Μέσα στο 2019 θέλουν να προκηρύξουν τον διαγωνισμό για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού στο υπουργείο Υποδομών, χωρίς όμως να είναι σαφές το σχέδιο για τους νέους οδικούς άξονες του Λεκανοπεδίου που θα ενταχθούν στη νέα σύμβαση παραχώρησης.
Το υπουργείο φιλοδοξεί η Αττική Οδός να επεκταθεί στο Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και στις δυτικές συνοικίες της Αττικής, παράλληλα με τη μερική υπογειοποίηση της εξόδου στην εθνική οδό.
Στο τραπέζι έχουν πέσει τα τελευταία χρόνια πολλές προτάσεις για τις επεκτάσεις, ενώ και στο υπουργείο έχουν καταθέσει προς αναζήτηση χρηματοδότησης από το «πακέτο Γιούνκερ». Το σχέδιο προβλέπει την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμητού με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με μια σήραγγα τριών χιλιομέτρων που θα ξεκινάει από τον Ανω Καρέα και θα τελειώνει μετά το σταθμό Αγίου Δημητρίου του μετρό και κόστος 450 εκατ. ευρώ.
Προβλέπεται, παράλληλα αναβάθμιση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης μέχρι τον κόμβο Αλίμου (υπογειοποίηση στις διασταυρώσεις, ενσωμάττωση των παραδρόμων, κ.λπ.).
Και επίσης την επέκταση της Αττικής Οδού μέχρι το Λαύριο, με παράλληλη κατασκευή της επέκτασης του προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Λαύριο και αναβάθμιση του λιμανιού, συνολικού κόστους περί τα 285 εκατ. ευρώ.