Στην Καλαμάτα διεξήχθη με επιτυχία, από την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου μέχρι την Κυριακή 2 Οκτωβρίου, το επετειακό Διεθνές Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ, με το οποίο η λέσχη γιόρτασε τα 50 χρόνια από την ίδρυσή της.
Στον αγώνα συμμετείχαν 80 ιστορικά αυτοκίνητα με πληρώματα από εννέα χώρες, χωρισμένα σε τρεις κατηγορίες: την Classic Regularity με μέση ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, την Time Trophy με συγκεκριμένα σημεία δορυφορικής μέτρησης, και την Touring με χαμηλότερες μέσες ταχύτητες και περισσότερο περιηγητικό χαρακτήρα.
Την Πέμπτη το πρωί πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση των οχημάτων από τα Ίσθμια, με πρώτο αυτοκίνητο ένα εντυπωσιακό Bugatti Brescia του 1923, ακολουθούμενο από μια Cadillac Opera Coupe του 1926 και ένα Cord Phaethon του 1936, τα οποία «έκλεψαν» την παράσταση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Η πρώτη αυτή μέρα επιφύλασσε τρεις εγκαταλείψεις (Νασόπουλος -Βέλμαχος/Grubb) και δέκα ειδικές διαδρομές ακριβείας με πολλές εκπλήξεις. Στις πρώτες δύο ειδικές διαδρομές φάνηκε ότι ο αγώνας στην Classic Regularity θα είναι υπόθεση τριών έμπειρων πληρωμάτων, με τους Crucifix-Δογάνη με Peugeot 205 να έχουν την πρωτοπορία και τους Καλογερά-Καλογερά με Alfa Romeo GT 1300 Junior και Κατσαούνη-Μανσόλα με VW Golf GTi να τους καταδιώκουν έως τα μέσα της τρίτης ειδικής, όπου ένα λάθος πλοήγησης των πρώτων τούς φόρτωσε βαθμούς ποινής και έδωσε τη σκυτάλη στους πατέρα και γιο Καλογερά, οι οποίοι πήραν την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη, ακολουθούμενοι από τους Κατσαούνη-Μανσόλα και Λιακωτίτη-Γκανούτα.
Στάση στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας και συνέχεια με ειδικές διαδρομές μέσα στην καρδιά του Πάρνωνα, και η μάχη των πρώτων δύο ήταν μεγάλη έως τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης, όπου ο φιλόξενος Δήμος Σπάρτης υποδέχθηκε με κέρασμα τα πληρώματα του αγώνα.
Επανεκκίνηση και συνέχεια με δύο ειδικές διαδρομές στον Ταΰγετο, όπου προμηνύονταν νέες εκπλήξεις στο τελείωμα της δέκατης και τελευταίας ειδικής διαδρομής της ημέρας, καθώς οι έμπειροι Κατσαούνης-Μανσόλας δημιούργησαν απόσταση ασφαλείας από τους Λιακωτίτη-Γκανούτα με Alfa Romeo Giulia, οι οποίοι πέρασαν στη δεύτερη θέση, ενώ οι πατήρ και υιός Καλογεράς υποχώρησαν στην τρίτη θέση γενικής κατάταξης της κατηγορίας Regularity.
Στην κατηγορία Time Trophy, όπου τα πληρώματα διαγωνίζονταν με ιδανικό χρόνο και λιγότερες μετρήσεις, έπειτα από μεγάλη μάχη στις πρώτες ειδικές, ανέβηκαν στην πρώτη θέση οι Δημακαρέας-Παπαδάκη με VW Golf GTi, στον παρθενικό τους αγώνα ως πλήρωμα, έχοντας σε κοντινή απόσταση όλη την ημέρα τους Δαρζέντα-Λιάσκου με Toyota Corolla και τους Βλάχο-Πανταζή με Alfa Romeo Giulietta Spider οι οποίοι τους ακολούθησαν στην τρίτη θέση.