Η LG ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός οχήματος -με το webOS for Automotive, την πλατφόρμα περιεχομένου της εταιρείας για την αυτοκινητοβιομηχανία- στα νέα μοντέλα Genesis του ομίλου Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis).
Τα νέα μοντέλα Genesis της Hyundai είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφορίας που αξιοποιεί πλήρως το webOS for Automotive. Οι επιβάτες μπορούν πλέον να παρακολουθούν με άνεση το περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας που συνήθως απολαμβάνουν στο smartphone ή την τηλεόρασή τους, με τους κανονισμούς οδήγησης και ασφάλειας να λαμβάνονται πάντοτε υπόψιν. Οι οθόνες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μπορούν να μεταδίδουν περιεχόμενο με την καθηλωτική ποιότητα ήχου που έχει σχεδιάσει η Genesis.
Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την πρώτη παρουσίαση της πλατφόρμας περιεχομένου της LG για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η LG εισήγαγε το webOS for Automotive για να επεκτείνει τις μοναδικές εμπειρίες και υπηρεσίες της για τους πελάτες της στο δρόμο. Αξιοποιώντας την αποδεδειγμένη απήχηση και ευκολία του webOS, το οποίο έχει φτάσει αθροιστικά τις 200 εκατομμύρια πωλήσεις στην αγορά των έξυπνων τηλεοράσεων, η εταιρεία ανέπτυξε μια νέα έκδοση για οχήματα, ώστε οι οδηγοί και οι επιβάτες να μπορούν να απολαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών over-the-top (OTT), συμπεριλαμβανομένου του YouTube, σε ένα βελτιστοποιημένο περιβάλλον καμπίνας.
Η LG, η Hyundai και το YouTube συνεργάστηκαν στενά για να φέρουν την εφαρμογή YouTube native TV στο WebOS for Automotive, παρέχοντας μια βελτιστοποιημένη εμπειρία προβολής μέσα στο όχημα. Επιπλέον, η εφαρμογή YouTube χρησιμοποιεί τις πρόσφατα αναπτυγμένες εγγενείς λύσεις αφής στο WebOS for Automotive.
Πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας στην αγορά ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η LG βελτιώνει διαρκώς την εμπειρία οδήγησης, αξιοποιώντας την εκτεταμένη τεχνολογία και την εμπειρία που έχει συσσωρεύσει εδώ και δεκαετίες στους τομείς της τηλεόρασης και των οικιακών συσκευών. Με το webOS for Automotive, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν με άνεση στο όχημά τους την ποικιλία περιεχομένου που απολαμβάνουν στις τηλεοράσεις στο σπίτι.
“Χάρη στην τεχνολογική ανάπτυξη με βάση το SDV, οι άνθρωποι μπορούν να απολαμβάνουν με άνεση διάφορα περιεχόμενα βίντεο στα οχήματά τους”, δήλωσε ο Kwon Hae-young, αντιπρόεδρος του Κέντρου Ανάπτυξης Ψυχαγωγίας της Hyundai Motor Group. “Θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με μεγάλες παγκόσμιες εταιρείες περιεχομένου για να προσφέρουμε περισσότερο διαφοροποιημένες και μοναδικές εμπειρίες μέσα στο όχημα”.
“Το YouTube παρέχει ευρύ περιεχόμενο ήχου και βίντεο που είναι βελτιστοποιημένο για ψυχαγωγία μέσα στο όχημα. Είμαστε υπερήφανοι που συμμετέχουμε σε αυτή τη συνεργασία που φέρνει την ψυχαγωγία εντός του οχήματος στο επόμενο επίπεδο”, δήλωσε ο Tony Archibong, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Global Product Partnerships του YouTube.
“Η LG παραμένει προσηλωμένη στην εισαγωγή των πιο προηγμένων λύσεων για οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του webOS for Automotive, καθώς προσπαθούμε να αναβαθμίσουμε την εμπειρία του πελάτη για τους οδηγούς και τους επιβάτες, ικανοποιώντας παράλληλα τις διαφορετικές απαιτήσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων”, δήλωσε ο Eun Seok-hyun, πρόεδρος της LG Vehicle component Solutions Company.