Στην αντεπίθεση ετοιμάζονται να περάσουν οι έμποροι εισαγόμενων και εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μετά τη δημοσιοποίηση και του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνει και τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης.
Όπως επισημαίνει στο Carpress.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος η κατάσταση έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο και όλο το διοικητικό συμβούλιο αλλά και τα μέλη του ΣΕΕΑΕ αποφάσισαν να καταγγείλουν για ακόμη μία φορά την Ελλάδα στην Κομισιόν ώστε η υπόθεση να παραπεμφθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ εισαγόμενων και εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και να της επιβληθεί ένα υπέρογκο πρόστιμο ενώ παράλληλα να αναγκαστεί να αλλάξει και πάλι το νόμο «έκτρωμα» που στην προκειμένη περίπτωση αφορά νομοθεσίες δύο Υπουργείων!
«Δεν πάει άλλο! Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αλλά και του υπουργείου Περιβάλλοντος δυστυχώς αποδεικνύουν με τις κινήσεις τους πως θέλουν να οδηγήσουν την αγορά αυτοκινήτου σε μονοπωλιακές καταστάσεις και να οδηγήσουν σε αδιέξοδο χιλιάδες εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Ο ΣΕΕΑΕ δεν πρόκειται να πέσει αμαχητί και ήδη έχουμε πραγματοποιήσει τις κινήσεις μας με τους νομικούς μας συμβούλους ώστε να ακυρώσουμε τόσο τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης όσο και το Περιβαλλοντικό Τέλος σε συνδυασμό με την απαγόρευση εισαγωγών οχημάτων που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro3 ή και παλαιότερες έστω και μέσω του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Άλλωστε υπάρχει ήδη δεδικασμένο στο Ευρωδικαστήριο, υπόθεση Ρουμανίας, κατά την οποία στο άλλο κράτος-μέλος επιβλήθηκε ένα πρόστιμο μαμούθ και βέβαια ακυρώθηκαν όλες οι σχετικές νομοθεσίες που οδηγούσαν επίσης σε μονοπωλιακές καταστάσεις» επισημαίνει το Carpress.gr ο κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος.
Παράλληλα ο πρόεδρος του ΣΕΕΑΕ διαμηνύει προς πάσα κατεύθυνση ότι πλέον δεν διαπραγματεύεται τίποτα με τους Έλληνες πολιτικούς και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποτελεί μονόδρομο για τους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με όποιο και αν είναι το τίμημα τόσο για εκείνους όσο και για την ταλαιπωρημένη Ελληνική οικονομία.
«Η απαγόρευση της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η επιβολή Περιβαλλοντικού Τέλους μόνο στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αλλά και η επιβολή υπέρογκων φόρων (Τέλος Ταξινόμησης) επίσης μόνο στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας και τα στελέχη της Κομισιόν απλά και μόνο στο άκουσμα της είδησης μας ξεκαθάρισαν ότι αυτά τα πράγματα μπορούν να συμβούν σε άλλα καθεστώτα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση» ξεκαθάρισε ο κ. Κυράτσος.
Στο πλευρό των εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι όλοι οι εκτελωνιστές κυρίως μεταχειρισμένων αυτοκινήτων όπως επίσης και αρκετοί τελωνειακοί οι οποίοι βλέπουν την αδικία αλλά δεν μπορούν να αντιδράσουν.
Πάντως μόλις ψηφιστεί το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης αλλά και το αντίστοιχο νομοσχέδιο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης του υπουργείου Περιβάλλοντος ο ΣΕΕΑΕ αμέσως θα τα καταγγείλει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ώστε να μην χαθεί καθόλου χρόνος και να διορθωθούν άμεσα οι αδικίες και να μην προλάβουν να δημιουργηθούν μονοπώλια…
Οπότε ο Αύγουστος αλλά και Σεπτέμβριος αναμένεται να είναι ιδιαίτερα «καυτοί» μήνες για την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου αλλά και για την κυβέρνηση καθώς θα βρεθούν αντιμέτωποι και οι δύο με τη σκληρή πραγματικότητα της Κομισιόν αλλά και του Ευρωδικαστηρίου.