Ιδιώτης καταναλωτής επένδυσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να αποκτήσει Ταξί αλλά τελικά όχι μόνο έχασε τα χρήματά του αλλά έχει μπλέξει και έναν δικαστικό αγώνα που όπως φαίνεται θα διαρκέσει πολλά χρόνια!
Την ίδια στιγμή κάποιοι επιτήδειοι έμποροι Ταξί συνεχίζουν το έργο τους πουλώντας την κάθε μία άδεια Ταξί όχι σε έναν αλλά σε πολλούς ανυποψίαστους καταναλωτές και μάλιστα για να γίνονται περισσότερο πιστευτοί μεταβαίνουν και σε συμβολαιογράφο ώστε να κάνουν μια πράξη μεταβίβασης και τα θύματα να αισθάνονται σίγουρα για την επένδυσή τους!
Παράλληλα ο δικηγόρος του ανυποψίαστου καταναλωτή ανακάλυψε ότι η συγκεκριμένη άδεια που έχει αποκτήσει ο πελάτης του έχει πουληθεί τουλάχιστον έξι φορές επιπλέον σε άλλους ανυποψίαστους καταναλωτές οι οποίοι επίσης ουδέποτε απέκτησαν κάποια άδεια Ταξί ή όχημα!
Ένα από τα θύματα κάποιου επιτήδειου εμπόρου Ταξί αναφέρει στο Newsauto.gr για την περιπέτειά του η οποία του έχει κοστίσει πάνω από 123.000 ευρώ και βέβαια ούτε Ταξί έχει αλλά ούτε και την ησυχία του.
Ο ανυποψίαστος καταναλωτής στο πλαίσιο αναζήτησης αγοράς Ταξί βρήκε σε ιστοσελίδες με αγγελίες πώλησης μια αγγελία πώλησης ολόκληρης άδειας Ταξί έναντι 93.000 ευρώ με τοποθεσία στην Αττική.
Κάλεσε στο κινητό τηλέφωνο που περιελάβανε η αγγελία και ο πωλητής τον διαβεβαίωσε ότι πουλά την άδεια Ταξί μαζί με το όχημα στο ποσό των 93.000 ευρώ.
Κατόπιν κλείστηκε το ραντεβού στο γραφείο της εταιρείας του πωλητή του Ταξί στο οποίο διαπίστωσε όταν το επισκέφθηκε ότι υπήρχαν διάφορα πολυτελή ταξί και μαύρες λιμουζίνες χωρίς πινακίδες.
Ο πωλητής του Ταξί του πρότεινε να αγοράσει το Ταξί μαζί με την άδεια κυκλοφορίας του και στη συνέχεια να συστήσουν κάποια εταιρεία ΙΚΕ στην οποία ο νέος αγοραστής θα εισέφερε το αυτοκίνητο ταξί με την άδεια, εκείνος θα αναλάμβανε την υποχρέωση να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο με ένα καινούριο μάρκας Mercedes το οποίο εκείνος θα εισέφερε στην εταιρεία και επίσης η εταιρεία θα μου έδινε μηνιαία μισθώματα για την εκμετάλλευση της άδειας την οποία ο αγοραστής θα εισέφερε.
Το σχέδιο δελέασε τον ανυποψίαστο καταναλωτή καθώς του εξασφάλιζε απευθείας ένα σταθερό μηνιαίο εισόδημα 1.000 ευρώ εισόδημα χωρίς να κάνει τίποτα.
Ο αγοραστής του Ταξί και ο επιτήδειος έμπορος συμφώνησαν να συστήσουν την ΙΚΕ και ο ένας θα έβαζε την άδεια και ο άλλος το καινούριο Ταξί που στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ήταν μια Mercedes-Benz Ε200 η οποία θα αντικαθιστούσε το παλαιό ταξί.
Η επόμενη συνάντηση μου, ήταν και αυτή στην οποία υπογράφηκε το σχετικό συμβόλαιο πώλησης του αυτοκινήτου ταξί με την άδεια κυκλοφορίας του.
Το εικονικό ποσό που ανέγραφε το συμβόλαιο της αγοραπωλησίας του Ταξί μαζί με την άδεια κυκλοφορίας ανέρχονταν σε λίγο πάνω από τις 2.000 ευρώ ενώ στην πραγματικότητα το τίμημα ήταν 93.000 ευρώ το οποίο και ο ανυποψίαστος καταναλωτής κατέβαλε μετρητοίς!
Στη συνέχεια υπέγραψαν και την σύσταση της ΙΚΕ στην οποία παραχωρείται η άδεια ταξί και το όχημα με την υποχρέωση να δίνει 1.000 ευρώ μηνιαίως στο νέο αγοραστή του Ταξί.
Ο επιτήδειος έμπορος αρχικά έδινε τα μισθώματα των 1.000 ευρώ ωστόσο μετά το πρώτο τρίμηνο ξεκίνησαν τα προβλήματα και οι καταβολές γίνονταν ολοένα και πιο αραιές.
Ωστόσο επειδή υπήρχε όρος στην εταιρεία ΙΚΕ ότι λύεται σε περίπτωση μη καταβολής για δύο συνεχόμενους μήνες ο ιδιοκτήτης του Ταξί και της άδειας ζήτησε να του επιστρέψει ο επιτήδειος έμπορος το όχημά του όσο και την άδειά του.
Ο επιτήδειος έμπορος φυσικά και δεν έχει επιστρέψει την άδεια και αποφάσισε να κινηθεί νομικά όπου ο δικηγόρος του ανακάλυψε ότι είναι πολύ πιθανό ο ανυποψίαστος καταναλωτής να έχει πέσει θύμα απάτης από συμμορία στην οποία μετέχει και συμβολαιογράφος ο οποίος είχε υποπέσει σε μια σειρά εσκεμμένων πλημμελειών καθώς δεν είχε φροντίσει η πωλήτρια εταιρεία να του εμφανίσουν απαραίτητα έγγραφα για την σύναψη του συμβολαίου όπως τα τέλη μεταβίβασης, τα τέλη αδείας, δήλωση φορολογίας υπεραξίας με σχετικό διπλότυπο είσπραξης της (ή βεβαίωση ότι δεν υποχρεούται σε αυτή – αν κάτι τέτοιο υπάρχει), βεβαίωση ασφάλισης ελευθέρων επαγγελματιών του ΕΦΚΑ από την οποία να φαίνεται ότι δεν οφείλει η πωλήτρια εταιρία και βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας της πωλήτριας εταιρίας. Χωρίς αυτά είναι αδύνατο να καταρτιστεί το συμβόλαιο μεταβίβασης.
Επίσης ο συμβολαιογράφος δεν καταχώρησε στο βιβλιάριο μεταβολών τη γενομένη μεταβίβαση στην ανάλογη θέση και συνεπώς η μεταβίβαση δεν έγινε ποτέ!
Ο ανυποψίαστος καταναλωτής έχει δώσει μετρητά 93.000 ευρώ για την αγορά της άδεια Ταξί και του οχήματος και μέχρι σήμερα έχει χάσει και 36.000 ευρώ τα οποία θα προέρχονταν από τα μηνιαία έσοδα μίσθωσης 1.000 ευρώ του οχήματος τα τελευταία τρία χρόνια.