Την δική του άποψη για την στέρηση της χαράς των επαγγελματιών στον κλάδο αυτοκινήτου καταθέτει ένας έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ο οποίος με επιχειρήματα προσπαθεί να καταγράψει τι συμβαίνει μεταξύ εμπόρων και κράτους και τι συμβαίνει μεταξύ εισαγωγέων, εμπόρων και κράτους. Μάλιστα δεν διστάζει να κατονομάσει πως υπάρχει μια μεγάλη διακομματική κομπίνα στους δασμούς εισαγωγής στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα για κάποιον συγκεκριμένο λόγο…
Όπως επισημαίνει στην επιστολή προς το Carpress.gr: «Δε φτάνει που χαίρονται εθισμένοι με την τιμωρία σου να σε βλέπουν να κυκλοφορείς με το κουρέλι βγαίνουν στα ίσια τώρα και κάνουν και στατιστική. Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα απ’ την αρχή.
Καθότι επαγγελματίας στο είδος μου με διασυνδέσεις και συναλλαγές σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες αυτό που θα περιγράψω είναι κάτι που πρέπει να απασχολήσει τον καθέναν που έχει ανάγκη να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο.
Η λοιπόν οι άνθρωποι που ψηφίζουν νομοσχέδια για τα αυτοκίνητα είναι παντελώς ανίδεοι, άρα δεν κάνουν για τη δουλειά ή γνωρίζουν οπότε μας τιμωρούν. Με ποιό τρόπο θα ρωτήσεις!
Στερώντας σου τη χαρά να αποκτήσεις ένα νεότερο αυτοκίνητο ασφαλές, λιγότερο ρυπογόνο, αλλά και οικονομικότερο στη συντήρηση του.
Κοινώς για όποιο λόγο κι αν το επιλέξεις να το αγοράσεις το κράτος σε κάθε σου βήμα απόκτησης και κυκλοφορίας του βρίσκεται μέσα στο πορτοφόλι σου και μάλιστα αδίστακτα, παράνομα και ανήθικα.
Ακόμα και για να το βάλεις στο σαλόνι σου να το βλέπεις.
Οι λόγοι που μέχρι σήμερα εν έτη 2021 είσαι υποχρεωμένος να είσαι είλωτας της αρχαιοκαπηλίας σου τρέχοντας από συνεργείο σε συνεργείο, πληρώνοντας και ληστρικά τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα δεκαετίας και πάνω είναι.
(Ένα 1400cc που αγόρασες το 2009 χρειάζεται 240€ τέλη κυκλοφορίας το χρόνο όταν ένα 2200cc του 2019 χρειάζεται 130€ και τα μισά λίτρα κατανάλωσης ανά 100 χλμ.)
Ένα άλλο ακόμα βασικό θέμα που δε γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι το αυτοκίνητο που αγοράζεις επιβαρύνεται με δασμό εισαγωγής χιλιάδων ευρώ που σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν υπάρχει.
Διότι όπως γνωρίζουν και οι πέτρες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης τα προϊόντα δε διέπονται από δασμούς.
Η και αν υπάρχει σε κάποιες είναι προσαρμοσμένος στο να διευκολύνει τον πολίτη να αποκτήσει κάτι καλύτερο.. .
Στη χώρα μας το καλύτερο τιμωρείται.
Μη ξεχνάς το τεκμήριο έτσι!
Δηλαδή για να έχεις ένα αυτοκίνητο καινούργιο και ειδικά από 1600cc και πάνω παρότι ότι σε λήστεψαν με την είσπραξη των ληστρικών δασμών σε προϊόν εντός Ευρώπης σου πήραν το ΦΠΑ ατάκα και επιτόπου σου λένε ότι για να το έχεις θα πρέπει να βγάζεις τόσα.
Κράτος που σε μισεί…
Και αντί τουλάχιστον να σε διευκολύνουν αφού το καινούριο είναι του πανάκριβο να αποκτήσεις ένα τριετίας μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μπας και γλιτώσεις κάτι στη τσεπούλα σου εκεί να δεις παράνοια…
Απλά σου λέω ότι ένα μεταχειρισμένο 3 ετών αυτοκίνητο έχει αρκετά ευρώ μεγαλύτερο δασμό εισαγωγής από το ολοκαίνουργιο στη βιτρίνα…
Απορείς έτσι; Μ’ αυτό το κόλπο η διακομματική κομπίνα έχει δύο σκέλη όμως…
Το πρώτο σκέλος είναι ότι αφού γνωρίζουν ότι δε φτάνεις εύκολα το καινούριο και θα στραφείς στο μεταχειρισμένα ως λογικός άνθρωπος βρήκαν την κομπίνα να θεσπίσουν νομοσχέδιο που υπάρχει στην Ευρώπη βάση καυσαερίων και οδηγιών Euro 4-5-6 κλπ νομοσχέδιο που χρησιμοποιούν μόνο τα εργοστάσια παραγωγής για την ταξινόμηση των αυτοκινήτων εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίου.
Την εφαρμόζουν στα μεταχειρισμένα προκειμένου να αυξηθεί δραματικά ο δασμός (φόρος εισαγωγής) στα μεταχειρισμένα από 20% έως και 200% σε σχέση με ένα καινούργιο.
Το δεύτερο σκέλος είναι κάπως πιο ιδιαίτερο διότι δε μπορεί να το γνωρίζει ο καταναλωτής.
Το γνωρίζουν όμως αυτοί που κάνουν αυτή τη δουλειά και εμπορεύονται αυτοκίνητα.
Βάζοντας υψηλότερους δασμούς στα μεταχειρισμένα κατά ουσίαν σε στέλνει στο μονοπώλιο των καινούργιων τα οποία και ακριβότερα είναι και λιγότερο εξοπλισμένα σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά μοντέλα.
Τώρα βέβαια σε βάλανε και στο τρυπάκι της κλιματικής αλλαγής να σε στρέψουν στα ηλεκτρικά πανάκριβα αυτοκίνητα τα οποία όμως δε σου εξασφαλίζουν ακόμα αυτονομία το δίκτυο είναι σχεδόν ανύπαρκτο για τη φόρτιση αυτών και για σκέψου να καίγεσαι να το φορτίσεις και το κράτος στη καλύτερη να σου ζητά να κάνεις οικονομία ενέργειας ηλεκτρικής και στη χειρότερη να έχει κοπεί το ρεύμα…
Συνήθη φαινόμενα και τα δύο στη Σοβιετικής αντίληψης χώρας σου…
Σε όλα τα παραπάνω πρόσθεσε και τα διόδια τα οποία εδώ πάνε πακέτο μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας.
Στη Γερμανία πχ έχουν χαμηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά δεν έχουν Διόδια
Στη Γαλλία δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας αλλά έχουν διόδια που όμως το κράτος έχει φροντίσει ότι αν δε βιάζεσαι μπορείς να χρησιμοποιείς την Nationale χωρίς διόδια. (Η Nationale είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και μπάρα στη μέση όχι όμως κλειστός αυτοκινητόδρομος).
Πέραν αυτών υπάρχουν και οι επαρχιακοί δρόμοι σαν την παλιά εθνική μας…
Ρωτάς τώρα πως γίνεται και υπάρχουν όλα αυτά…
Μα για να πληρώνονται οι υποψήφιοι ψηφοφόροι και να συνεχίσουν να διατηρούν τις καρέκλες τους και οι μπλε και οι πράσινοι και κόκκινοι…
Λυπάμαι αλλά μέχρι πότε θα είσαι αναγκασμένος να πληρώνεις από 500€ έως και 70.000€ περισσότερα προκειμένου να αποκτήσεις ένα ίδιο αυτοκίνητο με τον Ευρωπαίο συμπολίτη σου της Γερμανίας της Γαλλίας της Ιταλίας της Βουλγαρίας της Τσεχίας της Ολλανδίας του Βελγίου της Ισπανίας;
Κουράστηκες να διαβάζεις για πόσο θα μας ληστεύουν!
Άλλαξε το, μπορείς… εκτός και έχεις κάνει τάμα να σε ληστεύουν.