Οι επενδύσεις στην Οδική Ασφάλεια μπορεί να έχουν αυξηθεί αλλά σχεδόν κάθε μέρα ακούμε για ένα θανατηφόρο τροχαίο ή για ένα τρακάρισμα που άφησε πίσω του… συντρίμμια.
Η αλήθεια είναι πως αφού βελτιώθηκαν ραγδαία οι υποδομές στις Εθνικές Οδούς το επαρχιακό οδικό δίκτυο – ελέω πόρων – έμεινε ανοχύρωτο και 40 χρόνια πίσω.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι Ελληνικές εταιρείες παραγωγής Στηθαίων ασφαλείας έχουν κοινοποιήσει την πρόθεσή τους να συνδράμουν σε ένα επενδυτικό πρόγραμμα για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας αλλά και στήριξης της ελληνικής οικονομίας ακόμη δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση και βέβαια κανένα Υπουργείο δεν έχει συμπεριλάβει στην επανέναρξη της οικονομίας τον συγκεκριμένο κλάδο μεταποίησης.
Όπως έχει δημοσιεύσει το Newsauto.gr για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας που παράγεται από τη μεταποίηση προκαλείται τριπλάσια συνολική θετική επίπτωση στην ελληνική οικονομία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ενεργειακή Θωράκιση της χώρας όπου χιλιάδες κατοικίες αναβαθμίζονται και μετατρέπονται σε ενεργειακές.
Μια απλή σύγκριση με ενδεικτικό κόστος 100 εκατ. ευρώ σε 2 χρόνια θα μπορούσαν να αντικατασταθούν 5.000 χλμ. στηθαίων ασφαλείας με πιστοποιημένα κατά ΕΝ1317 στηθαία που πληρούν όλες τις προδιαγραφές για την αποφυγή κατά το δυνατόν των θανατηφόρων τροχαίων.
Στα τελευταία θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα περιλαμβάνεται και ένας επαγγελματίας οδηγός ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή όχι στην άσφαλτο αλλά σε ένα αδρευτικό κανάλι όταν το όχημα που οδηγούσε ξέφυγε της πορείας του και βέβαια τα υπάρχοντα στηθαία εξαιτίας της παλαιότητάς τους δεν μπόρεσαν να κρατήσουν το φορτηγό στο οδόστρωμα…