Η γαλλική “τέχνη του ταξιδιού”, ξεκινά από τη δημιουργία του περιπτέρου της DS Automobiles, όπου κυριαρχεί η κορυφαία ποιότητα σε όλα τα υλικά που συναντά κανείς εκεί: από τις κουρτίνες και τα χρώματα, που κάνουν αντίθεση με τη φυσική λάμψη του ξύλου και τα μαύρα πάνελ που χρησιμοποιούνται ως διαχωριστικοί τοίχοι, την ατμόσφαιρα που είναι αρωματισμένη με την αύρα της DS και την αποκλειστική ατμοσφαιρική μουσική από τα ηχεία της FOCAL. Η ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την αποκάλυψη της γκάμας E-TENSE στο περίπτερο της DS Automobiles, προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει τον κόσμο της μάρκας ανακαλύπτοντας εξαιρετικά σχέδια και μια μοναδική προσέγγιση της γαλλικής τεχνογνωσίας.
Το Νέο DS 3, που αποκαλύφθηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο κοινό κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022. Στο περίπτερο της, η DS Automobiles αποκαλύπτει όμως κι άλλα νέα: το DS 9 E-TENSE OPÉRA PREMIÈRE, την κορωνίδα στη γκάμα της, μία περιορισμένη έκδοση που επιδεικνύει την γαλλική τεχνογνωσία στα πολυτελή αυτοκίνητα και μια μεγάλη αυτονομία μηδενικών εκπομπών ρύπων, το DS 4 με ένα νέο πακέτο πολύ premium προδιαγραφών και επίσης μεγαλύτερη αυτονομία μηδενικών εκπομπών ρύπων, καθώς και το Νέο DS 7 που είδαμε για πρώτη φορά λίγους μήνες πριν.
Καθώς ο ανταγωνισμός γεννά την καινοτομία, μαζί με τη νέα γκάμα των επιβατικών της μοντέλων, παρουσιάζονται τόσο το εργαστήριο υψηλής απόδοσης, υψηλής τεχνολογίας DS E-TENSE PERFORMANCE, όσο και το μονοθέσιο DS E-TENSE FE21 του Πρωταθλήματος της Formula E.
Το περίπτερο της DS Automobilesθα βρίσκεται στην Αίθουσα 4 του Parc des Expositions στο Porte de Versailles. Η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022 θα διαρκέσει από τις 17 έως τις 23 Οκτωβρίου στο Παρίσι.
ΝΕΟ DS 3: Παγκόσμια 1η Παρουσίαση στο κοινό
Το νέο DS 3, που αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ο σχεδιασμός του συνιστά την απόλυτη ισορροπία μεταξύ γραμμών και επιπέδων. Οι πιο εμφανείς διαφορές, παρουσιάζονται στην εμπρός όψη του αυτοκινήτου, όπου ο δυναμισμός και η στιβαρότητα έχουν ενταθεί, τη στιγμή που η κομψότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο της εμφάνισης.
Οι νέοι προβολείς LED – στάνταρ σε όλη τη γκάμα – εισάγουν μια πιο δυναμική σχεδίαση και δίνουν στο Νέο DS 3 μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση με τρεις μονάδες LED που τονίζονται από το φόντο σε σατινέ χρώμιο. Το DS MATRIX LED VISION, με έξυπνο έλεγχο και αυτόματη μεγάλη σκάλα για μέγιστη άνεση και ασφάλεια στις μετακινήσεις, προσφέρεται επίσης προαιρετικά. Τα νέα φώτα ημέρας αποτελούνται από δύο γραμμές LED τοποθετημένες κάθετα στις δύο πλευρές του μπροστινού μέρους.
Το νέο DS 3 έχει εξελιχθεί τόσο στιλιστικά, όσο και τεχνικά. Η νέα αεροτομή και η μάσκα έχουν επανασχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσουν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Η προσοχή στη λεπτομέρεια δίνεται επίσης στο φινίρισμα των σημάτων που τοποθετούνται στη μάσκα και το καπό με την προσθήκη ενός ανάγλυφου ένθετου Clous de Paris και μια ποικιλία χρωμάτων ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου.
Στο εσωτερικό, το νέο τιμόνι ορίζει μια πολύ ανώτερη εικόνα για τη θέση του οδηγού, ενώ ταυτόχρονα, η υιοθέτηση νέας διάταξης των χειριστηρίων και των διακοπτών για το infotainment, σε συνδυασμό με τα χειριστήρια για τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ολοκληρώνουν την νέα εμφάνιση. Μια νέα κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10,3 ιντσών προσφέρεται τώρα ως στάνταρ, με το νέο ενσωματωμένο σύστημα ψυχαγωγίας DS IRIS SYSTEM.
Το νέο DS 3 κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Poissy στην περιοχή του Παρισιού, με εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και αμιγώς ηλεκτρικού. Οι κινητήρες καθώς και ο νέος ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας κατασκευάζονται επίσης στη Γαλλία.
DS 4: Ακόμη πιο εκλεπτυσμένο, με αυξημένη αυτονομία
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, το DS 4 παρουσιάζεται με μια γκάμα εκδόσεων που έχει αναβαθμιστεί σε όλα τα επίπεδα. Η νέα έκδοση OPÉRA, που αποτελεί σύμβολο της τεχνογνωσίας της DS Automobiles, είναι βελτιωμένη με δερμάτινα καθίσματα υψηλής πυκνότητας Criollo Brown Nappa με ταπετσαρία που εμφανίζει σχέδιο ανάλογο των ποιοτικών δερμάτινων ρολογιών από την ωρολογοποιεία.
Στην έκδοση OPÉRA, το μοντέλο διαθέτει κορυφαία στοιχεία εξοπλισμού, όπως η μεγάλη ηλιοροφή και η ηλεκτρική πίσω πόρτα με πρόσβαση hands-free. Προαιρετικά, διαθέσιμο θα είναι και το DS DRIVE ASSIST 2.0, με την εφαρμογή νέων χαρακτηριστικών, όπως η ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας μεταξύ 70 και 180 km/h με ένα απλό πάτημα της ένδειξης και η συνιστώμενη προσαρμογή ταχύτητας.
Οι εκδόσεις PERFORMANCE LINE και PERFORMANCE LINE+ επιβεβαιώνουν τον χαρακτήρα τους με τα σήματα DS Automobiles, DS 4 και E-TENSE στη μάσκα και την πόρτα του χώρου αποσκευών, να είναι πλέον μαύρα, όπως και η επένδυση της πόρτας χαμηλά στο πίσω μέρος. Το plug-in υβριδικό DS 4 E-TENSE 225, έχει τώρα βελτιωμένη αυτονομία μηδενικών εκπομπών κατά 13%, κάτι που σημαίνει πως σε ηλεκτρική λειτουργία το αυτοκίνητο μπορεί να καλύψει 62 χιλιόμετρα (WLTP EAER City). Η εξέλιξη αυτή, οφείλεται στον βελτιωμένο έλεγχο λογισμικού της μπαταρίας των 12,4 kWh.
ΝΕΟ DS 7: Η βελτίωση είναι ένα διαρκές ταξίδι
Χαρακτηριζόμενο από την απαράμιλλη άνεση και τις υβριδικές μονάδες ισχύος που φτάνουν σε απόδοση έως και τους 360 ίππους, το Νέο DS 7 συνδυάζει την άρτια τεχνολογική προσέγγιση της κατηγορίας με την κομψότητα. Το εντελώς νέο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει, αφού ολοκληρώθηκε ως project στο εργοστάσιο Mulhouse (Γαλλία) με τη συνεργασία του DS DESIGN STUDIO PARIS. Η φωτεινή υπογραφή είναι εξελιγμένη για ακόμα πιο χαρακτηριστική εμφάνιση, με το συνδυασμό των νέων πιο λεπτών προβολέων DS PIXEL LED VISION 3.0 και των φώτων ημέρας DS LIGHT VEIL που αποτελούν μια –ακόμα- παγκόσμια πρωτιά. Το φως με συγκεκριμένη διεργασία, φαίνεται σαν να ταξιδεύει μέσα στο χρώμα του αμαξώματος.
Το DS PIXEL LED VISION 3.0 με τις νέες μονάδες PIXEL του Νέου DS 7, ξεχωρίζουν βελτιστοποιώντας τη διαχείριση της απόδοσης των φωτιστικών σωμάτων. Η φωτεινή δέσμη είναι πιο ισχυρή, με εμβέλεια που έχει αυξηθεί έως και στα 380 μέτρα (στην κύρια σκάλα), ενώ όταν η ταχύτητα κίνησης είναι μικρότερη των 50 km/h, το πλάτος της δέσμης είναι 65 μέτρα. Τα πιο λεπτά πίσω φώτα LED που δημιουργούν ένα πολύ ενδιαφέρον οπτικό εφέ, έχουν επίσης επανασχεδιαστεί με σκούρο μεταλλικό φινίρισμα. Η πόρτα του χώρου των αποσκευών, έχει επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γραμμές, ενώ το όνομα “DS AUTOMOBILES” αυξάνει οπτικά το πλάτος στο πίσω μέρος του Νέου DS 7.
Το σύστημα infotainment είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές για το Νέο DS 7, με την ενσωμάτωση του DS IRIS SYSTEM. Στο Νέο DS 7 εισάγεται επίσης τεχνολογία για περισσότερη άνεση και ηρεμία, με τα DS ACTIVE SCAN SUSPENSION και DS NIGHT VISION να είναι μέρος αυτής. Το DS ACTIVE SCAN SUSPENSION είναι ένα σύστημα απόσβεσης ελεγχόμενο από κάμερα, που είναι πραγματικά μοναδικό στην κατηγορία του αυτοκινήτου. Ρυθμίζει την ανάρτηση του κάθε τροχού ξεχωριστά, ανάλογα με τις ατέλειες στο οδόστρωμα και είναι στάνταρ με όλα τα κινητήρια σύνολα E-TENSE.
Με το DS NIGHT VISION, μια κάμερα υπερύθρων που σαρώνει το οδόστρωμα για να ανιχνεύσει ποδηλάτες, πεζούς και ζώα σε αποστάσεις έως και 100 μέτρων. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες στη νέα ψηφιακή οθόνη υψηλής ανάλυσης που είναι πίσω από το τιμόνι, όπου εμφανίζεται και ειδική προειδοποίηση σε περίπτωση κινδύνου.
Το νέο DS 7 είναι εξοπλισμένο με DS DRIVE ASSIST, προσαρμοζόμενο cruise control που μπορεί να ρυθμίσει την ακινητοποίηση και την επανεκκίνηση χωρίς να παρεμβαίνει ο οδηγός. Με δεδομένη την τεχνολογία E-TENSE που έρχεται απευθείας από το Πρωτάθλημα της Formula E και αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας του Νέου DS 7, οι εκδόσεις των 225 ίππων με κίνηση στους εμπρός τροχούς, 300 και 360 ίππων αμφότερες τετρακίνητες, κάνουν τη διαφορά για το πολυτελές γαλλικό μοντέλο.
Το Νέο DS 7 E-TENSE 4×4 360 ξεχωρίζει για τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του με βενζινοκινητήρα 200 ίππων και ηλεκτρικούς κινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα με ισχύ 110 και 113 ίππων, με βάρος που διατηρείται στα 1.885 κιλά και παραμένει σημείο αναφοράς για την αναλογία κιλών ανά ίππο στην κατηγορία των plug-in υβριδικών. Χάρη στη μπαταρία των 14,2 kWh, οι ηλεκτροκινητήρες επιτρέπουν μηδενικές εκπομπές ρύπων για έως και 62 km (WLTP EAER City) και 57 km (WLTP AER μικτές συνθήκες κίνησης), έχοντας τελική ταχύτητα στην 100% ηλεκτρική λειτουργία τα 140 χλμ/ώρα. Το νέο DS 7 E-TENSE 4×4 360, έχει πιστοποιηθεί πως εκπέμπει μόλις 40 g/km CO2 και παρουσιάζει κατανάλωση καυσίμου 1,8 λίτρα / 100 km. Το Νέο DS 7 με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S 245/35 R21, στην τετρακίνητη έκδοση με τους 360 ίππους, επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα.
DS 9 OPÉRA PREMIÈRE: Μία απαράμιλλη πρόταση
Η ενσάρκωση της εξαιρετικής φινέτσας, το εσωτερικό του DS 9 OPÉRA PREMIÈRE είναι διακοσμημένο με το κορυφαίας ποιότητας Pearl Grey Leather Nappa πάνω από όλα τα πάνελ του ταμπλό και των θυρών, που έχει διακοσμηθεί με λεπτές ραφές Pearl. Τα καθίσματα στην εμβληματική ταπετσαρία που προσομοιάζει το σχέδιο των δερμάτινων λουριών υψηλής ωρολογοποιίας, και είναι φινιρισμένη με ένα ελαφρύ Pearl Grey Leather Nappa. Εκτός από το Perla Nera Black, το Platinum Grey και το Crystal Pearl, στο Νέο DS 9 κάνει ντεμπούτο ως αποκλειστικό χρώμα το Whisper.
Το DS 9 E-TENSE 4×4 360 OPÉRA PREMIÈRE αντιπροσωπεύει την απόλυτη τεχνολογία της DS Automobiles. Με κινητήρα βενζίνης PureTech 200 και δύο ηλεκτροκινητήρες με 81 kW (110 ίππους) μπροστά και 83 kW (113 ίππους) πίσω, καθώς και ειδικές ρυθμίσεις, το DS 9 E-TENSE 4×4 360 OPÉRA PREMIÈRE εμφανίζει κορυφαίες επιδόσεις (0-100km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα, 1.000 μέτρα start-stop σε 25,0 δευτερόλεπτα) με εκπομπές CO2 περιορισμένες στα 35 g/km. Σε συνδυασμό με μπαταρία 15,6 kWh, οι ηλεκτροκινητήρες επιτρέπουν μηδενικές εκπομπές ρύπων για οδήγηση έως και 65 km (WLTP EAER Πόλη) και 62 χλμ. (WLTP AER σε μικτές συνθήκες κίνησης), όπου η τελική ταχύτητα φθάνει τα 140 km/h.
Για ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία μηδενικών ρύπων, το DS 9 E-TENSE 250 OPÉRA PREMIÈRE παρουσιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα PureTech 200 και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (110 ίππων) συνδεδεμένο με μπαταρία 15,6 kWh. Στην περίπτωση αυτή, η αυτονομία μηδενικών εκπομπών είναι έως και 75 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP και 85 χιλιόμετρα στον κύκλο πόλης WLTP. Οι εκπομπές CO2 υπολογίζονται στα 23 g/km με συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,0 λίτρο / 100 km.
DS E–TENSE PERFORMANCE: Εργαστήριο Υψηλής Απόδοσης
Σχεδιασμένο ως ένα εργαστήριο πολύ υψηλών επιδόσεων, το DS E-TENSE PERFORMANCE σχεδιάστηκε από την DS PERFORMANCE αφού η ομάδα κέρδισε δύο σερί τίτλους οδηγών και ομάδων στο Πρωτάθλημα Formula E. Κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου δοκιμών, το DS E-TENSE PERFORMANCE έχει ήδη διανύσει περισσότερα από 3.000 χιλιόμετρα και έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 2,0 δευτερόλεπτα! Αφού συμμετείχε στην 6η Chantilly Arts & Egance Richard Mille, το DS E-TENSE PERFORMANCE έλαβε το βραβείο καινοτομίας. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν συνδυασμένη ισχύ 600 kW (250 kW εμπρός και 350 kW πίσω) που αντιστοιχεί σε 815 ίππους και ροπή 8.000 Nm στους τροχούς. Η μπαταρία είναι ένα από τα θεμελιώδη μέρη του DS E-TENSE PERFORMANCE. Είναι ξηρού τύπου και στεγάζεται σε ένα σύνθετο πλαίσιο άνθρακα-αλουμινίου που σχεδιάστηκε από την DS PERFORMANCE, που είναι τοποθετημένο κεντρικά στο πίσω μέρος. Η χημεία της μπαταρίας είναι καινοτόμος, όπως και το σύστημα ψύξης των στοιχείων της, επιτρέποντας την εξερεύνηση νέων οδών για τις μελλοντικές γενιές οχημάτων παραγωγής.
DS E–TENSE FE21: Συλλογή τίτλων
Ο πρώτος κατασκευαστής premium που βρίσκεται στη Formula E από το 2015, η DS Automobiles, ακολουθεί και υποστηρίζει την εξέλιξη της 100% ηλεκτρικής σειράς αγώνων. Ο μόνος premiumκατασκευαστής που έχει αγωνιστεί σε όλες τις σεζόν της Formula E από την έναρξη του πρωταθλήματος, η DS Automobiles, άφησε το στίγμα της στις τέσσερις εποχές του μονοθέσιου GEN2. Με αυξημένη ισχύ στα 250 kW και μπαταρία 52 kWh, η DS TECHE ETAH σήκωσε δύο συνεχόμενους τίτλους ομάδων και δύο συνεχόμενους τίτλους οδηγών (Jean-Éric Vergne το 2019 και António Félix da Costa το 2020). Κατά τη διάρκεια αυτών των τεσσάρων σεζόν, η ομάδα που εδρεύει στην περιοχή του Παρισιού σημείωσε ρεκόρ νικών (10), ρεκόρ pole positions (15) και ρεκόρ για τερματισμούς στο βάθρο (28) σε 55 αγώνες, ενώ κάθε χρόνο τερματίζει μέσα στην πρώτη τριάδα στην κατάταξη των ομάδων.