση.

Αναφορικά με την ευρυχωρία της καμπίνας, ως SUV coupe, το C-HR μπορεί να μεταφέρει με άνεση έως και 5 επιβάτες ωστόσο για ένα πολύωρο ταξίδι θα λέγαμε ότι οι 4 επιβάτες δεν πρόκειται να κουραστούν καθόλου.

Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στα 388 λίτρα και έχοντας κερδίσει 11 λίτρα σε σχέση με τον προκάτοχό του.

197 ίπποι

Η πέμπτη γενιά των υβριδικών μονάδων της Toyota έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένη, σε όλα τα επίπεδα.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούνταν από έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα απόδοσης 152 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 113 ίππους και 206 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 197 ίππους οι οποίοι μπορούν να κινήσουν ιδιαίτερα σβέλτα το αμάξωμα του Toyota C-HR. Στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής μας υπήρχε και ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας 41 ίππων στον πίσω άξονα και να προσφέρει επιπλέον δύναμη, τόσο κατά τη σπορ, όσο και κατά την off road οδήγηση.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφόρων προγραμμάτων οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες στις οποίες κινείται ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά την διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 4,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.!

Εξαιρετική ποιότητα κύλισης

Στο δρόμο το νέο Toyota C-HR αποτελεί μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη με την ποιότητα κύλισης να ικανοποιεί και τον πλέον απαιτητικό οδηγό.

Μάλιστα ιδιαίτερης μνείας χρίζει το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο δεν παράγει τόσο θόρυβο όπως στα προηγούμενα μοντέλα.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο η ποιότητα κύλισης είναι καταπληκτική ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι και το στιβαρό πλαίσιο. Το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν το ταχύμετρο έχει αγγίξει την ανώτατη ταχύτητα που επιτρέπει ο κατασκευαστής (180 χλμ./ώρα).

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά ενώ όποτε χρειάζεται κάνει την εμφάνισή της και η τετρακίνηση. Παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι φυσιολογικές και σε καμία περίπτωση δεν θα φοβίσουν τους επιβάτες.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός και οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την ησυχία που προσδίδει το υβριδικό σύστημα κίνησης ενώ η ανάρτηση φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Εκτός δρόμου το Toyota C-HR μπορεί να κινηθεί με ιδιαίτερη άνεση όταν ο δρόμος τελειώνει αλλά τα ελαστικά δρόμου περιορίζουν τις off-road δυνατότητες του ιαπωνικού μοντέλου.

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Κόστος χρήσης

Εργοστασιακή Εγγύηση

ΚΑΤΑ

Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης