Η Dunlop ανακοίνωσε νέες προδιαγραφές για το «διάσημο» ελαστικό πίστας κύρους GP Racer D212. Αυτές οι νέες εναλλακτικές στοχεύουν σε αναβάτες πίστας που απαιτούν υψηλά επίπεδα αντοχής καθώς και υψηλές αποδόσεις με συνέπεια.
Το υπάρχον GP Racer D212 ήταν εξ αρχής ένα νικηφόρο ελαστικό. Διαθέσιμο τόσο σε slick, όσο και σε εκδοχή που πληροί τις προϋποθέσεις για χρήση στο δρόμο, η δεύτερη version έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία σε αγώνες εθνικών πρωταθλημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του Γαλλικού Πρωταθλήματος Superbike. Η Dunlop φέρνει τώρα την εξειδικευμένη τεχνογνωσία που κέρδισε το πρωτάθλημα FIM Endurance World Championship (EWC), στη γνωστή σειρά ελαστικών, προσθέτοντας ένα νέο GP Racer D212 ‘E’ με προδιαγραφές αντοχής.
Ο Dmitri Talboom, Product Manager της Dunlop Motorcycle, εξηγεί για ποιον λόγο ήταν η σωστή στιγμή για να προστεθεί μια νέα επιλογή αντοχής: “Η αγορά των ελαστικών πίστας έχει διευρυνθεί δημιουργώντας πολλά ξεκάθαρα τμήματα. Πολλοί επαγγελματίες αγωνιζόμενοι, καθώς επίσης και ερασιτέχνες, επιλέγουν αγωνιστικά ελαστικά, όπως τις σειρές Dunlop KR slick αλλά και τα D213 GP Pro, που κέρδισαν τον αγώνα Isle of Man TT. Ερασιτέχνες των αγώνων, αλλά και επαγγελματίες οδηγοί πίστας πλέκουν τα εγκώμια του GP Racer D212 σε ό,τι αφορά την ευκολία χρήσης του αλλά και τη προσαρμοστικότητά του κατά το σετάρισμα. Προσθέτοντας μια ακόμα επιλογή σε γόμα αντοχής στην ήδη υπάρχουσα σειρά GP Racer D212, προσφέρουμε ένα ελαστικό για κάθε τύπο αναβάτη”.
Η Dunlop είναι η πλέον επιτυχημένη εταιρεία ελαστικών στην ιστορία του EWC και έχουμε μάθει πολλά σε αυτούς τους αγώνες όσον αφορά τα μίγματα της γόμας που Θα χρησιμοποιήσουμε για να επιτύχουμε την αντοχή αλλά και την σταθερότητα στη συμπεριφορά τους. Πήραμε όλη τη γνώση που προέκυψε από τους αγώνες Bol d’Or και Le Mans 24h και την ενσωματώσαμε ώστε να προσφέρουμε ένα ελαστικό με μεγάλη διάρκεια ζωής, κατάλληλο όχι μόνο για την πίστα αλλά και για τον δρόμο.
Η αναβαθμισμένη εκδοχή Endurance (E) διατίθεται στις διαστάσεις 190/55R17 και 200/55R17, σε slick χαρακτή έκδοση κατάλληλη για δρόμο εκδοχή.
Η αναθεωρημένη τεχνολογία Multi-Tread για την εκδοχή “E” προσφέρει πολύ αυξημένη ανθεκτικότητα, και σε συνδυασμό με το επαναστατικό σύστημα NTEC, που επιτρέπει την ελάττωση της πίεσης του αέρα σε συνθήκες πίστας, προσδίδουν βέλτιστες επιδόσεις και αυξημένη χιλιομετρική απόδοση.