Με 57 πληρώματα θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου το Historic Acropolis Regularity Rally, αγώνας που προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity. Ο αγώνας προσέλκυσε 15 πληρώματα από το εξωτερικό, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις ομορφιές της χώρας μας και να συμμετάσχουν μαζί με 42 Ελληνικά πληρώματα στον αγώνα ακριβείας, ο οποίος διέρχεται από εμβληματικές τοποθεσίες της Ελλάδας.
Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος, το Νο 201 θα φέρουν στις πόρτες ενός MG B TD οι Αλέξανδρος Μπουγιούρης-Έλενα Κανελλοπούλου. Το δίδυμο θα οδηγήσει το παλαιότερο αυτοκίνητο που θα συμμετάσχει στον αγώνα, καθώς χρονολογείται από το 1950 και θα αγωνιστούν στην κατηγορία E, η οποία απευθύνεται σε αυτοκίνητα χρονολογίας έως και το 1961. Οι Χρήστος Βλάχος-Δημήτρης Λυκογιάννης θα μοιραστούν μία Alfa Romeo Giulietta 750F Spider του 1960, ενώ αποτέλεσμα αντίστοιχο με το περσινό, όπου είχαν τερματίσει δεύτεροι γενικής και πρώτοι στην Κατηγορία F στο Historic Acropolis Regularity Rally ευελπιστούν να πετύχουν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου που θα οδηγήσουν και φέτος ένα Volvo 122 S του 1964. Μία Mercedes–Benz 220 SB του 1965 θα έχουν στα χέρια τους οι Ιωάννης Ιγγλέσης-Ιωάννης Δοντάς, με τον Πολωνό Artur Moscicki να συμμετέχει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον αγώνα, αυτή τη φορά με συνοδηγό την Monika Bubla σε ένα BMW 1600-2 του 1967. Οι Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος θα αγωνιστούν με ένα Morris Mini του 1968, ενώ οι πέμπτοι στον αγώνα το 2023, Δημήτρης και Ελευθέριος Λιάκος θα οδηγήσουν ένα Ford Escort MKI του 1968. Δεύτεροι στην κατηγορία G πέρυσι, οι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος θα λάβουν μέρος και φέτος με ένα Ford Escort MKI του 1968, ενώ πιστοί στο ραντεβού τους είναι και τη φετινή χρονιά οι Αλέξανδρος Τσέκερης-Σπύρος Καραγιάννης που θα δώσουν το παρών με μία BMW E10 1600-2 του 1969. Με ένα σπάνιο MG B GT του 1969 θα ριχτούν στη μάχη του αγώνα ακριβείας οι Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος-Γιώργος Καραμαλής, με τους Ρουμάνους Stefan Marinescu–Catalin Popescu να έρχονται στη χώρα μας με ένα Opel Commodore A του 1969. Με αρκετούς αγώνες του είδους στο ενεργητικό του, ο Κωνσταντίνος Μητρόπουλος θα έχει την καθοδήγηση του Κύπριου Νεοκλή Νικολάου στο φετινό Historic Acropolis Regularity Rally. Οι δυο τους θα μοιραστούν μία Lancia Fulvia Coupe του 1971.
Από τη Βόρεια Ελλάδα για να ζήσουν την εμπειρία του αγώνα έρχονται οι Κωνσταντίνος και Γεώργιος Οικονομίδης με ένα κίτρινο Autobianchi A112 του 1972 με μόλις 900 κ.εκ. Νικητές στην περσινή διοργάνωση, οι Αθανάσιος Ντζουμάνης-Βασίλειος Τσομπανίδης θα αγωνιστούν φέτος με μία Alfa Romeo Spider S2 του 1972, με στόχο να διπλασιάσουν τις επιτυχίες τους, με τον Πολωνό Mariusz Juszczyk να έρχεται και φέτος στη χώρα μας με μία Mercedes–Benz 350 SL του 1972 και την Σταύρια Δωρή δίπλα του. Έτοιμοι για την πρόκληση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity δηλώνουν οι Παναγιώτης Γεωργακόπουλος-Χρήστος Λαμπρόπουλος που θα οδηγήσουν μία BMW E10 1602 του 1973, ενώ μία όμορφη Alfa Romeo Alfetta του 1973 θα έχουν στα χέρια τους κατά τη διάρκεια του τριήμερου αγώνα οι Παναγιώτης Δημητρίου-Κωνσταντίνα Σπατούλα. Αγαπάνε τη χώρα μας και δεν το κρύβουν οι έμπειροι Αυστριακοί Harald Hekerle–Brigitte Schneider που θα αγωνιστούν με μία BMW E10 2002 Touring του 1973. Δυναμική είναι και φέτος η παρουσία Ρουμανικών πληρωμάτων στον αγώνα. Ο Dragos Alexandrescu συμμετέχει και φέτος στον αγώνα, αυτή τη φορά έχοντας δίπλα του στην BMW E9 3.0 CS του 1973 τον Bogdan Oprescu. Μία BMW 2002 του 1974 θα έχουν στα χέρια τους στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity οι Σπύρος Κολαΐτης-Μανώλης Παυλάκης, ενώ οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πίπερος με αρκετή εμπειρία από αγώνες του είδους θα λάβουν μέρος με μία όμορφη Lancia Beta Coupe του 1974. Στην πρώτη τους εμφάνιση στη χώρα μας το 2023, οι Πρωταθλητές Regularity Τουρκίας, Selim Bacioglu–Handan Bacioglu, τα κατάφεραν περίφημα με μία Mercedes–Benz 230/4 του 1975 και έρχονται με υψηλές βλέψεις και τη φετινή χρονιά. Δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον αγώνα ο θρυλικός «Dobermann» με την καυστική του πένα, Δημήτρης Παπανδρέου που θα δώσει το παρών και φέτος με συνοδηγό στο BMW E21 318 του 1976 τον Λεωνίδα Νασόπουλο. Έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity είναι οι Γιώργος Σπηλιόπουλος-Ιωάννης Μπαλτάς με μια Lancia Beta Coupe του 1976, ενώ οι Αυστριακοί Klaus Zimmermann–Angelika Bacher θα συμμετάσχουν με ένα Datsun 180B του 1978.
Για άλλη μια χρονιά θα βρεθούν στη ράμπα της εκκίνησης το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου οι Αντώνης Νικολαΐδης-Γιώργος Καϊόγλου με Alfa Romeo Alfetta GT του 1978, με τους νικητές του αγώνα το 2014, Ιωάννη Κατσαούνη-Ματθαίο Μανσόλα να επιστρέφουν με στόχο να προσθέσουν άλλη μια νίκη στο πλούσιο ενεργητικό τους, με Volkswagen Golf I του 1979. Πανταχού παρών οι Βούλγαροι Georgi Andonov–Yordanka Andonova το 2023 έκαναν δυναμικό ξεκίνημα στον αγώνα, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Φέτος επιστρέφουν με ένα Volvo 244 GLΕ του 1979. Οι Γρηγόρης Κασωτάκης-Ιωάννης Τσιάντας θα μοιραστούν ένα Mazda RX-7 του 1980 στον τριήμερο αγώνα, ο οποίος υπενθυμίζεται πως αποτελεί μέρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity, με τους Ρουμάνους, λάτρεις της χώρας μας, George Mihalcea–Eduard Tudoras να ανυπομονούν για την εκκίνηση του αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα BMW E21 318 του 1980. Προσηλωμένοι στο στόχο θα είναι οι Δημήτρης Τρύφος-Γεωργία Σακαρέλλου που θα μοιραστούν ένα Autobianchi A112 Abarth του 1981, ενώ με ένα Renault 5 Alpine Turbo του 1982 θα αγωνιστούν οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος που δεν κινήθηκαν άσχημα την περσινή χρονιά στον αγώνα. Πρώτη φορά έρχονται για να συμμετάσχουν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity οι Ρουμάνοι Adrian Anton Georgescu–Liliana Georgescu με ένα Renault 5 Alpine Turbo, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του μοναδικού πληρώματος από τη Γαλλία που απαρτίζεται από τους Achille και Thierry Kettela με Alfa Romeo Alfetta GTV 2000 του 1983. Και φέτος θα εκκινήσουν στον αγώνα οι Χρήστος Πασχαλίδης-Δημήτρης Νικολόπουλος με ένα Toyota Starlet του 1984, ενώ με BMW E28 518i θα αγωνιστούν οι Τριαντάφυλλος Μαργέτης-Μαρία Μαργέτη. Στην τρίτη τους συμμετοχή στον αγώνα, οι Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης θα λάβουν μέρος με ένα BMW E28 528i του 1984, ενώ ένα BMW E24 628 CSi του 1984 θα έχουν στα χέρια τους οι Θανάσης Μπακλατσής-Θοδωρής Ζέρβας. Τα βλέμματα πάνω του αναμένεται να τραβήξει το Audi Coupe GT (1985) των Μιχάλη Λαμπρή-Μαρίας Σκεπαστιανού, οι οποίοι έρχονται από τη Θεσσαλονίκη. Με μεγάλη εμπειρία από τους αγώνες Regularity και νικητής το 2021 στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity, ο Βέλγος Christian Crucifix επιστρέφει στον αγώνα με στόχο να διπλασιάσει τις επιτυχίες του, αυτή τη φορά με συνοδηγό στο Peugeot 205 του 1985 την συμπατριώτισσά του, νικήτρια στο φετινό Rallye Monte–Carlo Historique, Jennifer Hugo.
Πόλο έλξης για ένα ακόμη πλήρωμα από το εξωτερικό αποτέλεσε ο αγώνας, καθώς ένα ακόμη δίδυμο από τη Ρουμανία, αυτό των Dragos Mircea Busca–Ioan Catalin Popescu θα λάβουν μέρος, οδηγώντας μία Porsche 944 Turbo του 1985. Οι Στέφανος Λιόσης – Μαρία Πασχαλίδου θα αγωνιστούν με ένα BMW E28 του 1985, ενώ δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νικόλαος Κοντοπός με Volkswagen Golf II του 1986 που πέρυσι είχαν ολοκληρώσει τον αγώνα στην έκτη θέση γενικής. Νικητές στον αγώνα το 2022 και Πρωταθλητές Ελλάδας στα Regularity, Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας θα κυνηγήσουν τη νίκη με το μαύρο Volkswagen Golf II, ενώ ξεχωρίζει η συμμετοχή του «ακούραστου» Μίλτου Ανδριόπουλου, ο οποίος έχει γράψει τη δική του ιστορία στους Ελληνικούς αγώνες και θα έχει στο δεξί μπάκετ μίας Toyota Corolla GT-5 τον Δημήτρη Δημόπουλο. Μία Alfa Romeo 75 Turbo του 1979 θα μοιραστούν οι Χαράλαμπος και Ιωάννης Μητρόπουλος, ενώ με συνεχή παρουσία στο χώρο, οι Αρκάδες Άρης Παπακωνσταντίνου-Νικόλαος Πουλιερής θα εμφανιστούν με ένα Renault 19 του 1990. Εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου θα πάρουν, επίσης, οι Κυριάκος και Νικόλαος Κοφινάς με ένα Volkswagen Golf II του 1990, όπως και οι Γιώργος Βαξεβανάκης-Αργύρης Μιχαλόπουλος με Toyota Celica ST του 1991. Η κόκκινη Lancia Delta Integrale του 1991 που θα έχουν στα χέρια τους οι Ρουμάνοι Viorel Stefan Ognean–Florin Mitea θα μαγνητίσει τα βλέμματα όλων στον αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Ευάγγελου Χρήστου-Ιωάννας Σιμέλη να δίνει το παρών με ένα Nissan Sunny 4x4 του 1992.
Πολυπληθής είναι φέτος η Κατηγορία Young Timer η οποία προορίζεται για κατασκευές που χρονολογούνται από το 1994 και έπειτα. Οι Ιάκωβος Μελανίτης-Ανδρέας Πιταράκης θα οδηγήσουν ένα Ford Escort RS2000 MKV, ενώ εποχές Cinquecento Trofeo θα θυμίζει το κίτρινο Fiat Cinquecento των Βασίλη Γιαννόπουλου-Γιώργου Ανδριόπουλου. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Αναστάσιος Καρακατσάνης-Αναστάσιος Ακρίβος, ενώ οι Ρουμάνοι Mihai Vulpe–Razvan Catana θα έρθουν στη χώρα μας με ένα σπάνιο Dacia Nova του 1998. Μία Toyota Celica TS του 2000 θα μοιραστούν οι Γιώργος Κανελλόπουλος – Νικόλαος Κριτσίκης, λίγες ημέρες μετά τη δεύτερη θέση στο πρωταθληματικό Regularity Rally Monte Vostitsa.
Την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, στο περιστύλιο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ.), από τις 08:00 έως τις 13:30, θα λάβει χώρα o Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity. Η εκκίνηση θα διεξαχθεί την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου στις 12:00, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν με ελεύθερη πορεία στην Αρχαία Κόρινθο, όπου θα γίνει ανασυγκρότηση. Θα ακολουθήσουν 4 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας, εκ των οποίων οι δύο θα είναι νυχτερινές και τα πληρώματα θα διανυκτερεύσουν στην Αρχαία Ολυμπία. Το πρωί του Σαββάτου 9 Νοεμβρίου, στις 09:00, τα αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν από την Αρχαία Ολυμπία και έπειτα από 5 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας, θα καταλήξουν στην πόλη της Ναυπάκτου για ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια, θα διεξαχθούν 3 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας και οι αγωνιζόμενοι θα τερματίσουν στην Ιτέα. Η διαδρομή της Κυριακής 10 Νοεμβρίου περιλαμβάνει συνολικά 7 ειδικές δοκιμασίες με ενδιάμεση ανασυγκρότηση στο Καταφύγιο Οίτη. Ο τερματισμός θα λάβει χώρα στις 15:30, ενώ οι απονομές είναι προγραμματισμένες στις 19:00 στην Ιτέα.
Το μήκος του Historic Acropolis Regularity Rally είναι περίπου 860 χλμ. με 20 ειδικές Regularity, οι οποίες χωρίζονται σε 3 σκέλη και σε 5 τμήματα. Ο Ηλεκτρονικός Πίνακας Ανακοινώσεων φιλοξενείται στην εφαρμογή Sportity (Κωδικός: ACRHIST24RE).
Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές παρέχουν η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και η Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας. Στο πλευρό του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, βρίσκονται επίσης, ο Δήμος Αθηναίων, ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λεβαδέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Ορχομενού, ο Δήμος Αλιάρτου, ο Δήμος Ναυπάκτου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.