Θηριώδη τετρακίνητα οχήματα με απαγορευτικές μετατροπές αποδείχθηκε ότι κυκλοφορούν ή ακόμη και ενοικιάζονται παράνομα στη Μύκονο έναντι υψηλών μισθωμάτων σε διάσημους επισκέπτες του νησιού χωρίς όμως να έχουν ελεγχθεί από κανέναν και με αρνητικές επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια.
Όπως μπορείτε να διακρίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στο Πρώτο Θέμα τα θηριώδη Jeep Wrangler σε ματ μαύρο χρώμα αποτελούν μια χειροπιαστή απόδειξη ότι στο νησί των Ανέμων τα πάντα επιτρέπονται και όλα έχουν την τιμή τους.
Όμως στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν πραγματοποιηθεί επικίνδυνες μετατροπές που ουσιαστικά θα έπρεπε να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους σε δημόσιους δρόμους καθώς οι τροχοί των συγκεκριμένων Jeep είτε δεν καλύπτονται επαρκώς από τα φτερά, είτε δεν καλύπτονται καθόλου από το αμάξωμα.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ολόκληροι οι τροχοί να είναι εμφανείς δημιουργώντας τεράστια ζητήματα οδικής ασφάλειας για τους επιβάτες του οχήματος αλλά και τους οδηγούς των άλλων διερχόμενων αυτοκινήτων και δικύκλων ενώ επίσης η μη κάλυψη των τροχών αποτελούν κίνδυνο και για τους πεζούς!
Πέραν των τροχών που δεν καλύπτονται από το αμάξωμα μπορεί κανείς να διαπιστώσει και άλλες παράνομες και επικίνδυνες μετατροπές στα οχήματα που έχουν να κάνουν με την τοποθέτηση εργατών στο εμπρόσθιο μέρος οι οποίοι μάλιστα δεν καλύπτονται από κάτι και είναι εμφανείς με γυμνό μάτι.
Παράλληλα είναι εύκολο να διακρίνει κανείς και τις μεγάλες δεσμίδες με φώτα LED που έχουν τοποθετηθεί στα θηριώδη Jeep τα οποία κάνουν κυριολεκτικά τη νύχτα, ημέρα αλλά αν τα χρησιμοποιήσει κανείς σε δημόσιο δρόμο είναι πολύ πιθανό κάποιο όχημα που κινείται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας να βρεθεί σε κάποιο χαντάκι ή δέντρο καθώς ο οδηγός του θα τυφλωθεί από τη δέσμη φωτός που παράγουν οι συγκεκριμένες δεσμίδες LED.
Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος κ. Κωνσταντίνος Βήκας σχετικά με τα θηριώδη Jeep που κυκλοφορούν στη Μύκονο με παράνομες μετατροπές ξεκαθάρισε μιλώντας στο Newsauto.gr ότι: «Για τα ΚΤΕΟ τα οχήματα που κόβονται με Σοβαρές Ελλείψεις για τα ακόλουθα:
Εμπρόσθιος προφυλακτήρας (αφαίρεση εργοστασιακού και τοποθέτηση άλλου χωρίς έγκριση τύπου)
Εργάτης
Τροποποίηση αμαξώματος (αφαίρεση/αντικατάσταση φτερών)
Φωτισμός πέραν τον προβλεπόμενων από τον ΚΟΚ (ταινίες LED)
Επίσης λόγω «υποψίας» γενικότερης τροποποίησης του αμαξώματος θα πρέπει το ΚΤΕΟ να αναζητήσει την έγκριση τύπου του οχήματος για να διαπιστώσει τα ακόλουθα:
Διαστάσεις (ύψος , πλάτος , μετατρόχιο εμπρόσθιου άξονα)
Διαστάσεις ελαστικών και τύπος ελαστικών. Σύμφωνα με την νομοθεσία τα ελαστικά δεν πρέπει να προεξέχουν από το αμάξωμα εκτός αν προβλέπεται από την έγκριση τύπου.
Όσον αφορά στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σε περίπτωση ακραίων μετατροπών προβλέπεται ακινητοποίηση του οχήματος και πρόστιμο 80 ευρώ για τα πρόσθετα φώτα.»