Ελαστικά Dunlop επέλεξε η ομάδα Jackie Chan DC Racing στον αγώνα 1000 μιλίων

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (FIA World Endurance Championship – WEC) επέστρεψε στο Sebring της Florida για πρώτη φορά μετά το 2012. Σε αυτή τη περίοδο, πολλές τεχνολογικές αλλαγές υπήρξαν στην κατηγορία LMP2 (η οποία χαρακτηρίζεται από ανοιχτό ανταγωνισμό ελαστικών) αλλά μια πτυχή έμεινε ίδια όπως πριν από επτά χρόνια: η νικήτρια ομάδα επέλεξε να χρησιμοποιήσει ελαστικά Dunlop.

Ήταν η ομάδα Jackie Chan DC Racing που πήρε την τέταρτη νίκη της σε πέντε αγώνες, αλλά αυτή τη φορά ήταν το αυτοκίνητό τους με αριθμό #37 που πήρε την καρό σημαία. Ο ολοκαίνουργιος συνδυασμός οδηγών που αποτελούνταν από τους Jordan King, David Heinemeier Hansson και Will Stevens είχε τον έλεγχο για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα των 1000 μιλίων.

Το τρίο τερμάτισε στην δεύτερη θέση, με το αδελφό τους αυτοκίνητο να θέτει ένα νέο ρεκόρ πρόκρισης για να εξασφαλίσει στη Dunlop το 1-2 στη σειρά εκκίνησης. Το αυτοκίνητο στην πρώτη θέση της εκκίνησης με αριθμό #38 ήταν 1,9 δευτερόλεπτα μπροστά από το πρώτο όχημα χωρίς ελαστικά Dunlop (η ομάδα Signatech Alpine στην 3η θέση).
Με το βλέμμα πάντα στο μέλλον – Η κατηγορία LMP2 είναι τόσο γρήγορη όσο η κατηγορία LMP1 το 2012.

Ο γύρος κατάταξης του Stephane Richelmi (1:46.923) θα τον τοποθετούσε τρίτο στη συνολική κατάταξη της κατηγορίας LMP1 όταν το Sebring φιλοξένησε για τελευταία φορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, και πιο γρήγορο από εννιά αυτοκίνητα κατηγορίας LMP1 που συμμετείχαν στον αγώνα του 2012. Ήταν επίσης 4.5 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από το ρεκόρ γύρου του 2012 στην κατηγορία LMP2.

Παρόλ’ αυτά, ο ρυθμός από τα προκριματικά δεν έφτασε καθώς ο συμπαίκτης Ho-Pin Tung μπήκε στα πιτ με ηλεκτρολογικά προβλήματα στους πρώτους γύρους του αγώνα, με το αυτοκίνητο που προηγείται στο πρωτάθλημα να χάνει πάνω από μια ώρα μέχρι να αντικατασταθούν τα καλώδια που μεταφέρουν ηλεκτρισμό. Αυτή η ατυχία επέτρεψε στο αδελφό αυτοκίνητο να περάσει μπροστά με τον Heinemeier Hansson να οδηγεί πολύ δυνατά αυτό το διάστημα. Ο Δανός υπερασπίστηκε το προβάδισμα προτού παραδώσει στους βρετανούς συμπαίκτες του: τον πρώην οδηγό των ομάδων της Formula 1 Marussia και Caterham, Will Stevens και τον star της Indycar, Jordan King.

Το νέο ελαστικό «προδιαγραφών C» της Dunlop «παίρνει τη νίκη» στην πρώτη του εμφάνιση

Η τελευταία περίοδος του αγώνα ήταν πολύ έντονη. Με μόλις 20 λεπτά από τις 8 ώρες του μαραθωνίου να απομένουν, η ζέστη της Florida έδωσε τη θέση της στη βροχή. Αυτό επέτρεψε στους οδηγούς της Dunlop να αλλάξουν από το ολοκαίνουργιο ελαστικό «προδιαγραφών C» στο ενδιάμεσο ελαστικό με αυλάκωση, το οποίο είναι γνωστό για την ισχυρή του απόδοση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών υγρασίας.

Το ντεμπούτο του ελαστικού «προδιαγραφών C» ήταν σημαντικό. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής επιτρέπονται να χρησιμοποιηθούν σε μια αγωνιστική σεζόν μέχρι και τρεις προδιαγραφές ελαστικών ξηρών καιρικών συνθηκών, αλλά μέχρι τώρα μόνο ένα ελαστικό μαλακής προδιαγραφής Α και σκληρότερης Β είχαν χρειαστεί. Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε για να βελτιώσει την ισορροπία και την οδηγικότητα του αυτοκινήτου χωρίς να χάνει την κορυφαία απόδοση του ελαστικού «προδιαγραφών A». Το ευρύ φάσμα λειτουργίας του αποδεικνύεται από τον συνεπή ρυθμό του στην πίστα σε μια σειρά θερμοκρασιών. Στην αρχή του αγώνα η πίστα ήταν πάνω από 40°C αλλά μειώθηκε στους 28°C κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ο Mathias Kipp, Sales Manager της Dunlop Motorsport, ήταν ευτυχής με το ντεμπούτο των ελαστικών, δηλώνοντας: «Εισήγαμε αυτό το ελαστικό για να προσφέρουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μια σειρά διαφορετικών οδηγών, διατηρώντας όμως την κορυφαία απόδοση του μαλακού ελαστικού «τύπου Α».Το Sebring είναι μια απαιτητική πίστα με μια σειρά διαφορετικών επιφανειών και διακυμάνσεων της θερμοκρασίας με το σχεδιασμό του αγώνα να διαρκεί από το απόγευμα μέχρι το βράδυ. Αυτό το αποτέλεσμα δίνει στους πελάτες μας μια ώθηση για την πορεία μέχρι το φινάλε της σεζόν: τον 24ωρο αγώνα στο Le Mans τον Ιούνιο. Συγχαίρουμε τη Jota Sport, η οποία διαχειρίζεται την ομάδα Jackie Chan DC Racing, τόσο για την κατάκτηση της pole position όσο και για την νίκη στον αγώνα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσουμε τον 10ο συνεχή χρόνο της συνεργασίας μας στο πρωτάθλημα της LMP2».

Ο επόμενος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA βρίσκεται στο Spa στο Francorchamps του Βελγίου στις 4 Μαΐου.